Skocz do zawartości

Hammer90

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    18
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Hammer90

Informacje

  • Imię
    Sebastian
  • Miasto
    Pasłęk

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Kombi
  • Rok produkcji
    2007
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    AEB
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Hammer90

0

Reputacja

  1. Hammer90

    Falujące obroty

    Panowie powiem wam, że jakieś pół roku temu miałem wymienianą odme bo śmierdziało w aucie a tłumik szczelny. Teraz pokraczyło się konkretnie przez te obroty ale pewne jest to, że odma nie jest oryginalna bo pamiętał jak mówił mi że wstawił jakąś rurkę febi i cośtam toprana. Ale super, że wiadomo od czego zacząć mam nadzieje, że w niedługim czasie wbije się do warsztatu wymienię wszystko na ori.
  2. Hammer90

    Falujące obroty

    Fakt, korek od wlewu oleju jest tak zasiorbany, że nie idzie go wyjąć po odkręceniu
  3. Hammer90

    Falujące obroty

    Witam, od pewnego czasu zmagam się z falującymi obrotami w aucie, na początku padło na odmę, mechanik wymienił mi jeszcze kolanko i rurkę to też było sparciałe. Efekt był taki, że na benzynie się uspokoiło ale na LPG jeszcze trochę falowało a na jałowym było jakieś 1100 obrotów, mechanik powiedział,że trzeba by wyregulować gaz i powinno być ok. Ale po przejechaniu ok 200km zapalił się check engine i obroty dalej falują, na benzynie jest do zniesienia ale na gazie stojąc na światłach silnik pracuje np na 2tys obrotów spadnie to 1,1tys i spowrotem do 2tys. A najlepsze jest to że przy ruszaniu muszę dać więcej gazu bo normanie można zadusić auto co się wcześniej nie zdarzało. Podpoiłem VAGa i wyszły mi dwa błędy: 16891 Silnik krokowy ISC - wysokie obroty , 17544 Długoterminowa adaptacja składu mieszanki 1- mieszanka uboga - b.jałowy Mógłby ktoś coś podpowiedzieć? Na forum znalazłem sporo tematów ale nie znalazłem wzmianki o silniczku krokowym szczerze myślałem, że w tym modelu go nie ma. moje auto to Audi a4 b7 1,8T quatro 2007r silnik BFB
  4. Pan od gazu dolewał przy mnie płyn jednak stałem wtedy akurat troche daleko ale widzialem, że płyn który wlewał byl koloru brązowego nawet na zbiorniczku jest plama zaschnięta po dolewce i jest brązowego koloru szczerze to nigdy nie spotkałem sie z innym niz czerwony albo niebieski.
  5. Korek wlewu oleju i bagnet wyglądają w porządku, nie widzę żadnych zabrudzeń niż te od oleju, natomiast na korku od zbiorniczka jest coś co przypomina pianę bardziej w kolorze brązowym.
  6. Witam, mam pewną zagwozdkę z moim autem Audi a4 b7 2007 1,8T i chciałbym zapytać się Was o rade lub jakąkolwiek informację. Zacznę może od tego, że od wczoraj nie dogrzewa mi silnika do 90 stopni, temperatura faluje od 60 do 80 stopni. Od wczoraj również płyn chłodniczy w zbiorniczku wygląda jak woda z rdzą plus piana/nagar na korku. Piszę od wczoraj bo jestem pewny, że 48 godzin temu kolor płynu i temperatura była ok ale od wczoraj jestem posiadaczem instalacji gazowej Stag. W styczniu zmieniałem termostat na nowy i miałem wymieniany płyn chłodniczy na nowy więc pomyślałem żeby wymienić czujnik temperatury ale sprzedawca w sklepie powiedział mi, że w swoim aucie też zaczynał od czujnika po termostat, korek od chłodnicy a skończył na uszczelce pod głowicą. Wtedy dopatrzyłem się, że płyn w zbiorniczku