Skocz do zawartości

tuszek88

Pasjonat
  • Postów

    29
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O tuszek88

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia tuszek88

0

Reputacja

  1. Co to może znaczyć? I co jest przyczyna tego? Czyli wymiana poduch moze nic niedac?
  2. spoko jutro podjadę zrobić i wrzucę najszybciej jak się da... ---------- Post dopisany 29-07-2014 at 19:03 ---------- Poprzedni post napisany 27-07-2014 at 21:06 ---------- 17994 Zawór magnetyczny zawieszenia silnika strona 1 i 2 - zwarcie do plusa brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY Po podłączeniu wyskoczył taki błąd, ale czy to jest winowajca mojego problemu? dodam że wczoraj przy ruszaniu Turbina jak by się zawiesiła, ale zaraz złapała i ciągło normalnie do 4tys bez tego podskakiwania auta, i teraz jeździ dobrze puki co. Za tydzień jadę w dłuższa trase na wakacje i nie wiem co robić teraz
  3. Witam mam wielki problem z autem, już nie wiem co robić. Zrobiłem ostatnio: Nowa"regenerowana" turbina, wyczyszczony egr, nowy zawór, nowa rura od intelculera. Ale niestety dalej jest ten sam problem tzn powyżej 2tys obr auto tak jak by podskakiwało tak jak by silnik, chce jechać a nie może duże drgania całego auta. Na 4 biegu już powyżej 2tys obr nie chce jechać do max100km, na 5 max 140km wiecej nie pojedzie bo sa te drgania tak jak by od silnika. Trochę wcześniej wymieniałem też koło dwumasowe i sprzęgło, tylko mechanik poprzedni kolo dał sachsa a sprzęgło luka, i tak naprawdę po wymianie auto miało większe wibracje niż przed wymianą, dodam że auto na jałowym tak jak bym nie równo pracowało,ale obroty nie falują. Co to może być? czy może przepływomierz? czy to może wina kolo dwumasowego że nie jest kompatybilne ze sprzęgłem i sa takie wielkie wibracje ze auto nie chce jechać?
  4. Witam. Mam problem z autem mój mechanik niestety zginą w wypadku i nie mam do kogo się zwrócić, poszukuje osoby która podepnie auto pod kompa i zdiagnozuje problem i ewentualnie "uleczy" mi audika. Audi brakuje mocy tzn słabo ciągnie i do max 3000obr, później się tak jak by zacina. Max predkość to 140/150km/h. Nie wiem czy to turbina pada, czy może egr zapchany czy coś z tą gruszką czy może coś innego nie znam się na tym. Dodam że jakieś 1,5 roku temu turbina była czyszczona jak i egr. wszystko śmigało ale od pewnego czasu auto nie jedzie kompletnie. Potrzebuję konkretnej osoby lub zaufanego warsztatu gdzie mogę oddać audika ze spokojną głową
  5. wiem głupie to było, ale ktoś mi tak doradził, dałem mechanikowi dwumase i powiedziałem jak rozbierze to niech zdecyduje co z resztą, wymienił tylko tarcze sprzęgłowa, Niestety auto po kilku dniach zachowywało się nawet gorzej niż przed wymianą koła;/ docisk i łożysko kosztują grosze ale ponowna robocizna to już gorsza perspektywa,ale trzeba będzie to zrobić. A wibracje są tylko jak na wyższym biegu są za małe obroty i chcę przyspieszyć tak jak by "roluje" przez sekundę dwie a potem jak złapie obroty jest ok. A mechanik no miałem swojego ale dwa dni przed robotą auta zginą w wypadku i teraz jestem bez zaufanego mechanika;/
  6. U mnie na luzie sa małe drgania na drążku czy na kierownicy, sprzęgło także nie bierze idealnie, a przy gaszeniu auta zatelepie cała budą. A przy starcie tzn nie odpaleniu tylko przy wrzuceniu na jedynkę i ruszaniu jest ten dzwiek, a dokładnie jak puszczam sprzęgło, bo jak ruszam i przy trzymam go na sprzęgle tocząc sie nie ma tego dzwieku dopiero jak puszczam sprzeglo. Ale to tylko jak zapalę auto i ruszam, później w korku jak staje ruszam jest normalnie, po zgaszeniu i ruszaniu ponownie jest dźwięk jak by tarcza była "zapieczona" i po starcie sie "odrywa" (nie umiem tego wyjaśnić racjonalnie), tak jak by luz był jakiś na sprzęgle?
