l2k2

Pasjonat
  • Zawartość

    192
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Komentarze sprzedającego

  • 1
  • 0
  • 0

Reputacja

18

O l2k2

    Informacje

    • Imię
      Łukasz
    • Lokalizacja
      Gdzieś w górach

    Auto

    • Model
      A4 B8
    • Nadwozie
      Avant
    • Rocznik
      2013
    • Silnik
      2.0 TDI
    • Kod silnika
      CJCA
    • Napęd
      FWD
    • Skrzynia
      Multitronic
    • Paliwo
      ON

    Ostatnie wizyty

    656 wyświetleń profilu
    1. l2k2

      Jeśli nikt tu nie napisze to musisz kolego prześledzić wątki w dziale Nawigacja, było tam sporo info. Ja nie zmieniałem MMI u siebie, ale przy przejściu z Concerta to dużo rzeczy trzeba wymienić. https://a4-klub.pl/forum/322-audi-a4-b8/
    2. l2k2

      Nie ma dużo rezania, trzeba poprowadzić zasilanie, bo nie ma na 99% jak nie było sterowania lędźwi, nie trzeba nic kodować, chyba że są z pamięcią. Najpierw musicie ustalić jakie audio siedzi w aucie, nawet nie wiemy czy to przedlift/polift (było inne wyposażenie w serii), zgadywanka.
    3. l2k2

      Z tego co się orientuję to elektryczne fotele zawsze były z regulacją lędźwi, a manualne występowały z el. regulacją lędźwi lub bez regulacji lędźwi. Nic nie pomieszałeś? Jeśli nie ma panelu z joystickiem to pewnie ma MMI Basic, przechodząc np. na MMI 3G+ trzeba jeszcze zmienić na pewno jednostkę i zdjąć z niej ochronę komponentu.
    4. l2k2

      Nic się nie zmieniło, przy CGLC i CNHA: q=s-tronic, ośka=multi. Nie ma co się bać multitronica, bo to fajna skrzynia, trzeba sprawdzić czy nie ma jakiś dziwnych zachowań i czy udokumentowane są regularne zmiany oleju przez poprzedniego właściciela co 60 kkm.
    5. l2k2

      Trzeba zaprogramować wysokość otwierania.
    6. l2k2

      Kurcze trochę słabo, bo faktycznie te z A7 mogłyby robić lepszą mgłę, a te z VW mają za nisko pryskać.
    7. l2k2

      Miałeś te 5M0955986C do porównania?
    8. l2k2

      Kiepskie zdjęcie, wygląda jakby przy tej klapie nie było żadnej lotki Sline, tylko standard.
    9. l2k2

      @aprox99 Tzn. robiłeś program (chip) i Ci spalanie po tym spadło, czy coś innego było kombinowane? U mnie też po wgraniu przez ASO nowego softu z akcji ze spalinami więcej pali auto
    10. l2k2

      Brak słów na takie dzbany, myślą że nikt nie zauważy i sp***rzają z miejsca zdarzenia, a słoma z butów gęsto się sypie Przykład z tego lata - koleś autobusem skasował przód Forda i pojechał jakby nic się nie stało
    11. Jeśli wcześniej nie było robione, to oprócz tego warto wyczyścić z nagaru układ dolotowy z przepustnicą, egr.
    12. l2k2

      Dużo lepiej wygląda ten poliftowy tyłek
    13. l2k2

      Zacznij od podłączenia kompa i sprawdzenia czy oraz jakie są błędy. Klimatronik ma ochronę komponentu, więc nie wystarczy włożyć następny w miejsce starego żeby wymienić.
    14. l2k2

      @DanielM Za bardzo ten wydech wystaje. Nie mam fotki bardziej z boku, ale zobacz jak to wygląda u mnie - ten był od A4, przykręcony na standardowych mocowaniach, bez żadnego naciągania. Sprawdź czy nie wypycha Ci przypadkiem go tak do tyłu przez śrubę z podkładką na tylnym moście na środku.
    15. l2k2

      Mnie nic w multi nie wyje, chyba że ktoś jeździ z butem w podłodze, to życzę powodzenia w używaniu jakiegokolwiek automatu. Użytkuję obie skrzynie stronica i multi. Multi w trybie D mega płynnie i komfortowo się jeździ po mieście, w trybie S(port) jak chcesz masz symulację zmiany biegów. Stronic tak płynnie nie jeździ. Jakkolwiek Stronic przenosi większe momenty, więc jeśli zamierzasz coś działać z silnikiem to multi może ograniczać. Reasumując, jeżdżąc głównie po mieście wolę multitronica, więcej w trasie lepiej spisuje się stronic. Zależy więc od sposobu użytkowania. Multi w B7 i B8 to też inne skrzynie niż w B8 polift.