Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[SPRZEDANE] Audi A4 Allroad B8 Teak Brown - 2012 / Facelifting / 2.0 TFSI (CDNC) / 250 KM & 394 Nm / S-Tronic


jnow

Rekomendowane odpowiedzi

2 minuty temu, jnow napisał:

Hehe, zobaczymy jak długo tym pojeździmy - już ostatnio żona przebąkiwała, że te A6 Allroady ładne i większe ? W sumie to takim z 3.0 TFSI bym nie pogardził ;) 

Oo to miła niespodzianka  ? ja bym to chyba wykorzystał i szukał takiej właśnie. Dla żony oczywiście ? 

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 5.01.2019 o 17:45, jnow napisał:

W sumie to takim z 3.0 TFSI bym nie pogardził ;) 

To mój cel a6 allroad 3.0 tfsi, jak bedę wymieniał obecnego allroada :)

Edytowane przez Korton555
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na rynku używanych jest ich jak na lekarstwo, raptem dwa egzemplarze jak ostatnio sprawdzałem.. A tak to same dyzle.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj.  Jakie po przesiadce z wrx na TFSI odczucia?  Nie za mało mocy :) *pytam bo też miałem w posiadaniu dwa wrxy bug i havk..  Ładny ALLROAD chociaż  zbytnio  nie podnieca mnie ta wersja nadwozia a4. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć @wielik! Cholernie trudno to porównać - w Allroadzie osiągi na papierze, jaki i zmierzone przy próbie LC, robią pozytywne wrażenie, natomiast kompletnie się tego nie odczuwa prowadząc samochód. Sam często łapie się na mocnym przekraczaniu prędkości, bo tutaj 120 km/h robi takie wrażenie jak w WRX robiło 80 km/h.. W WRX był kop w plecy jak się wkręcił powyżej 3.5 tys. obr., tutaj tego nie czuję.

Mega plusem vs. WRX jest to, że w końcu bez większych obaw można podróżować z prędkościami 160+ km/h. W WRX nie było to możliwe z uwagi na stosunkowo krótką skrzynię 5-biegową, ogromne spalanie i obawę o przekręcenie silnika.

To czego mi z kolei bardzo brakuje to tego, że WRX miał jednak 'duszę', ludzie zagadywali, dzieciaki pokazywały kciuk w górę jak się jechało itd. - może to jeszcze szczeniackie, ale mimo 28 lat na karku jeszcze z tego nie wyrosłem :P :D Inna sprawa, że mój WRX z przelotem i końcowym Blitz chodził tak jak na poniższym filmiku - trudno było go nie zauważyć ;) 

 

 

Na pewno jak spadnie trochę śniegu w Trójmieście to pojadę pobawić się samochodem i zobaczyć jak działa Quattro, bo dotychczas nie miałem okazji. Wtedy też będę mógł coś więcej porównać.

Edytowane przez jnow
  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 minut temu, jnow napisał:

Cześć @wielik! Cholernie trudno to porównać - w Allroadzie osiągi na papierze, jaki i zmierzone przy próbie LC, robią pozytywne wrażenie, natomiast kompletnie się tego nie odczuwa prowadząc samochód. Sam często łapie się na mocnym przekraczaniu prędkości, bo tutaj 120 km/h robi takie wrażenie jak w WRX robiło 80 km/h.. W WRX był kop w plecy jak się wkręcił powyżej 3.5 tys. obr., tutaj tego nie czuję.

Jakby założyć głośny wydech do allroad'a to sprawiłby wrażenie szybszego :) Najlepiej to program do 2.0 tfsi zrobić i już zacznie to być całkiem sprawne auto.

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chyba zlot u Krystiana był ?

Co do wydechu to mam na osiedlu Subaru Forester I po liftingu na wydechu siejącym terror dla większości sąsiadów, a ja słucham jak dobrej muzyki ?

Jakiś dogodny termin i spota trzeba zrobić. Już parę ciekawych B8 z Trójmiasta jest na forum.

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

23 godziny temu, jnow napisał:

Cześć @wielik! Cholernie trudno to porównać - w Allroadzie osiągi na papierze, jaki i zmierzone przy próbie LC, robią pozytywne wrażenie, natomiast kompletnie się tego nie odczuwa prowadząc samochód. Sam często łapie się na mocnym przekraczaniu prędkości, bo tutaj 120 km/h robi takie wrażenie jak w WRX robiło 80 km/h.. W WRX był kop w plecy jak się wkręcił powyżej 3.5 tys. obr., tutaj tego nie czuję.

Mega plusem vs. WRX jest to, że w końcu bez większych obaw można podróżować z prędkościami 160+ km/h. W WRX nie było to możliwe z uwagi na stosunkowo krótką skrzynię 5-biegową, ogromne spalanie i obawę o przekręcenie silnika.

