Skocz do zawartości

Gr3sio

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    23
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Gr3sio

Osiągnięcia Gr3sio

0

Reputacja

  1. Panowie nie pisałem bo nie mialem dostępu do internetu. Czujnik temperatury był kupiony nowy ori 4pinowy .. kupiony w salonie vw. Wąż dolny nie jest zgnieciony poniewaz na postoju .. jak sie juz tak dobrze nagrzeje to waz dolny robi sie cieply ale podczas jazdy tylko gora jest goraca .. Aktualnie jestem w Polsce i juz pisze do naszego kolegi o nicku Virus191 o mozliwosc podpiecia Jego vaga Wesołych i spokojnych Swiąt Panie i Panowie ))
  2. Masz racje przyjacielu .. tylko teraz pytanie. Co z tym zrobić ?? Tymczasowo włożyłem wykałaczkę w ten otworek żeby nie zasysał powietrza. Wężyk gumowy spoczywa sobie normalnie. Dopiero jak bede w pl za jakis tydzien sie tym zajmę chyba, że napiszecie mi, że nie moze tak byc jak zrobiłem. Zrobiłem traske podczas odpowietrzania układu i pare razy testowałem hamulce , ABS działa, więc chyba wszystko ok? Jeżeli zaś chodzi o temperaturkę w moim aucie to nic sie nie zmieniło. Zalałem go nowym płynem G12. Odpowietrzylem uklad i temp max 101. Myśle, ze tak dojade do Polski i na miejscu juz coś porobie. Przynajmniej bede mial warunki.
  3. Witajcie. Dzisiaj zrobilem nową płukanke .. auto jeszcze stoi rozebrane. Poczekam do wieczora i dopiero to poskrecam i zaleje nowym plynem. Podłączylem węza do nagrzewnicy i i tam też się płucze.. Mam taki mały problem - może ktoś z posiadaczy ADP będzie wiedzial o co chodzi .. a mianowicie urwał mi się taki krucieć. Na zdjęciu jest zaznaczony strzałką. Węzyk ktory tam wchodzi idzie od strony tych dwóch grubych od nagrzewnicy. Wiecie co to może byc ? Bo jezeli to coś ważnego to będe to jakos łatał klejem ltp a jezeli blachostka to tak zostawie narazie. Foto : <a href=http://zapodaj.net/ea9521b25852.jpg.html>Zdjęcie1.jpg</a>
  4. OK , mam jedną butelke 0.5 litra polskiego octu 10% oraz dwie 0.4 litra 25% niemieckiego hehe Czekam na piatek .. po pracy spuszcze g12 , wleje ocet z wodą destylowaną i jade w trase. Zrobie ze 100 , 200 km i zobaczymy wtedy. Jeżeli nie pomoże to zlewam to i szukam dalej. Pozdrawiam[br]Dopisany: 07 Grudzień 2011, 22:14_________________________________________________Witam ponownie. Autko jest aktualnie po kuracji octowej. W sobote spuscilem plyn , zalalem ocet z woda destylowaną , pojezdzilem , spuscilem wszystko , wyplukalem silnik odkrecając korek spustowy od chlodnicy i wyciągając termostat .. i .. zalalem nowy plyn. Tempratura max aktualnie 101 stopni Jutro kupuję chemie i nowy płyn G12 i zrobie kuracje raz jeszcze. Płyn wymaga wymiany ponieważ wlasnie przed chwilą zaglądnołem do zbiorniczka wyrównawczego. Pływa w nim w cholere jakiegoś osadu. Cięzko powiedzieć co to jest .. i dalej buzuje octem a płukałem go bardzo dokładnie. Macałem wirnik pompy po ściagnieciu termostatu .. łopatki ani drgną więc raczej jest ok. Przy odpowietrzaniu dokladnie macałem węże i wniski są takie, że szybko sie grzeje w malym obiegu. Góra gorąca jak zawsze dól zimny.. Jeżeli go sie przybutuje ciepła po jakiś 10min otwiera termostat i temp troszke spada .. na wskazówce do 90 a na kimatroniku do 94-95 ale poźniej znow idzie do góry. Mam mieszane uczucia juz co do tej chemii ale sprobuje jeszcze i to .. jak już wpakowałem tyle kasiory w to auto..
  5. tak zrobię , szczerze to już sie nie moge tego doczekać .. ale to dopiero w piątek .. wczesniej nie dam rady ze względów na prace , dojazdy i inne obowiązki
  6. hehe dobre Powiem Wam Panowie ze nie wiem jak z tym octem bedzie .. zjezdzilem dzisiaj troche duzych sklepów i tutaj w Niemczech nie ma octu na spirycie Mam jedna buteleczke polskiego ale jednej to raczej nie oplaca sie wlewac ... Wiec albo dostane ocet w paczce z Pl albo bede musial kupic cos w sklepie motoryzacyjnym .. jakiegoś chemika.. hm ..
