Skocz do zawartości

rollek

Pasjonat
  • Postów

    47
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O rollek

Osiągnięcia rollek

0

Reputacja

  1. Www.szczanowicz.pl Miedzyrzecz. Tu pracuje i robimy takie rzeczy prawie, ze na codzien. Kontakt w razie czego na priv
  2. Mam wrazenie, ze dzwiek jest coraz bardziej metaliczny 'twardy'.. chyba trzeba miske sciagnac i zobaczyc co tam sie dzieje.
  3. By rozwiac watpliwosci szklanki sa INA. Stare przy wyjeciu byly twarde- wycisnalem olej i wlozylem spowrotem.. roznicy nie bylo. Kupilem nowe i dalej cyka. Zdarzylo sie komus kiedys ze pekl np. tlok lub 'trzymalo' na sworzniu lub panewce i byly takie objawy ? Tydzien przed zaczeciem cykania wymienialem uszczelke pod glowica- z glupoty bo pekl mi srubokret w cylindrze. Glowica wydawala sie bez skaz i po zlozeniu nic sie nie dzialo do momentu gdy nie przegonilem auta- zavirusowalem sterownik i chcialem sprswdzic efekty. ---------- Post dopisany at 21:53 ---------- Poprzedni post napisany at 20:38 ---------- Podsyłam jeszcze jeden filmik
  4. Szklanki fabrycznie byly wilgotne od oleju. Co do odpalania to akumulator ma juz swoje lata swietnosci za soba. Wtryski tak jak juz mowilem podmienialem na zetorowskie i tak jakby troszke ciszej, ale to moze tylko zludzenie
  5. Przyczyna prawdopodobnie musi być gdzieś indziej bo jak już pisałem, szklanki włożyłem nowe.
  6. Witam Mam problem.. wszystko było ok, do momentu gdy nie przegoniłem auta na autostradzie. Przy wjeździe na autostradę i wcześniej silnik pracował ok, po przejechaniu 5km z prędkością blisko 200km/h i zatrzymaniu się na parkingu, zaczęło sie.. Podsyłam link do filmiku na którym słychać cykanie. Podmieniłem wtryski na 1Z i wydawało mi się, że ciszej cykało, jednak było to nadal słychać. Wymieniłem również szklanki na nowe, olej ma przebieg 4k km Valvoline 10W40. Czasami auto lekko faluje na wolnych obrotach - zdarza się to bardzo rzadko i mam wrażenie, że ma to związek z potencjometrem położenia gazu ze względu na to, że gdy lekko się da gazu to obroty natychmiast rosną do ok. 1200, nie można np. utrzymać obrotów na poziomie 1000-1200, po prostu jest taki jakby przeskok. Nie ma wpływu czy auto stoi dłuższy czas, czy jest zimne lub ciepłe, poprostu cały czas jest słyszalne cykanie. Ma ktoś może jakiś pomysł co to może być ?
  7. Ktoś może polecić jakiś warsztat w lubuskim lub wielkopolsce ?
  8. Żadnych błędów nie ma na VAGu ? Czujniki temp. cieczy ok ?
  9. Taka mentalność, że polak kombinuje i 'co by było gdyby...'
  10. Ja tam się nie stresuje , bo na tym nie będe jeździł. Na felgę 10J zakładają nawet 195/35. Kolega jest z DE to przywykł do takich widoków, ale mi chodziło o aspekt praktyczny. A to ciekawostka, bo nie ma takich opon jak 195/35
  11. Pojazd niedopuszczony do ruchu to pojazd niezarejestrowany, a nie taki co nie ma badania technicznego. Widocznie są różne prawa
  12. Można dostać mandat za poruszaniem się pojazdem niedopuszczonym do ruchu. Lepiej zrobić przegląd- przerabiałem ten temat.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...