Skocz do zawartości

kondzioA4

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    25
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O kondzioA4

  1. kondzioA4

    Znaczenie ET Felgi

    Panowie...co sądzicie o 16" 7J ET 38 do A4 B5 w sedanie?chodzi mi tutaj o to ET?Jak to będzie wyglądać...schowane będą czy też nie?Proszę o pomoc
  2. W sumie to przeglądami to się nie martwie;) ale jak już coś to myśle właśnie nad tłumikiem przelotowym...co myślicie o czymś takim??? http://moto.allegro.pl/awg-tlumik-sportowy-rurowy-uni-przelotowy-cz-wa-i2240407853.html Czy podejdzie ten tłumik jeśli chodzi o wymiary?Orientuje sie ktoś jakie wymiary układu wydechowego ma 1.8 ADR???
  3. dzięki panowie...już się dowiedziałem że za wycięcie kata i wspawanie rury to ok 70zł,a za kata płacą ok 250(zależy od stanu)....więc na swoje wyjde
  4. Witam.Przedwczoraj coś zaczęło mi hałasować w okolicy kata...taki metaliczny dźwięk,jakby się coś trzęsło...Dzisiaj wlazłem pod auto i gdy uderze w katalizator to coś w nim "lata" w środku,przynajmniej takie odnosze wrażenie.Także kat do wywalenia chyba i tu pytanie...ile biorą za wycięcie kata i wspawanie rury zamiast niego?orientuje się ktoś?
  5. Temat do zamknięcia:) Okazało się że jednak padła cewka i całe napięcie przesłała na sterownik uszkadzając go...Teraz tylko kodowanie IMMO i jutro OOOO do odbioru;)
  6. Forum znowu ruszyło więc czas zacząć... Nowy używany sterownik też nic nie pomógł,nadal nie podaje iskry na te gary:( Więc już nie wiem czy HALL padł,czy moduł wzmocnienia...Jutro moja mała jedzie do pana doktora to się może okaże.Dam znać jak coś będę wiedział może komuś się przyda;)
  7. A świece???Może akurat padły?
  8. Andrzej,dzięki za zainteresowanie moim problemem.Post przeczytałem no i ECU do wymiany lub naprawy...Cewka dobra,kable co idą do ECU też.Aha...i ADR bez problemu odpala na 2 gary [br]Dopisany: 18 Luty 2012, 11:24_________________________________________________Tak aby mieć 100% pewności że ECU padł,został zrobiony pomiar Ohmów na pinie 78-pokazało 001 i na pinie 82-pokazało 193.Więc ECU na 100% tak?A i w sprawie cewki jak ktoś chce to pisać na priv.
  9. motor144 ona właśnie chodzi na 2 gary...2 i 3 padł.Sprawdzić można na 2 sposoby:wyjąć fajke lub odłączyć wtrysk i zobaczyć reakcje silnika,u mnie po tych zabiegach nic się nie dzieje więc chodzi 1 i 4 cyl.Komp będzie podłączany na bank ale podejrzewam sterownik:( ghost co do cewki dam znać bo raczej muszę się jej pozbyć Aha i tak BTW sprecyzuje że działa na 2 gary,1 i 4,bo z początku myślałem że padł jeden ale w praniu okazało się że dwa.sorka za brak dokładnego opisu[br]Dopisany: 16 Luty 2012, 22:55_________________________________________________Podpiąłem pod kompa...błędów żadnych nie widzi.A jak to jest ze sterownikiem i immobilaiserem???Trzeba chyba coś skodować żeby immo działał z innym sterownikiem tak?
  10. Z podpięciem pod kompa muszę czekać do soboty...praca:( O ile pokaże coś ciekawego a nie tylko brak zapłonu na tym i na tym garze...
  11. U mnie jak u kolegów wyżej,czyli po ok 6-7km oczywiście w mrozy;)
  12. Teraz już cały czas chodzi bez 2 cylindra więc Twoja sugestia odpada...Aktualnie odpiąłem aku może wina kompa i sie zresetuje(chociaż w to wątpie).Panowie co jeszcze?Sterownik by padł?
  13. Witam wszystkich.Otóż mam taki problem.Po niejeżdżeniu przez 2 dni wsiadam do auta odpalam...chodzi normalnie ale...po 5 min. pada jeden cylinder(dokładnie drugi).Świece ok,przewody raczej też,podejrzenie padło na cewke....kupiłem z rozbiórki,sprawną i też nie działa:( Co może jeszcze być przyczyną braku prądu na 2-im cylindrze?Dodam iż gazu nie mam,zwykły 1.8 20v ADR.
  14. Panowie jak już jesteśmy przy ciśnieniu oleju...jaki kolor ma ten czujnik od ciśnienia???brązowy???
  15. A słychać jak silniczek pracuje???lub coś trzaska???
×
×
  • Dodaj nową pozycję...