Skocz do zawartości

Tomi27

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Tomi27

Informacje

  • Imię
    Tomek
  • Miasto
    Chełm

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1986
  • Silnik
    1.9 TDI PD
  • Kod silnika
    AVF
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Tomi27

0

Reputacja

  1. problem wrócił po 3tyg wtryski wyciągnięte widać że gumki do wymiany bo wypłukane przy wtryskach gniazda wtrysków git wtryski idą w poniedziałek na sprawdzenie i po werdykcie jezeli wtryski będą git go gumy i ogien a jak nie to będziemy się martwic. jedno mam pytanko czy przez oringi może wywalać błąd z wypadaniem zapłonu?
  2. konektorki podgięte zrobiona płukanka+ wymienone filtry i śmiga.
  3. dokładnie tak samo miałeś że ci zapłon wyrzucało?
  4. witam mam pewien problem ze swoim avf. Autko przyspiesza ma moc ale jest pewien problem na rozgrzewajacym się silniku telepie nim czasami na ciepłym ale po przygazowaniu uspokaja się. Sprawdzałem korekty oraz bipy na ciepłym silniku na biegu jałowym są następujące 1. -0.19 2. 0.35 3. -0.42 4. 0.24 bipy 1. -4.00 2. 15.00 3. 13.00 4. 22.00 Po przejechaniu gdy się zatrzymaliśmy korekty skoczyły do 1. -0.52 2. -0.85 3. -1.6 4. 2.99 po dodaniu gazu ewentualnie po przegonieniu korekty wracają do normy jak opisałem za 1 razem nawet są bliżej 0 Samochód miał kiedyś problem z odpaleniem jak była d*pa dużo niżej niż silnik gdy stoi na równym odpala normalnie. Jak odpalam go po nocy to tak jakby nie równo przez moment chodził i za 5 sekund jest już git i pracuje już lepiej po zgaszeniu i ponownym uruchomieniu czy to ciepły czy zimny takiego czegoś nie ma ale na rozgrzewającym się silniku dalej telepie.. wiem że problemów moze być wiele ale auto mam 3 lata nikt jeszcze nie zaglądał do wtrysków w sensie że nikt nie ruszał oringow oraz nie wymieniał pompek auto sprowadzone od Niemca wałek i szklanki nie wytarte. może miał ktoś podobny problem i doradziłby czy wymieniać oringi czy nie bawić się i od razu pompki do wymiany czy ewentualnie robić ten niby 4 na którym wypada zapłon. mam zakupione oringi oraz nowe śruby mam również płukankę. Mam plan by jutro spróbować podgiac konektorki oraz zrobić plukanke. auto ma 330 Ori przebiegu udokumentowany. pewny na 99% Ogólnie auto idzie jak wściekłe na 3 biegu trochę dymi na czarno ale nie za mocno przy odpaleniu rano puści bąka ale czuć ropa.
  5. Witam mam pewien problem już od ok 6msc. A więc na pewno wiem że dwumasa troskę halasuje... Ale problem nie w tym mam stuk przy odpalaniu ruszaniu hamowaniu wjazd na nierówności z prawej strony flanszy pół osi. Przeguby wszystkie nowe luzu brak biegi wchodzą idealnie wycieków brak wibracji brak. Do stuki doszedłem po przez wsadzenia łapki koło poduszki skrzyni biegów i naciskaniu lewo prawo słychać te tyknięcie z okolicy własne flanszy... Czy mial ktoś taki podobny problem? Normalnie się jeździ ale po prostu wkur... Te stukanie
  6. Tomi27

    Rdza audi a4 b6

    Ja niestety sprężarki nie posiadam także tylko na wkretare bądź na wiertarkę założyć szczotkę jakąś i czyścić. Brunoxa i r stopa mam bo mi został jeszcze po oplu ?
  7. Tomi27

    Rdza audi a4 b6

    Na progach wyszła przez podnoszenie na podnośniku i ślady są znikome tylko 5cm progu wymaga naprawy bo po piaskowaniu wyszło delikane sito z tyłu wewnątrz tragedi nie ma jest troszkę tu gdzie w kombiaku jest subufer.. Sam robiles czy komuś dałeś?
  8. Tomi27

    Rdza audi a4 b6

    Witam mam pytanko posiadam audi a4 b6 1.9 tdi avf od 2 msc ostatni wypust gdy kupowałem wydawało się wszystko fajnie no ale wiadomo wszędzie człowiek głowy nie wsadzi a mianowicie mam trochę rdzy w niej lewy próg trochę ale pod listwami to akurat można się tego spodziewać z tyłu wewnątrz nadkoli również jest ale nie jest tragicznie . Ale przy wymianie wachacza ujrzałem rdze wewnątrz nadkoli. I pytanie moje brzmi czy one miały problem z rdza czy może być to topielec.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...