To czego mi z kolei bardzo brakuje to tego, że WRX miał jednak 'duszę', ludzie zagadywali, dzieciaki pokazywały kciuk w górę jak się jechało itd. - może to jeszcze szczeniackie, ale mimo 28 lat na karku jeszcze z tego nie wyrosłem :P :D Inna sprawa, że mój WRX z przelotem i końcowym Blitz chodził tak jak na poniższym filmiku - trudno było go nie zauważyć ;) 

 

 

Na pewno jak spadnie trochę śniegu w Trójmieście to pojadę pobawić się samochodem i zobaczyć jak działa Quattro, bo dotychczas nie miałem okazji. Wtedy też będę mógł coś więcej porównać.

Fajne audio, jest  ?

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Noszę się z zamiarem zakupu belek (bagażnika) dachowego do Allroada. Czy ktoś z Was może coś polecić? @Korton555, @wampir - posiadacie jakieś?

Prawdopodobnie będę ich używał max. 2-3 razy w roku z pożyczonym boxem na narty, więc nie chciałbym wydawać majątku, chyba, że rzeczywiście jest spora różnica pomiędzy takimi za 250-300 zł, a takimi za 700 zł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, jnow napisał:

Noszę się z zamiarem zakupu belek (bagażnika) dachowego do Allroada. Czy ktoś z Was może coś polecić? @Korton555, @wampir - posiadacie jakieś?

Prawdopodobnie będę ich używał max. 2-3 razy w roku z pożyczonym boxem na narty, więc nie chciałbym wydawać majątku, chyba, że rzeczywiście jest spora różnica pomiędzy takimi za 250-300 zł, a takimi za 700 zł.

Mam jakieś włoskie belki, jedyny minus to po kupnie okazało się, że rostaw szyn do ktorych wchodzą trzpienie np z uchwytów rowerowych mają inny rozstaw (mniejszy). Nawet przymierzam się by je sprzedać bo w tamtym roku kupiłem bagażnik rowerowych na hak, ale tobie polecam kupić coś ze standardowym rozmiarem tych szyn, by popularne boxy można było zaczepić bez jakiś cudów :)

O to co na zdjęciu mi chodzi, tzw uchwyt "T" u mnie to trzeba było to "T" zeszlifować na szerokość, bo szyny w belchach są kilka mm węższe.

image.png

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odberałem dziś Allroada z przeglądu na 120 tys. km. Przy przebiegu 117.650 km wymieniono:

- olej i filtr oleju,

- olej i filtr oleju w skrzyni biegów S-Tronic

- płyn hamulcowy,

- świece zapłonowe,

- filtr kabinowy.

Zdecydowałem się zrobić przegląd w polecanym na forum VAG Bauer Service - polecam również. Różnica w cenie vs. ASO znacząca...:o 

Przy okazji zczytano komputer w poszukiwaniu błędów (brak), sprawdzono czy nie ma wycieków (brak) i oceniono stan techniczny jako bardzo dobry - samochód gotowy do remapu :D

Edytowane przez jnow
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ile wymiana oleju w skrzyni poza ASO?

Edytowane przez Korton555
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 godzin temu, jnow napisał:

@Korton555, 850 zł brutto z materiałem.

Sporo taniej niż w ASO, dobra cena.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W ramach Walentynek umówiłem się na jutro do @rob555 - Tune-Up na strojenie auta :) ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 13.02.2019 o 14:01, jnow napisał:

W ramach Walentynek umówiłem się na jutro do @rob555 - Tune-Up na strojenie auta :) ?

Super, kolejny allroad z koksem :) daj znać jak wyszło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Allroad odebrany. Seria pokazała trochę  poniżej oczekiwań i katalogu, tj. 205.3 KM / 338.3 Nm. Program na spokojnie, tj.  250.2 KM / 390.4 Nm. S-Tronic nie ruszany ;)  Przyrost praktycznie identyczny jak miałem w WRXie, tam z 225 KM Maptek zrobił 268 KM :P

W załączeniu wykres.

Wrażenia pozytywne, w szczególności przy przyspieszeniach „z rolki”, bo od 0 do 100 km/h aż tak istotnej różnicy nie czuję.

Wrzucę przy okazji jakieś filmiki, ale jak będzie cieplej, bo przy obecnych temperaturach 6-8 C, włącza się kontrola trakcji przy maksymalnym przyspieszaniu. 

Samo porównanie 0-100 km/h z użyciem procedury LC zrobię już na letnich oponach i zmontuję filmik przed i po remapie :)

Pozdrowienia,

Kuba

A1717878-1E9D-4A29-987B-A1DBE13FC650.jpeg

Edytowane przez jnow
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

50KM i 50Nm to robi różnicę, z powodu że nie robiłeś s-tronica moc masz niższą niż z przesuniętą odcinka (moc = Nm * obr/min * jakiś tam współczynnik), więc jakby odcinka/zmiana biegów była by wyżej (pod 7k obr/min) to wyszło by pewnie z 260-270KM. Ciekawi mnie, czy miałeś przesunięte limitery na Nm dla pierwszych (nie wiem ilu) biegów. Teraz bezawaryjności w użytkowaniu życzę, nie jak w WRX modlenie o nie wysypanie skrzyni 5-biegowej, panewek, uszczelki, smoka olejowego i co tam je boli :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...