wygląda nie najlepiej. Pojechałem do mechanika, który zajmował się wymianą termostatu i płynu powiedziałem mu o wszystkim i powiedział mi, że w serwisie gdzie zakładałem gaz mogli mi zalać jakiegoś badziewnego płynu (bo z tego co mówili spuszczali płyn zalali spowrotem i dolewali swój) Z tego co powiedział temperatura się buja bo czujniki i termostat mogą się tak zachowywać przy takim płynie i trzeba przepłukać instalacje chłodniczą i zalać nowy płyn ale nie wiadomo czy problem nie wydobywa się np z uszkodzonej uszczelki. Zastanawia mnie to czy założenie gazu mogło np uszkodzić uszczelkę pod głowicą a jeżeli tak to czy możliwe jest to żeby w tak krótkim czasie płyn uległ takiej zmianie. Na gazie przejechałem ok 100km. Z tłumika nie wydobywa się żadna dziwna chmura. Może ktoś zmagał się z podobnym problemem, czy wystarczy płukanie układu chłodniczego czy sprawa wg was wygląda poważniej i oprze się o grzebanie przy głowicy?
  7. Witam, mam mega prośbę do osób, którym udało się nagrać mapy na płytę, ja próbowałem na 4 komputerach wszystko wedle waszych instrukcji ale dalej navi nie widzi płyty. Jeżeli ktoś odezwałby się do mnie w tej sprawie na PW byłbym wdzięczny, pozdrawiam.
  8. Poszedłbym i teraz tyle, że u mnie w garażyku jest lipne światło(tył samochodu w ogolę nie jest oświetlony) a i mróz też się daje we znaki, posprawdzam rano, na 16 mam elektrykwa dosyć bystrego mam nadzieję że coś poradzimy jeżeli się uda napiszę w czym był sęk.
  9. być może, na jutro jestem umówiony z elektrykiem, który ma odpowiednie sprzęty żeby to wszystko posprawdzać tyle że myślałem że gdzieś np pod siedzeniem jest jakaś wiązka kabli, która mogła się uszkodzić a sam mógłbym do niej zajrzeć lub nakierować na ten tok myślenia elektryka.
  10. Witam mam takowy problem, że nie mam światła wstecznego oraz tylnego przeciwmgielnego (przednie halogeny są) sprawiłem bezpieczniki i wszystko jest ok, podłączałem też na zmianę lampy ori z ledami i w obydwu przypadkach jest tak samo. Czy jest jakaś wspólna wiązka kabli, która odpowiada za te funkcje, wyczytałem że światło cofania mogło by paść przez czujnik na skrzyni ale dlaczego nie ma przeciwmgielnego? ---------- Post dopisany at 17:21 ---------- Poprzedni post napisany at 07:09 ---------- ponawiam prośbę
  11. Witam, mam dziwny problem z autem, mianowicie pożyczyłem samochód dla siostry na 4 dni po odebraniu podczas jazdy słychać dźwięk dochodzący mniej więcej z wajchy hamulca ręcznego, jest to powtarzający się szum, im szybciej jadę tym częstotliwość dźwięku jest częstsza, kiedy lekko uniosę ręczny na chwile szumy ustają. To że przed pożyczką zmieniłem koła na zimówki raczej nie ma znaczenia, Dodam tylko, że ręczny jest sprawny w lipcu wymieniałem linkę, przewody, tarcze, klocki i reperaturki zacisku. Proszę o jakieś rady co mogę zrobić.
  12. Ok a jeszcze zapytałbym czy jest to bardzo precyzyjna robota? trzeba mieć jakiś specjalny sprzęt?
  13. no nie:) raczej chodziło mi czy wszystkie zatrzaski i dziury na śruby są tak samo umiejscowione.
  14. Witam, mam pytanie które na pewno już tutaj padło jednak ze względu na to że linki od aukcji i fotek powygasały chciałbym zapytać się czy taki zderzak od S-line SPOJLER ZDERZAK PRZOD AUDI A4 B6 S-LINE 8E0807110B (3076504725) - motoAllegro pasowałby do zwykłej A4 B6- 2001r, 1,9TDI, 131KM, silnik AWX.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...