Skocz do zawartości

kerob

Pasjonat
  • Postów

    52
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O kerob

Informacje

  • Imię
    Marcin
  • Miasto
    Warszawa

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1999
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Kod silnika
    AFN
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Automat
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia kerob

0

Reputacja

  1. A jeżeli magiel nie daje za bardzo znaków zużycia? Moje autko pomimo swoich lat nie jest mocno przelatane... Zastanawiałem się czy nie kupić jeszcze jednej pompy na testa, ale nie wiem czy to ma sens...
  2. Witam, Koledzy, mam pytanie dotyczące pompy wspomagania. Niedawno wymieniałem rozrząd i stwierdziłem, że jak już mam lepszy dostęp, to wymienię sobie pompę wspomagania na mocniejszą, bo ta moja ori na szerszych kapciach trochę nie domaga.... Nie było z nią żadnych problemow, ale pomyślałem sobie, ze fajnie by było jak by kierownica trochę lżej chodziła . Poczytałem trochę i dowiedziałem się, że do mojego 1,9 można wrzucić pompę od 2,5 i będzie lepiej śmigać. Tak też zrobiłem. Kupiłem ori pompę używkę od 2,5 131bar., zmieniłem koło pasowe, założyłem i ... ku mojemu zdziwieniu nie ma żadnej różnicy w sile jaka muszę włożyć w kręcenie kierownicą ? . Czyli jest tak samo jak było na starej... Dodam, że pompa działa poprawnie, nie jest zapowietrzona, nie wyje, nie cieknie itd.. Ma ktoś może jakieś pomysły co może być przyczyną? Trafiłem akurat na zużytą?
  3. kerob

    Znaczenie ET Felgi

    może przytrzeć w sytuacji kiedy z większą prędkością wiedziesz w dołek w ulicy i koło dobije do nadkola bo zastanawialem sie nad obnizeniem auta o jakies -30 max -40... w takim razie jak rozwiazuje sie obnizanie zawieszki np. -60? (chociaz z taka gleba to mozna miske zostawic na naszych drogach) trzeba ingerowac w blachy blotnikow, profilowanie itp.? oczywiscie chodzi o 8"et35 225/40r18
  4. kerob

    Znaczenie ET Felgi

    Cytat: yamahayzfr13 18 Grudzień 2011, 17:52 Witam. Kolejny problem.. Pomóżcie panowie Felga 18" 8J szeroka, ET35... do B5 w sedanie przy 1BE. Nada sie? czy bedzie tarło? Narazie opon nie mam ale myśle o 225/40 z tyłu bez problemu, z przodu może przytrzeć kolego A-rek takie kólko moze z przodu przytrzec? o ile sie nie myle to ten zawias jest tylko -20, a z wczesniejszych postow wynika ze takie felgi podejda do obnizenia -30... o co w tym chodzi? o to ze 1BE jest poprostu mieksze niz jakis gwint -30 i o to kaman?
  5. kerob

