Skocz do zawartości

studzin11

Pasjonat
  • Postów

    46
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O studzin11

Informacje

  • Imię
    Mateusz
  • Miasto
    Nowy Dwór Mazowiecki

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2008
  • Silnik
    1.8 TFSI
  • Kod silnika
    CAEA
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia studzin11

0

Reputacja

  1. Dzis bede wrzucał ori plik do sterownika ale z tego co wiem tuner powiedział ze tylko klapy i kody błędów od klap sa usuniete. Wtryski sprawdzilem tylko na oko czyli wyjalem z glowicy i patrzylem czy podczas krecenia silnika nie leja. Rozrzad tez sprawdzony i niby jest ok, poza tym z tego co sie orientuje wywalal by blad korelacji. Kompresja rowna na każdym cyl. po 13 z groszem
  2. Witam. Mam bardzo duzy problem z a4 b8 1.8 tfsi. A mianowicie kupilem auto z uszkodzonym silnikiem ( stopiony tłok,uszkodzona tuleja cylindra) zrobiłem remont,czyli wymiana uszkodzonej tulei, pozostale przechonowane, wymiana tłoka pierscieni, obróbka glowicy i wszystko co potrzebne przy takim remoncie. Po zlozeniu do kupy odpaleniu auto zachowuje sie jak by gdzies ssał lewe powietrze lub dostawał za duzo paliwa. Objawy to tzw kangurowanie przy ruszaniu, nie mozna utrzymac stalej predkosci, po nawet delikatnej jezdzie turbo robi sie czerwone no i oczywiscie brak mocy. Jeszcze jedno co zaobserwowalem to to ze strasznie buczy jak mu wcisne proche gazu czyli zasysa powietrze przez filtr i przy tym wlasnie wydaje ten dzwiek. Panowie zasugerujcie co moge jeszcze sprawdzic bo juz mi rece opadaja od tego bydlaka. Sprawdzone dotychczas lub podmienione na inne ze sprawnego auta: odma,pompa paliwa wysoko i nisko cisnieniowa,swiece,cewki,sondy,przepływka przywrócona ori mapa w sterowniku poza wykodowanymi klapami, usuniety fizycznie kat. Prosze o jakąkolwiek pomoc.
  3. Sprawa się wyjaśniła. Faktycznie było grzebane coś w sofcie o czym kolega mi nie powiedział wręcz przeciwnie zapewniał że nic nie było modzone. Zacząłem go wypytywac gdzie wcześniej robił auto i to był dobry trop gdyż zadzwonilismy do owego mechanika i powiedział cytuję: lekko go podkrecił. przem8 jeszcze raz dzięki za naprowadzenie na trafną diagnozę i oczywiscie pozostałym. Temat do zamknięcia.
  4. Tak przed wymiana też coś takiego się działo.Teraz ma więcej mocy ale dławienie sie pozostało.
  5. Trudno poległem poddaje się. Już nie mam pomysłów co mu może dolegac. Ogromne dzięki za wsparcie i pomoc w próbie rozwiązania zagadki.
  6. Dla świętego spokoju sprawdziłem i faktycznie jest ok miałeś rację kolego. Może i nie potrzebnie ale już szukam wszedzie. Zaraz nagram może jakiś filmik co mu dokladnie dolega. Edith. Auto podczas sprawdzania rozrzadu trochę ostyglo po odpaleniu jest wszystko ok. nosz kur.... co za zakalec pier...
  7. Teraz patrzę że u mnie jest +7 więc jednak zwale ten dekiel I zerkne czy wszystko ok
  8. Auto mam 3 dzień. Ogólnie jest to bolid mojego znajomego ktory ma je juz kilka lat i prosił mnie o naprawe/diagnozę. A propo rozrzadu jakie wartosci powinny byc w grupie 93?
  9. Kat też sprawdzony. Jakieś sugestię? Jedyne co mi przychodzi do głowy to rozrzad. Zwalam dekiel I dam znac
  10. A propo pompy paliwa. Nie ma różnicy na pb/lpg. Tak jak pisałem wyżej jak auto jest jeszcze nie do konca zagrzane problem nie występuje. Przy mocnym dodaniu gazu silnik się dławi i kopci na czarno
  11. To że przeładowuje raczej nie powinno wpływać na pracę silnika przy ruszaniu. Wskazówka jest taka że świece okopcone na czarno.
  12. Wężyki też całe. Pytanie czy jak dmucham w wężyk od n75 powinno się robić ciśnienie czy powietrze powinno iść swobodnie?
  13. Dolot 100% szczelny patrzyłem kilka razy. Recej opadaja... LOG-01-002-033-xxx.CSV LOG-01-003-020-xxx.CSV LOG-01-115-118-xxx.CSV
  14. Przepływka ori Boscha. Ok robię logi i zaraz wrzucam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...