  7. wiem to było głupie, teraz trzeba dać za robociznę a przecież łożysko i docisk kosztują niewiele, niestety tak to jest słuchać innych. No ale czy po wymianie tego na nowe te wszystkie dolegliwości ustaną? tzn drgania auta jak w starej "beczce" no i ten metaliczny dźwięk przy starcie auta? Bo to nie daje mi spokoju i nie mam przyjemności z jazdy autem jak wczesniej
  8. na zimnym silniku jest stabilniejszy dopiero po złapaniu temperatury tak jak by luz sie robił i sa wibracje, może na docisku który nie został wymieniony
  9. raczej nie, drgania są jak wrzucę na większy bieg a obroty sa za niskie i dając gazu nie ciągnie równo tylko tak "podskakuje" przez sekundę.
  10. Po wymianie dwumasy wibracje auta nie ustały oco chodzi? Witam moje autko po zakupie miało objawy kończącego sie koła dwu masowego, tzn wibracje auta po zgaszeniu auta czy metaliczny dźwięk jak by tarcze sie ocierały przy starcie auta. Pojechałem do mechanika dałem nowe kolo dwu masowe, ale bez sprzęgła bo ktoś mi powiedział że nie zawsze trzeba wymieniać sprzęgło jak jest dobre. Mechanik wymienił koło i tylko tarczę sprzęgłową. Auto po odbiorze wydawało się jak by stabilniejsze ( choć przy starcie dalej był ten charakterystyczny dziwek ocierających sie tarcz przy starcie) przy gaszeniu auta bez większych drgań, ale juz po dojechaniu do domu po zgaszeniu, autem zatelepało, przy dalszym użytkowaniu na przemian przy gaszeniu raz cicho raz telepało, Teraz po 2miesiacąch użytkowania auto ma ciągłe wibracje, na 2 czy 3 biegu jak są za niskie obroty auto dziwnie się zachowuje ( coś jak by podskakiwało nie wiem jak to wyjaśnić ) ale to jest sporadyczne. Moje pytanie czy to wina że nie wymienił mi kompletnego sprzęgła tzn docisku itp czy może mechanik coś spieprzył czy może coś innego?
  11. Witam moje autko po zakupie miało objawy kończącego sie koła dwu masowego, tzn wibracje auta po zgaszeniu auta czy metaliczny dźwięk jak by tarcze sie ocierały przy starcie auta. Pojechałem do mechanika dałem nowe kolo dwu masowe, ale bez sprzęgła bo ktoś mi powiedział że nie zawsze trzeba wymieniać sprzęgło jak jest dobre. Mechanik wymienił koło i tylko tarczę sprzęgłową. Auto po odbiorze wydawało się jak by stabilniejsze ( choć przy starcie dalej był ten charakterystyczny dziwek ocierających sie tarcz przy starcie) przy gaszeniu auta bez większych drgań, ale juz po dojechaniu do domu po zgaszeniu, autem zatelepało, przy dalszym użytkowaniu na przemian przy gaszeniu raz cicho raz telepało, Teraz po 2miesiacąch użytkowania auto ma ciągłe wibracje, na 2 czy 3 biegu jak są za niskie obroty auto dziwnie się zachowuje ( coś jak by podskakiwało nie wiem jak to wyjaśnić ) ale to jest sporadyczne. Moje pytanie czy to wina że nie wymienił mi kompletnego sprzęgła tzn docisku itp czy może mechanik coś spieprzył czy może coś innego?
  12. Właśnie kupiłem lusterko na aukcji mam kod lakieru LY7W/LY7W a nie zauważyłem że na aukcji było LY7W/LY7R czyli jednak lusterko będzie innego koloru? czy może liczy się ten pierwszy człon? Proszę o szybką odp.
  13. Witam czy do takiej modyfikacji wystarczy kupić? same żarniki czy cały zestaw? http://allegro.pl/zestaw-xenon-xenony-hid-h7-4300k-6000k-bialystok-i2245563914.html http://allegro.pl/zarnik-xenon-hid-h1-ksenon-5000k-6000k-8000k-hit-i2283111479.html Proszę o pomoc jutro muszę ściągnąć zderzak więc bym to od razu zrobił.
  14. Niestety to tylko Polska;/ No cóż oby paczka doszła i udało sie uruchomić gablote. Pozdrawiam
  15. Uff jednak woda się nie dostała do ECU, padł mi przekaźnik pompy paliwa, po wymianie nie zapalił od razu zapowietrzył się chyba ale po krótkim kręceniu udało się uruchomić, teraz pali na tyk:) moskal - jak tam twój problem rozwiązany?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...