Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Prośba o analize logów 1.8T AVJ


studzin11

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Panowie prosze o zerkniecie na te logi w jakim stanie jest przepływka turbo i czy nie ma gdzie jakiejś nieszczelności. Dodam ze sterownik sypie błedem 17536. Z góry dzieki za info.

LOG-01-002-033-115.CSV

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Profilaktycznie do sprawdzenia szczelność dolotu i dv. Wątpię, że jest aż taka dziura, że brakuje tyle przepływu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

34 minuty temu, przem8 napisał:

Profilaktycznie do sprawdzenia szczelność dolotu i dv. Wątpię, że jest aż taka dziura, że brakuje tyle przepływu.

Pytanie za 100 pktów. Czy nieszczelność za turbospreżarką w strone silnika obniża czy podwyzsza przepływ mierzony przez MAF ? 

Edytowane przez soul87
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

54 minuty temu, soul87 napisał:

Pytanie za 100 pktów. Czy nieszczelność za turbospreżarką w strone silnika obniża czy podwyzsza przepływ mierzony przez MAF ? 

Podwyższa :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dolot szczelny DV też. Przepływke wyczyściłem i o dziwo jest jeszcze gorzej:kwasny: Nowa zamówiona jutro zamontuje i napisze czy pomogło. Załączam logi po czyszczeniu.

LOG-01-002-033-115.CSV

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety po wymianie przepływki problem pozostał. Do puki auto się nie nagrzeje jest wszystko ok czyli rusza płynnie nie szarpie ogólnie malina. Jak już złapie te 90 stopni nie da rady nim normalnie jeździć. Panowie jakieś pomysły gdzie dalej szukać?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, studzin11 napisał:

Niestety po wymianie przepływki problem pozostał. Do puki auto się nie nagrzeje jest wszystko ok czyli rusza płynnie nie szarpie ogólnie malina. Jak już złapie te 90 stopni nie da rady nim normalnie jeździć. Panowie jakieś pomysły gdzie dalej szukać?

A spróbuj odpiąć wtyczkę od przepływomierza i się przejechać :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Już tak robiłem. Poza tym że nie ma mocy to jest bez zmian. A zapomniałem dopisać że w ECU zero błędów. Jakieś pomysły?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zapchany katalizator, wydech itp.  Pokaz jeszcze log rozradu 90+93

Edytowane przez soul87
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak w ogóle to było porobić logi jak należy parami 2+33, 3+20 i 115+118, a nie wybrałeś sobie 3 grupy :P

Przeplywka jakiej firmy? Nawet przestawiony rozrząd o ząbek nie wpływa na przepływ, może być co najwyżej przymulony trochę. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ewentualnie jakas mega dziura miedzy przeplywka a turbo, nie spadla Ci rura z turbiny albo nie wciagnelo cos tam ? trzeba dolot przejrzec od filtra powietrza w strone turbo.

Jak jest ok to trzeba zajrzec do kata moim zdaniem ... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dolot 100% szczelny patrzyłem kilka razy. Recej opadaja...

LOG-01-002-033-xxx.CSV LOG-01-003-020-xxx.CSV LOG-01-115-118-xxx.CSV

Edytowane przez studzin11
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmm te logi wygladaja juz calkiem ok.. oprocz przeladowania turbiny... wezyki przy zaworku n75 trzeba by sprawdzic 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...