Skocz do zawartości

tarq

Pasjonat
  • Postów

    327
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O tarq

Informacje

  • Imię
    ?ukasz
  • Miasto
    Kalisz

Auto

  • Model
    BMW
  • Nadwozie
    Kombi
  • Rok produkcji
    2002
  • Silnik
    Inny
  • Napęd
    RWD
  • Skrzynia
    Automat
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia tarq

1

Reputacja

  1. ładny log, ładnie napisany soft delikatny ale jak mowilem AME napisal mi go tylko do testów wiec pij1973 jak cos wiesz kto Ci ładnie program napisze
  2. wyglada slicznie, na zywo bajka, tyl do gory o te 1.5cm, albo przod nizej, dystanse i wzor dobrze ze moj ex wóz ma dobrego właściciela poza tym to czysty wyprany granat w srodku wyglada za***iście ---------- Post dopisany at 21:38 ---------- Poprzedni post napisany at 21:24 ---------- ooooo a to co
  3. czasy wtrysków super jak na taka moc sonda tez elegancko doładowanie zadanie i aktualne tez spoko jednym słowem auto zdrowe !!
  4. Tak tzn regulator paliwa był głównym powodem braku mocy 2700-4200rpm i czkawki.... a powodem kolejnych szarpan losowych w dolnej partii obrotow był wyżej wymieniony G31 a wiec te dwie sprawy
  5. dej Pan spokój mi z AJL po mocnym APU w lifcie szukam S4, jest taka jedna na alle ale koleś coś nie odpisuję ciężki kontakt do niego, może ktoś ma dobre S4 polift ?
  6. Pij1973, oddawaj mój wóz ja już mam dość, po obejrzeniu z 5 sztuk... już mi się po prostu nie chce !! szkoda czasu paliwa i nerwów, dobrze że postawiłem sobie zasadę że dalej jak 25KM nie pojadę w jedną stronę... chociaż przyjmuję na luźno te złomy które oglądam, bo gdybym sadził po nie kilka godzin to było by nerwowo... pozdr
  7. taaaa, obym kupił ulepa chociaż w podobnym stanie, dzis obejrzalem 2 wozy, i dziękuje bardzo, na jednym miernik sie popsuł, i to nie na jednym elemencie, BA nawet na dachu nie chciał ciagnać
  8. haha faktycznie thxxx on tu gdzies jest czyta temat więc sam kuknie
  9. zegarki już były, ja robilem w poprzednim autku tez taki słupek nic trudnego
  10. bliżej dolnej wartości, boost 1.3 BAR, jest szybsze sporo od 1.8TQ 188/290, wyhamuję to potwierdzę... ---------- Post dopisany 29-03-2014 at 19:15 ---------- Poprzedni post napisany 23-03-2014 at 12:00 ---------- S4 nie może czekać.. jak nie teraz to nigdy... dziś impuls, audi sprzedane, do znajomego poszło także można zamykać, nie miałem tego w planach bo tak bym tematu nawet nie zakładał pozdr
  11. auto odkąd je kupiłem miało małe zacięcie ok 4 tys obr coś jak by włączała się benzyna wspomagając LPG ale to straszne nie było prawie nie odczuwalne, po 2 tyg jazdy było już gorzej było mocne szarpnięcie, zdecydowałem się że usuwam blow off bo może to jego wina, została założona DVka oryginalna, no i zaczęło się, od tego dnia auto dostało czkawke od 2700 do 4000 nigdy wcześniej tak nie miało. Później wywaliłem przelot zostawiając tylko DOWNPIPE 2.75` na seryjnym środkowym i końcowym, wywaliłem cały wielki FMIC na rzecz nówki SMIC jak w serii, później założyłem kolejny DV bo myślałem że ten jest kicha, no i nic do dziś dnia widzicie ile wymieniłem co zrobiłem i czkawka była ciągle. Z wiadomości od poprzednika wiem że jeździł 7 lat autem nigdy nie miał takich cyrków, dodam też może to ważne ze LPG zostało założone 2 mce temu, a więc miesiąc przed sprzedażą, wcześniej tylko benzyna... No ale byłem u gazownika, gaz jest lovato/landi renzo, ponoć mapy się pokrywały było to dzień po moim kupnie sprawdzane, wszystko do dziś w zasadzie jeśli chodzi o LPG chodzi idealnie, nie mam zastrzeżeń żadnych, no ale cokolwiek by nie mówić problem występuje na LPG i na PB bez znaczenia najmniejszego, kasowałem też korekty długoterminowe itp ---------- Post dopisany 26-03-2014 at 20:27 ---------- Poprzedni post napisany 18-03-2014 at 12:00 ---------- UWAGA UWAGA UWAGA UWAGA WAŻNA INFORMACJA - PO NIEZLICZONYCH