
Djcosmo
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
10 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O Djcosmo

-
Cześć. Ja mam audi a4 3.0 TDI avant quattro s-line, B7 BKN po chipie z 204kM na 268kM. Jest ogromna różnica. Latam nim po Krakowie więc jak chcesz mogę podskoczyć na stacje koło ronda matecznego to Cie przewiozę. W sumie to właśnie sprzedaje to auto na allegro..zobacz nick "wyndkorz"
-
Koledzy pomóżcie jesli ktoś wie co to moze byc ..mam A4 3.0 TDi avant quattro z DPF s-line 268kM 2005r. po czipie, ale juz przed chipem przy mocy 204kM był ten sam problem z pojawiajacą sie mocna wibracją przy przyspieszaniu na 5 lub 6 biegu ..pedał w podłogę i na 5 pojawia sie przy około 100km/h a na 6 od 120km/h i nie ustaje az do ujęcia gazu. W salonie AUTO SPECJAL w Krakowie po 8 dniach na serwisie!!! wymienili poduszki pod silnikiem ale to tylko minimalnie pomogło..praktycznie wogóle no i chłopcy sie pogubili...od srody auto ponownie laduje u nich z nowiutkimi alu audi + nowiutkie oponki i bedą dale testowac ale jak narazie kanał...moze ktoś z was mi pomoze z tym co to moze być ?!?
-
Jakie opony do Quattro..kierunkowe czy asymetryczne?
Djcosmo odpowiedział(a) na Djcosmo temat w Koła, felgi i opony
Moim zajął się Rogal...Vtech to szajs podobno..w sumie to i tak silnik cosnierówno pracuje na wolnych obrotach i do Bileska jeszcze jadę poprawić. Mówił ze kierunkowe mogą peknac no i ze nie wytrzymają nawet jednego sezonu przy tej mocy. Ja w sumie wolałem kierunkowe bo podobno sa lepsze na sniegu a to dla mnie najwazniejsze..z tymże auto z quattro jest lekko nadsterowne /tył ma tendencje do zarzucania/ i moze asymetryczne lepiej by tył trzymały. -
Jakie opony do Quattro..kierunkowe czy asymetryczne?
Djcosmo opublikował(a) temat w Koła, felgi i opony
..kupiłem właśnie opnki Dunlop 3D 205/55/16 94V do mojego audi quattro w którym mam 269kM i około 550Nm...gdy je zakładałem w serwisie oponiarskim napatoczył sie przedstawiciel michelina i stwierdzeniu ze micheliny pilot alpiny sa lepsze do mojego auta bo sa asymetryczne a nie kierunkowe jak Dunlopy 3D a do auta o duzej mocy i momencie lepiej niby przekazuja moc na asfalt opony asymetryczne jak micheliny Pilot Alpin?!! Pomóżcie koledzy zorientowni w temacie...jak to dokładnie jest? kierunkowa czy asymetryczna lepsza do furki z duza moca i momentem i w dodatku z quattro? -
OK przyjałem...ale odpowiedz mi na pytanie pozieq czy scigali sie jak oniak miał czipa na 250kM czy juz na 270kM?...
-
poziek coś bredzisz...
-
Wiem że delikatnie krzywa wykresu skacze..też zwróciłem na to uwage ale tak po prostu jest i u Ono po identycznym tuningu tak samo jest..ale podczas przyspieszania tego nie czujesz...po prostu wyrywa jak rakieta ...musze zmierzyc od 0-100km/h ile ma ale podejrzewam ze koło 5,9 sek.
-
Badix nie przejmuj sie tak wszystkim...kompletnie mnie nie zrozumiałeś...o spalaniu napisałem żeby Tobie podobni mieli sie czym podniecać i bo Twój kszlak nawet tyle nie wyciągnie. Na spalalnie nie patrze juz od kilku lat jesli chodzi o sprawy finansowe ..interesuje mnie tylko ono w kwestii czystej ciekawostki...bo silnik benzynowy o podobnej mocy gdyby go pedzic 240km/h palił by ponad 20L i to jest fascynujace. Jesli nadal interesuje Cie spalanie mojego autka to powiem tyle ze mam teraz 270kM do dyspozycji i nie widac widocznej róznicy w konsumpcji paliwa...a 250km/h nie stanowi juz zadnego problemu...po prostu moment. Jestem bardzo zadowolony z modyfikacji programu sterujacego praca mojego silnika przez Rogalotti...4 godziny i z fajnej furki zrobił się bolid.
-
Mam audi A4 avant quattro z silnikiem 3.0 TDI rok 2005 z DPF...moc 204kM i troche mi brakuje...chciałbym wiecej koni. Prosze o rade jesli ktos orientuje sie w sprawie tuningu diesla. Moje obawy: 1/żeby nie był za głośny po zwiekszeniu mocy, 2/mam DPF wiec czy powiekszona dawka paliwa nie zaszkodzi, 3/o ile moze sie skrócić zywotnośc silnika i pozostałych elementów przeniesienia napedu jak np.półosie, 4/o ile moze wzrosnac spalanie..teraz przy 240km/h pali mi 15 litrów a przy 200 13,5 litra. U kogo przerabiac..czy w Polsce jest mtm tuning i czy V-tech jest OK? Proszę o pomoc. zapomniałeś jeszcze o czymś, pomimo tego że była Ci udzielona reprymenda że masz sie przedstawić , tak trudno napisać "dzień dobry, witam, cześć, siemka lub chociaż heja " ? i teraz ludzie będą wiedzieć że jesteś nie uprzejmy
-
Mam do wyboru 2 audi A4 3.0 TDI quattro avant s-line DPF 2005r. ...jedna ma manualna skrzynie biegów druga tiptronic...która wy byście wybrali? Z góry dziekuje za pomoc a co to jest ? http://www.a4-klub.pl/smf/index.php/topic,16432.0.html Za tworzenie dubli będą ostrzeżenia, proszę nie robić bajzlu zamykam ten temat.
-
Koledzy pisane było przez Rob-a że avanty sie bardziej podobają a nie sedany. Tez popieram...są o wiele bardziej praktyczne no i moim zdaniem ładniejsze na przykładzie najnowszego modelu audi A6 avant jest o wiele ładniejszy od sedana. Piekniejsza, bardziej przyklejona do asfaltu sylwetka..piekniejsze tylne swiatła w avancie oczywiscie. moim zdeniem audi A4 avant to najpiekniejszy kombiak w tej chwili na rynku Polskim. Sam osobiscie przygotowuje sie do zakupu audi A4 avant 3.0 TDI i nie kupił bym wersji A4 sedan mając do wyboru avant w tym momencie. Natomiast zgadzam sie z wami że audi avant z 2015 roku jest kopią Chrysler 300 który kompletnie mnie się nie podoba i wierzę że audi nigdy tak aż nie zbłądzi.