  7. Dzięki panowie Z tego co mi wiadomo ocet jest dobry na kamień także wleje go może jutro po pracy .. i do piatku pojezdze .. jeżeli pomoże to na weekendzie zmienię płyn i po sprawie .. jeżeli nie pomoże to wtedy zaglądne do pompy. Wiska juz nie będę ruszał
  8. Dobrze mówisz ale doradź (doradźcie) czym zrobić płukanke ? Boję się troche lać jakiś chemikalii typu kret do rur aby go przypadkiem nie rozszczelniło. Kolega na samym początku pisał aby wlać ocet .. ale wydaje mi się że tutaj mozna zastosować coś mocniejszego. Jestem dziewicą w takich płukankach :>
  9. Przyjacielu .. sprężynką do góry .. pod nim oring tak jak w instrukcji ..
  10. Pa Dzieki za odpisanie.. Pasek wymieniony jakis miesiac temu - nie slizga się.. Jeżeli wchodzi na obroty pompa szybciej chodzi i co oczywiste szybciej plyn krazy w duzym obiegu wiec i szybciej sie chlodzi .. mysle, ze to wisko ale glowy nie dam sobie uciąć .. cholera
  11. Przekonałeś mnie ! Wiec czekam do weekendu .. wtedy dopiero bede mogl sie polozyc pod autem .. chyba ze cos sie zmieni to napisze .. ------------------------------------------------------------------------------------------------ a więc tak : jako że nie mam juz mozliwosci polozenia sie pod autem sprobowalem go zagrzac dobrze i zobaczyc co sie bedzie dzialo .. zagrzalem go do temp 105 st i trzymalem go caly czas na gazie przy ok 2500tys obr. do tego odkrecilem obejme z węża od nagrzewnicy celem usunięcia zbednego powietrza .. zauwazylem ze jak szlo powietrze jak tralala czyli uklad nie byl do konca odpowietrzony ... gdy woda juz praktycznie bulgotała dolny wąż sie zrobił cieply a po chwili otworzył sie termostat .. trzymajac go na gazie temp na budziku spadla do 90 a na klimie do 98 .. jak tylko schodzi z obrotów temp powraca do tych ok 105 st.. depne na gaz .. obieg ruszy i temp spada .. czyli co z tego wynika ? wg mnie pompa jest ok , termostat również .. i myśle ze warto zainwestowac w jeszcze jedno wisko .. ? co Wy na to ? możliwe ze sie myle .. ?[br]Dopisany: 28 Listopad 2011, 22:43_________________________________________________p.s. z góry dziękuje za sugestie .. pzdr
  12. 87 jest na nim nabite .. to jest ori kupiony tutaj w Niemczech w salonie audi. zaraz po montarzu zagrzałem go i wszystkie weze byly gorace (gorny i dolny) ostatnio dolny jest caly czas zimny .. gora wrecz wrząca .. chlodnica jest gorąca.. przed chwilą macałem wisko kolegi z passata .. na cieplym silniku jego sprzeglo chodzi bardzo ciezko .. moje jak na zimnym i na goracym tak samo .. zdecydowalem sie na zakup jeszcze jednego.. w czwartek bede mial kupione w polsce i podane paczką .. tutaj nie kupuje bo to jest strasznie nie oplacalne - wisko w sklepie ATU (z wentylatorem) kosztuje 220 euro ;/ na weekendzie mam nadzieje ze je bede mial wiec wtedy zobaczymy czy to pomoze czy dalej bedzie trzeba szukac .. normalnie rece mi juz opadają
  13. tak .. bez termostatu jest ok .. tzn. silnik jest nie osiaga normalnej temperatury .. 60-70 max a co za tym idzie bardzo dlugo sie nagrzewa w srodku oraz wzrasta spalanie. Pompa była załozona nowa jakis miesiac temu przy robieniu rozrządu .. myslę ze dziala poprawnie.. poprzednia hulala a byl ten sam problem..
  14. czujnik temperatury wymienilem na nowy z aso .. był taki czarno biały - jest teraz zielony ale to samo - 4 piny Spaliny mialem sprawdzane przez takiego magika ktory zrobił mi uszczelke pod głowicą ..
  15. A więć tak : chłodnica jest ciepła .. woda tam dochodzi. Nie wiem jak teraz ale rosło mi ciśnienie w zbiorniczku wyrównawczym .. w kazdym badz razie robi sie tam duze cisnienie - górny wąż jest strasznie gorący i twardy. Gazu nie posiadam. Zrobiłem dzisiaj trasę ponad 100km - temp cały czas buja się od 90 do ok 112st max. KIedys wpiełem w przewody od nagrzewnicy przezroczystą rurke, odpalilem i czekalem .. pojawialo sie tam powietrze .. wygladalo to jak się odkręci kran z wodą... Odpowietrzalem go juz duzo razy ale jakoś nie chce się pozbyć tego powietrza. ;/
×
×
  • Dodaj nową pozycję...