Jump to content

nik23

Pasjonat
  • Content Count

    603
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

4

About nik23

Informacje

  • First name
    Rafał
  • Location
    Gorlice

Car

  • Car model
    A4 B6
  • Car body
    Limuzyna
  • Year of production
    2002
  • Engine
    1.9 TDI PD
  • Drive
    quattro
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    ON

Recent Profile Visitors

520 profile views
  1. Daj loga bo niewiem o co ci chodzi, jaki to silnik bo napewno nie 1b kat wtrysku? Moze synchronizacja
  2. Odma? Zapchana odma ma niewiele wspólnego z brakiem mocy, zatkanie odmu powoduje brak możliwości ujscia gazów ze skrzyni korbowej co powoduje ze powstaje tam bardzo duze ciśnieni i doprowadza do wywalenia tego ciśnienia wraz z olejem przez najsłabszy element zazwyczaj bagnet albo uszczelniacz.
  3. Turbo przeładowuje, sprawdz szczelnoś węzy podciśnienia kruciec na vacum gruszke turbo a jak tam wszystko wporządku to rwij turbo i geomteria do czyszczenia
  4. Ten twój pd nr4 coś niedomaga. a co do temperatury to mój jak złapie 90 to juz nie puści, kumpel miał problemy z trzymaniem temperatury przez webasto tylko niepamiętam co było powodem jak wróci z holandii to zapytam. Mi w asz robiło takie cuda z wskazówką to termostat umarł za jakiś miesiąc, jechałem temperatura full i nagle temp spada do kreski 1/4 i za chwilke sporotem pomału wraca na 90. tylko tam była padnięta UPG i niewiem czy to nie od tego robiło i termostaty uwalało.
  5. Zrób loga 023 dynamicznie na zimnym tak by wystąpił ten problem
  6. Buczy? Nagraj i wrzuć. Nie pufa z filtra powietrza? Moze masz szklanki uwalone albo wałek
  7. Ten sposób niewydaje mi sie zły jeżeli tylko dobrze osadzi tą uciętą świece a potem odessie dokładnie opiłki to ma to prawo sie udac,
  8. To zrzuć paski i odpal wtedy i powiedz czy słychać piski, a rolke altka ręką czy w jedną obraca altek a w drugą sama wolno lata
  9. Sprzęgło alternatora wymienione? Napinacz paska wielorowkowego?
  10. Błedy z 01engine, logi 03 08 10 11 dynamiczne. sprawdź szczelność węzy podciśnienia, kruciec na vacum czy nie luźny , włacz 11bs i popatrz czy sztanga turbo wogóle sie rusza i ile tego ruchu ma, gruszka turbiny do sprawdzenia czy nie dziurawa, dolot czy niema dziury posprawdzaj.
  11. To trzeba posprawdzać czy to mikrostyczniki w drzwiach czy wiązki, mikrostycznik w dzisle zrób to sam jest chyba opis naprawy a wiązki to albo kupić inne albo kabla na metry i nawlec kable nowe bo sztukować sie nieopłaca uleci dalej juz z bagaznikiem przerabiałem to z 3razy zanim kupilem kabel i nawloklem nowy
  12. Nie ubywa płynu chłodzącego? Zrób logi zaraz od odpalenia do czasu az przestanie występować to zjawisko 13 23 004 Przy drugiej próbie znaczy na następny dzień rano zrób logi 001 003 008 Zaślep egr sprawdź czy egr sie nie zawiesił w pozycji otwartej Wesołych Świąt
  13. Podepnij vcds porób logi, sprawdź błędy w ecu, zapewne bedzie wypadanie zapłonów, więc do zdjęcia pokrywa zaworów i podoginanie konektorów we wtyczkach PD
  14. Masz vcds? Wklej logi 13 23 004 001 18 na postoju na rozgrzanym silniku bez gazowania , na wolnych obrotach, o wymianie wtryskiwaczy jest podwieszony temat a dziale b6/7 1.9tdi. Niema potrzeby nic odpowietrzać kręcąc rozrusznikiem sam sie odpowietrzy tylko trzeba mieć aku dobrze naładowane. Natomiast wymiana niejest mega trudna ale wymaga paru kluczy i narzędzi troche lektury i opanowania.
  15. Zgadza sie nowe ponad 2k cena za sztuke a co do aso to oni niebawią sie w pojedyncze wymiany, trafia sie jeleń to sie go kroi do spodu, jest w mojej okolicy takie aso co tak robi.
×
×
  • Create New...