Skocz do zawartości

seta2111

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O seta2111

Osiągnięcia seta2111

0

Reputacja

  1. Przestudiowałem dzieki ,faktycznie rozsypała się się ten regulator strumienia powietrza ,ale mam jeszcze jedno pytanie mam kolektor ssący na pewno z ADR lecz bez tych dodatków. Jakie mogą być skutki gdy go zamontuje.
  2. Dzięki jutro sprawdzę , mam drugi kolektor to porównam
  3. Głowica zwalona ,trochę zmielonego tworzywa na tłokach , zawory wydechowe poklejone stopionym plastykiem, ale dalej nie mam pojęcia co to mogło być.
  4. Przepływomierz jest tez cały metalowy- siatka jest cała więc nawet z obudowy filtra nic nie mogło się przedostać . Czy po drodze do kolektora może znajdować się coś w postaci membrany z tworzywa co mogło się rozsypać :mysli:
  5. Witam! Audi A6 1,8 silnik ADR + gaz. Problem pojawił się w momencie parkowania. Po włączeniu wstecznego szarpnęło autem i zgasło. Próba odpalenia powiodła się , lecz usłyszałem stukanie pod maską i praca silnika była bardzo nieregularna.Sprawdziłem pasek- cały , rozrząd ustawiony według znaków, napinacz łańcuszka i łańcuszek też na oko ok. Ponowne odpalenie już się nie powiodło.Mam wrażenie ,że gdy go próbowałem odpalić rozrusznik kręcił z dużą łatwością ,tak jakby nie było ciśnienia. Faktycznie po sprawdzeniu nie było ciśnienia na 3 garach jedynie na jednym ale słabe . Po zdemontowaniu kolektora ssącego okazało się, że w otworach głowicy znajdują się kawałki tworzywa sztucznego , które blokują zawory. Z kolektora wysypałem resztę wraz z sprężynką. Co mogło się rozsypać , przepływomierz czy przepustnica.
  6. Pompa wody do wymiany , miałem podobny przypadek .Psełdo mechanik wymienił przy okazji uszczelkę pod głowicą ,którą musiałem planować itp.. (pieniądze w błoto).
  7. Witam! Audi A6 1,8 silnik ADR + gaz. Problem pojawił się w momencie parkowania. Po włączeniu wstecznego szarpnęło autem i zgasło. Próba odpalenia powiodła się , lecz usłyszałem stukanie pod maską i praca silnika była bardzo nieregularna.Sprawdziłem pasek- cały , rozrząd ustawiony według znaków, napinacz łańcuszka i łańcuszek też na oko ok. Ponowne odpalenie już się nie powiodło.Mam wrażenie ,że gdy go próbowałem odpalić rozrusznik kręcił z dużą łatwością ,tak jakby nie było ciśnienia.
  8. Witam!!! Moja przygoda z znikającym płynem w Audi A6 gaz wyglądała tak: Nagle zaczęło brakować płynu sprawdziłem wizualnie węże OK -sucho.dolałem płynu po 400 - 500 km znowu mało płynu. Wymieniłem prawie wszystkie węże i kruciec ( jest tam uszczelka, a na czujnikach oringi ) no i 400- 500 km i dalej to samo dolewałem płynu i jeździłem ze 2 miesiące nie mogąc wyczaić gdzie jest wyciek. Aż pewnego dnia grzebiąc coś w kanale znalazłem. Kapało z pompy wody dokładnie z łożyska i to dopiero jak silnik odpowiednio się nagrzał. Wymiana pompy i problem znikł.
  9. Witam wszystkich Obecnie użytkuje A6 1,8 ADR + LPG Pozdrawiam wszystkich.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...