    Znaczenie ET Felgi

    ja mam cos takiego w avancie jest ok, tylko mam zawias 1BA , ale na takiej konfiguracji mozna obnizyc do -30 , jezeli w sedanie nie ma roznic w nadkolu z tylu nie bedziesz mial problemu
  6. kolego mozesz sie nabijac, ale po zwiekszeniu dawki spalanie spadlo i to sa fakty..po co mialbym wypisywac glupoty? poprosilem o podpowiedz, zrobilem tak jak kolega ciahciah radzil i pisal ze "zbyt mala dawka to wieksze spalanie" i dalo to efekt. nie moge niestety porownac dokladnie do wczesniejszego faktycznego spalania, bo nie sprawdzalismy dokladnie spalania tego auta (to jest auto ojca jak juz wczesniej pisalem) jezeli to by byl moj samochod moglbym sie bawic caly czas w ustawianie, przestawianie i analizowanie.. ale z jego odczuc spalanie spadlo wyraznie i uwierz ze zna sie na samochodach a szczegolnie zna swoje auto i moze stwierdzic nawet tankujac za przyslowiowe 100pln. a co do FIS to teraz widze ze u niego przeklamuje odnoszac sie do jego stylu jazdy... ja w swoim aucie sprawdzalem faktyczne spalanie i porownywalem je z FIS i bylo niemal identyczne, tylko ja inaczej uzytkuje auto - nie mam przestojow, nie dogrzewam sie stojac w miejscu w przeciewienstwie do niego, moze jest to tez tym spowodowane, nie wiem... pozdrawiam
  7. a wiec tak... dzis bylo sprawdzanie faktycznego spalania i co do poprzednich wynikow ustawienie dawki paliwa spowodowalo zmiejszenie spalania. na szafie FIS pokazuje srednia 8,0/100 wynik z przejechanych (i przestanych) 550km wczesniejsze wskazania FIS oscylowaly w granicach 11,5/100 i takie mniejwiecej bylo faktyczne spalanie... dzis po zatankowaniu do pelna weszlo 55l. takze jest okolo 9/100 czyli i tak lepiej niz bylo, ale co do wskazan kompa jest roznica litra na sto. mysle ze moze to byc spowodowane tym ze auto dosyc czesto stoi na postoju i dogrzewa kierowce dziekuje wszystkim za pomoc i poswiecony czas, jak narazie temat mozna zawiesic, chyba ze cos niespodziewanego sie wydarzy
  8. no wlasnie nie wiem, jak dorwe tą fure to bede ogladal... a co do podmianki to nie mam na co podmienic jezeli nie pasuje od afn a kiszka by byla jak bym powiedzial mu ze musi wymienic n75 a to nic nie da
  9. mozesz jeszcze powtorzyc 003 normalne, tylko przegazuj przed pomiarem
  10. dobra, wiem ze pytanie pewnie walkowane ze 100x ale jezeli po sprawdzeniu szczelnosci dolotow bedzie wszystko ok, to czy da sie jakos jeszcze ten n75 sprawdzic? nie wiem, odlaczyc go czy co..?
  11. bs011 http://imageshack.us/photo/my-images/189/011baswu.jpg/ ale nie sadze ze ten log cos pomoze...
  12. moj AFN w automacie po miescie w srednim ruchu, na szerszych kapciach pali okolo 8L, jezdzac tak ekonomicznie jak piszesz w manualu mysle ze powinien mniej niz 7,8 (z Twoich wyliczen) najlepiej zalej do pelna, bo na krotkich dystansach ciezko wyliczyc spalanie... jak kupilem swojego i jechalem do domu nie przekraczajac setki, po trasie wzial okolo 5 i sie zajaralem ze tak malo pali, ale niestety jak zaczalem latac po miescie - troche stania w koreczkach przy kolejnych obliczeniach wychodzilo ponad 8... takze na duzo mniejsze spalanie nie masz co liczyc, mysle ze litr mniej to wszytsko co osiagniesz jezeli dojdziesz gdzie tkwi problem.
  13. weze jeszcze dokladnie nie sprawdzone... to nie moje auto bylo sporo bledow w tym blad n75 tylko ze bylo grzebane wczesniej przy furze i nie wiem czy tam ten grzebiacy czlowiek sam nie narobil jakichs przez przypadek, dlatego pokasowalem wszystkie zeby pozniej zobaczyc co sie pojawi i podczas robienia logow , kilku odpalen i przejazdow nic sie nie pokazalo...sprawdze przy najblizszej okazji a co do temp. to byla wymieniana nagrzewnica i termostat, na blacie stoi na 90* sztywno a tak wogole to jeszcze sie dowiedzialem ze w rurach od turbawki bylo pelno oleju... ale logi byly robione juz pozniej po oczyszczeniu [br]Dopisany: 05 Grudzień 2011, 23:44_________________________________________________ silnik chodzi w miare cicho i normalnie...
  14. wklejam reszte logow, moze to cos jeszcze powie. rzeczywiscie ta temp. jakas nie taka statyczne normalne Grupy: 007 - http://vaglog.rtnet.pl/ph-ko_64922.html Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/ph-ko_64923.html Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/ph-ko_64924.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/ph-ko_64925.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/ph-ko_64926.html Grupy: 013 - http://vaglog.rtnet.pl/ph-ko_64927.html Grupy: 023 - http://vaglog.rtnet.pl/ph-ko_64928.html
  15. kerob

    Znaczenie ET Felgi

    nie bedzie problemu, beda szerzej osadzone na aucie, bedzie nawet lepiej wygladal... ja u siebie mam et35 przy 8" i jest ok
×
×
  • Dodaj nową pozycję...