Skocz do zawartości

kejsi222

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    16
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O kejsi222

Osiągnięcia kejsi222

0

Reputacja

  1. grabciu,gość dostał grzywne od policji 300zł a do tego ma opłacić koszty sadowe 130zł.
  2. Sprawa znowu mi się przedłużyła,oskarżonego nie było na ogłoszeniu wyroku i na dzień przed uprawomocnieniem wyroku złożył oświadczenie że chce wiedzieć na jakiej podstawie sąd uznał go winnym.Kobieta z sekretariatu powiedziała mi żebym się dowiadywał czegoś za miesiąc bo sąd ma teraz 2 tygodnie aby mu przedstawić odpis wyroku.Typ dalej chce to ciągnąć.
  3. Witam.odświeżam swój wątek.Po kilku miesiącach moja sprawa mam nadzieję ma już finalne rozstrzygnięcie.Tydzień temu w końcu odbyła się sprawa a dziś zapadł wyrok i wygrałem sprawę.Jeżeli oskarżony się nie odwoła i wyrok się uprawomocni to dostane w końcu odszkodowanie.Dla forumowiczów którzy nie znają mojego wątku sprawa opisana jest generalnie na samym początku oraz kolejne jej etapy w późniejszych postach.Pozdrawiam i dziękuje forumowiczom za cenne rady.
  4. nie wracała do normy.nosiłem się z zamiarem jej sprzedania i tak też zrobiłem.
  5. teraz wybywam,po za tym turbo odmówiło żywotu więc tym bardziej przekonało mnie to do sprzedaży.następne na bank quattro
  6. moja strzała ma nowego właściciela
  7. czyszczona była już przepustnica,nie pomogło,po poszukiwaniach dostałem dobry przepływomierz,również okazało się że nie to,mechanik zajrzał do turbiny i okazało się że łopatki się nie kręcą jednak już nie miał czasu aby dokładnie zobaczyć o co chodzi.samochód dalej nie wkręca się na obroty,ewidentnie jakby było coś przytkane.jakieś pomysły?
  8. Adrianus troszkę się spieszyłem jak możesz to daj do siebie namiar,masz ten sam motor więc chciałem coś porównać
  9. tak,była zaadoptowana przepustnica.mechanik teraz mówi że tak powinno być z tymi obrotami.
  10. właśnie o to chodzi że przed czyszczeniem był jakiś błąd z przepustnicą,po czyszczeniu komp pokazuje że już ok a jest jeszcze gorzej.
  11. angelo77 ale w twoich obu przypadkach był odklejony wirnik w pompie?
  12. nagrzewnice już odpowietrzałem,było tak że silnik miał 90 C a płyn z węża odpływowego nie leciał,dopiero jak zacząłem dodawać gazu to szło trochę powietrza. no właśnie też tak myśle ale mechanik twierdzi że w takie mrozy jak mamy teraz płyn nie będzie się gotował. w takim ze chlodnica lub nagrzewnica mogla byc juz troche zapchana wczesniej, a kiedy przyszly mrozy dodatkowo mogl sie zrobic zator skrzep plynu lub plynu z roznymi syfami, wtedy wszystkie weze beda cieple, silnik tez bedzie trzymal temperature ale ogrzewanie bedzie slabawe nigdy nie czyściłem nagrzewnicy,czytałem już kilka postów ale do tego potrzebny jest kran,ewentualnie garaż lub pompka żeby wytworzyć ciśnienie a ja nie mam opcji wykonania żadnej z tych "operacji".
  13. mechanik zrobił logi i wyszło że coś jest z przepustnicą,rozebrał ją i wyczyścił jednak poprawy nie ma,natomiast po czyszczeniu doszedł problem że dajmy na to jadę 70km/h i wrzuce na luz to obroty utrzymują się na poziomie 1600obr/min,im bardziej zwalniam tym i obroty spadają.teraz już zupełnie się pogubiłem.
  14. płynu chłodniczego jest cały czas tyle samo.Zwiększające się ciśnienie w zbiorniczku miałem na myśli ciśnienie wtłaczanego płynu chłodniczego do zbiorniczka,bo jak auto jest na wolnych obrotach to ten płyn wtłaczany czasem psiknie a czasem w ogóle.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...