GODZINACH PODMIAN/ZAMIAN/WYMIAN OSTATECZNIE ZOSTAŁ TYLKO REGULATOR PALIWA NA LISTWIE KTORY WYKLUCZALEM BO PRZECIEZ NA LPG TO NIE MA NIC DO RZECZY ? A JEDNAK MIALO !!! Winowajca: Auto zapierd$%^ jak złe bynajmniej dzisiaj, nie wiem co będzie jutro no ale szarpał zawsze i wszedzie, podmieniałem też softy na inne za co dziękuje tunerom Łukasz13 i ame-tuning, jako jedyni mocno pomogli, zgłębili temat, wysłali swoje próbne softy aby wyeliminować soft... oczywiście softy wgrałem ale też szarpało... tak więc na ta chwilę REGULATOR paliwa, jutro zaktualizuje ostatecznie ale chyba cudów juz nie będzie, dziś 30km testów i moc ciągle rozwijana płynnie, wrzucę logi pozniej ---------- Post dopisany 27-03-2014 at 23:06 ---------- Poprzedni post napisany 26-03-2014 at 20:27 ---------- dzisiejsze logi na sofcie od Łukasz13, paliwo PB Log (0 - 003,118) Log (1 - 002,033) Log (2 - 020,115) auto juz nie szarpie ale zobaczcie na sonde przy 3520rpm znowu na moment poszla na sam doł o co kaman ja sie pytam ? ---------- Post dopisany 28-03-2014 at 00:22 ---------- Poprzedni post napisany 27-03-2014 at 23:06 ---------- ja mam regulator 3 bar APu nie powinen miec 4 bar ? etka pokazuje mi ze 078133534c czyli 4 bar powinen tu siedziec a siedzi jak byk 3 bar !! ten drugi tez wlozylem 3 bar z listwy BEX ---------- Post dopisany at 10:20 ---------- Poprzedni post napisany at 00:22 ---------- Założyłem wtryski BEX do tego 3 barowego regulatora czyli 320ccm przy 3 BAR jak seria bex 190KM Auto gniecie jeszcze mocniej, płynniej, teraz w zasadzie nie mam zastrzeżen, log prawdę powie wieczorem Ale odzczucia są takie że auto idzie na jednym oddechu odkąd złapie ciąg do odcinki aż... Myśle że zbliżam się do końca aby auto było w 100% ogarnięte ! _
  12. dzisiejsze logi na sofcie od Łukasz13, paliwo PB Log (0 - 003,118) Log (1 - 002,033) Log (2 - 020,115) auto juz nie szarpie ale zobaczcie na sonde przy 3520rpm znowu na moment poszla na sam doł o co kaman ja sie pytam ? ---------- Post dopisany at 23:59 ---------- Poprzedni post napisany at 23:06 ---------- i sonda i tak powinna miec 0.8 0.9 a nie ma co jest tego powodem ? ---------- Post dopisany 28-03-2014 at 00:21 ---------- Poprzedni post napisany 27-03-2014 at 23:59 ---------- ja mam regulator 3 bar APu nie powinen miec 4 bar ? etka pokazuje mi ze 078133534c czyli 4 bar powinen tu siedziec a siedzi jak byk 3 bar !! ten drugi tez wlozylem 3 bar z listwy BEX ---------- Post dopisany at 10:20 ---------- Poprzedni post napisany at 00:21 ---------- Założyłem wtryski BEX do tego 3 barowego regulatora czyli 320ccm przy 3 BAR jak seria bex 190KM Auto gniecie jeszcze mocniej, płynniej, teraz w zasadzie nie mam zastrzeżen, log prawdę powie wieczorem Ale odzczucia są takie że auto idzie na jednym oddechu odkąd złapie ciąg do odcinki aż... Myśle że zbliżam się do końca aby auto było w 100% ogarnięte ! _
  13. ok poszukam tematu chociaż nie ukrywam szukam już trochę na naszym forum i nie widzę właśnie naczytałem się sporo niektórzy piszą że te wzmacniane od Radzika nie są straszne i jeździ się ok , kwestia przyzwyczajenia w sumie 5 biegowy AWX wzdłużny faktycznie może okazać się fajna opcja seryjnie to ma 130/320, po sofcie robią 170/380 i faktycznie jeżdżą... Ma ktoś coś takiego w 1.8T quattro ?
  14. WITAM Jakie mocniejsze sprzęgło A4 1.8T QUATTRO 2XX/3XX ? Na ta chwile ma ok 210/320 i sprzęgło nie zawsze sklei ze strzału i już kilka razy je poczułem nie ładnie pachnie Auto śmiga tylko w mieście stąd nie chce jakiś spieków, moc auta nie przekroczy 250/370, zależy mi aby było możliwie podobne do serii natomiast aby kleiło i nie musiałbym sie martwic jak potrzebuje zdetonować moje quattro spod świateł Radzik ? wysłać swoje ? jakie to koszta, ktoś robił ? jakie odczucia ?
  15. Ładna ale straszna koza na tych 18` bez gleby powodzenia w modach
×
×
  • Dodaj nową pozycję...