Skocz do zawartości

CHUDY_13

Pasjonat
  • Postów

    46
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O CHUDY_13

Informacje

  • Imię
    ŁUKASZ
  • Miasto
    ŚLĄSK

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2003
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    BEX
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

886 wyświetleń profilu

Osiągnięcia CHUDY_13

0

Reputacja

  1. Witam Gregory87 czy mój Vin został pominięty czy nie da się rozkodować WAUZZZ8K6FA076572 Pozdrawiam
  2. CHUDY_13

    Nawigacji Gps

    Witam jest ktoś mi wstanie pomoc z nawigacją mam taki błąd po skasowaniu wraca zakupiłem już uniwersalny GPS Fakra nie pomogło Pozdrawiam
  3. CHUDY_13

    Głowica

    Witam wszystkich zainteresowanych proszę o szybką pomoc czy do A4 B6 1.8T BEX podejdzie głowica AWT P&P auto jest po "chipsie" i jezeli głowica pasuje to czy trzeba głowice jakoś docierać....!!! Dzięki za odpowiedz i pomoc Pozdrawiam
  4. CHUDY_13

    Sterownik ABS

    Witam zainteresowanych temat rozwiązany sterownik wymieniony z końcówka A taki sam jak siedział wczesniej wszystko zakodowane uważam ze temat można zamknąć Pozdrawiam
  5. CHUDY_13

    Sterownik ABS

    Audi A4 B6 1.8T BEX Quattro Witam wszystkich mam prośbę a mianowicie święci mi kontrolka ABS i ESP błędy które pokazuje VCDS to 6885 - Sygnał prędkości pojazdu P0501 - 004 - niezrozumiały - Sporadyczny 00283 - Układ ABS; czujnik prędkości koła; przedni lewy (G47) 30-00 - Przerwa / zwarcie z plusem Wymieniłem juz czujnik ABS i sprawdzilem okablowanie i wszystko jest ok ale błąd nie znika i ikony na desce cały czas świecą wiec pozostaje sterownik ABS i tu moja prośba bo na pompie ABS mam nr 8E0614517M a w VCDS pokazuje nr 8E0614517A którego numeru szukać czy ktoś jest w stanie sprawdzić mi w ETCE jak jest prawidłowy nr czy może juz występuje jakiś zamiennik o innym numerze czy moze podejdzie inna pompa chyba ze ktoś ma jeszcze jakiś pomysł co go będzie bolec.... Za kazda rade i pomoc Wielkie Dzięki Pozdrawiam
  6. Temat do zamknięcia problem rozwiązany padła przepływka Pozdrawiam
  7. CHUDY_13

    1.8T BEX

    Stało się to nagle wczoraj wracają z pracy odpaliłem poczekałem aż zejdzie ssanie i ruszyłem i się zaczęło auto muł dziwna reakcja na gaz falowanie obrotów szarpanie i migający check od czasu do czasu dotarłem do domu jadąc 20km/h i podłączyłem kompa i wyskoczyły takie błędy rano wziąłem się za szukanie usterki i zauważyłem liczne ślady zwierzątka a więc zacząłem szukać jakiegoś przegryzienia ale na dzień dzisiejszy nic nie znalazłem jedynie dwie nie szczelności w okolicy ezektora i na trójniku odmy pęknięty ten trójnik odmy podmienilem cewki świece wymieniałem dwa miesiące temu podmienilem czujnik położenia walka rozrządu i bez zmian na postoju też raczej wypadają zapłony bo szarpie silnikiem
  8. CHUDY_13

    1.8T BEX

    Nie ma opcji chciałem zrobić ale nie da rady bo auto nie wkręca się na obroty
  9. CHUDY_13

    1.8T BEX

    Witam pomoże ktoś gdzie szukać przyczyny auto szarpie nie ma mocy pedał gazu nie reaguje prawidłowo dzieje się to zarówno na PB i LPG 16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected P0300 - 001 - Upper Limit Exceeded 16687 - Cylinder 3 Misfire Detected P0303 - 001 - Upper Limit Exceeded 16688 - Cylinder 4 Misfire Detected P0304 - 001 - Upper Limit Exceeded 16685 - Cylinder 1 Misfire Detected P0301 - 001 - Upper Limit Exceeded 16686 - Cylinder 2 Misfire Detected P0302 - 001 - Upper Limit Exceeded Z góry WIELKIE DZIĘKI POZDRAWIAM
  10. witam prosze o pomoc pacjent 1.8t bex PB/LPG problem występuje na PB i LPG a mianowicie szarpie silnikiem ze aż go przydusza, faluja obroty, brak reakcji na gaz dodam ze napewno było zwierzatko pod maska bo sa liczne ślady co sprawdziłem -szukałem jakis przegryzien przez zwierzątko lecz narazie nic nie znalazłem ale bede jeszcze szukac -zamieniłem juz czujnik położenia wałka rozrządu G40 bez zmian -świece i cewki podmienione bez zmian co znalazłem do dwie nieszczelnosci ale mysle ze one raczej niemaja az takiego wpływu -pierwsz zaraza obok ezektora -druga na trójniku z odmy jutro bede jeszcze szukał czy zwierzatko nie przegryzło jakis przewodów Poniżej błedy które wyskoczyły 16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected P0300 - 001 - Upper Limit Exceeded 16687 - Cylinder 3 Misfire Detected P0303 - 001 - Upper Limit Exceeded 16688 - Cylinder 4 Misfire Detected P0304 - 001 - Upper Limit Exceeded 16685 - Cylinder 1 Misfire Detected P0301 - 001 - Upper Limit Exceeded 16686 - Cylinder 2 Misfire Detected P0302 - 001 - Upper Limit Exceeded Z góry Wilekie Dzieki za Pomoc POZDRAWIAM
  11. CHUDY_13

    1.8T BEX Q

    Dzisiaj z czystej ciekawości wyciągałem zawór N75 zobaczyć jak wygląda i zobaczyłem że na obudowie zaworu tzn na tym plastiku jest w miarę duże pęknięcie chyba już z starości materiał się wysłużył i tak myślę czy przez to pęknięcie nie ucieka powietrze i nie trzyma doładowania tak jak powinno trzymać....!!!!! A więc tak czy siak zawór pójdzie do wymiany i tu moje pytanie zamawiać w ASO czy kupić zamiennik???
  12. CHUDY_13

    1.8T BEX Q

    No i tu będzie mały problem bo zbytnio nie mam skąd wziąć n75 ale będę kombinować.... Dzięki
  13. CHUDY_13

    1.8T BEX Q

    Łukasz13 dzięki za odzew w całym temacie nie znam się do końca na logach i twoja wypowiedz mnie uspokoiła pisząc ze według "logów jest już całkiem nieźle"!!!! Właśnie zapomniałem wspomnieć ze dmuchałem w ten grzybek ale "ustami" i zatykając jedna czy druga stronę to w rządną stronę nie przepuszczał. Powiedz mi bo widzę dość duże wahania według logów chodź mogę się mylić a chodzi mi o to iż tak w granicach 2800obr-4100obr są takie schody w doładowaniu i tu moje pytanie czy program tzw chip mógł być robiony na niesprawnych podzespołach czy po prostu tak ma być!!!! powiedz mi czy jeszcze coś sprawdzać czy już tak pozostawić!!! Wielkie dzięki za odzew
×
×
  • Dodaj nową pozycję...