Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Problem z turbiną, potrzebuję pomocy z zdiagnozowaniem przyczyny i naprawa ( Rzeszów)


tuszek88

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Mam problem z autem mój mechanik niestety zginą w wypadku i nie mam do kogo się zwrócić, poszukuje osoby która podepnie auto pod kompa i zdiagnozuje problem i ewentualnie "uleczy" mi audika.

Audi brakuje mocy tzn słabo ciągnie i do max 3000obr, później się tak jak by zacina. Max predkość to 140/150km/h. Nie wiem czy to turbina pada, czy może egr zapchany czy coś z tą gruszką czy może coś innego nie znam się na tym. Dodam że jakieś 1,5 roku temu turbina była czyszczona jak i egr. wszystko śmigało ale od pewnego czasu auto nie jedzie kompletnie.

Potrzebuję konkretnej osoby lub zaufanego warsztatu gdzie mogę oddać audika ze spokojną głową

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobrze by było jakbyś zrobił logi (VAG),możesz też sprobować "przegonić" trochę auto. Na 3 i 4 biegu kręćauto od 3 tys do4.5 tys. obr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego to raczej juz turbo siada.. u znajomego tak było ze była moc i np przy wyprzedzaniu odcinało ja nagle..i aż któregoś pięknego dnia turbo padało na amen..a teraz znów ja mam ten sam problem ..a gdy zgasisz auto i zapalisz jest wszytko ok?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie były podobne objawy , był bardzo słaby , mocy było tyle co w SDI i często gasł przy ruszaniu z miejsca . Po wymianie przepływki wszystko wróciło do normy .Proponuję zrobić logi lub przełożyć od kogoś przepływkę na próbę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie były podobne objawy , był bardzo słaby , mocy było tyle co w SDI i często gasł przy ruszaniu z miejsca . Po wymianie przepływki wszystko wróciło do normy .Proponuję zrobić logi lub przełożyć od kogoś przepływkę na próbę.