Skocz do zawartości

kicaj112

Pasjonat
  • Postów

    140
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O kicaj112

Informacje

  • Imię
    Tomasz
  • Miasto
    Brzesko

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1999
  • Silnik
    1.2 TFSI
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

1179 wyświetleń profilu

Osiągnięcia kicaj112

2

Reputacja

  1. kicaj112

    Gwint A6 c6

    Panowie mam do kupienia gwint AP lecz gość nie wie czy on jest z Quatro czy z oski . Nie wie też czy z avanta czy sedana ? Możecie mi określić z czego on jest i czy np. z avanta pasuje do sedana i z oski do Quatro? http://ifotos.pl/zobacz/Screensho_qeerahs.png
  2. Tego lania wtrysków najbardziej się boje :/ Tylko że auto nie kopci ma super dynamikę. Jak ojciec wróci to sprawdzę wartości wtrysków grupa chyba od 73 tak?
  3. Czyli czyszczenie egr, kolektorów i resztę odlotu? Dodam że dpf wycięty
  4. Sory z przyzwyczajenie napisałem b5 bo ja takim jeźdzę Auto to a4 b7
  5. Witam wszystkich serdecznie. W aucie mojego ojca (a4 b5 3.0 tdi ASB) wywala błąd 2196 zbyt bogata mieszanka. Po usunięciu jest spokój na 100km i znowu wrzuci go. Macie jakiś pomysł od czego zacząć szukanie przyczyn? pozdrawiam serdecznie
  6. Witam panowie. Dzisiaj rano gdy odpaliłem auta po chwili włączył się wentylator od klimatyzacji (ten za zewnątrz) i klimatronik zaczął swirowac. Zaczeły zwiększać i zmniejszac się kreski z sila nadmuchu. Wszedłem w ukryte menu i pokazało błąd 18.3. Pomyślałem o bezpieczniki i faktycznie spalony. Włożyłem i odrazu spalilo go. Pomyślałem o dmuchawie i kupiłem na auto złamie. Nic to nie pomogło dalej pali bezpiecznik. Jakieś pomysły? Pozdrawiam i wszystkiego najlepszego w nowym roku
  7. upload jpg Wszystkiego najlepszego w tym nowym roku
  8. W poradniku masz wszystko Kodowanie vagiem
  9. https://postimg.org/image/k4nux6lvd/ https://postimg.org/image/wus3a9ttl/ Tak to u mnie wygląda https://postimg.org/image/k4nux6lvd/ https://postimg.org/image/wus3a9ttl/ Tak to u mnie wygląda https://ci6.googleusercontent.com/proxy/0VQoGMFZPlZ1DWo3jkDFzX7RR5rWSl58aM-gRb_Ph5O-cBYHotCnZaefbgl5-ol1AN41l2QOKV0hSEyhOQ4B_g56L1nOxmA6LD3oI6S9VIc=s0-d-e1-ft#http://i140.photobucket.com/albums/r8/grizzles_sae/3-4.jpg to od Kowiego foto Wiem że to nie z b5 ale tu są fotki przykładowe
  10. Dziwne bo dodane są zdjęcia w instrukcji i tam jest 7 cyfr
  11. Jeśli w kodowaniu zastaniesz "1234567" to zmieniasz wartość na 0034567, czyli krótko mówiąc pierwsze dwie cyfry zmieniasz na 00XXXXX Następnie wchodzimy w adaptacje ustawiamy kanał 62 i wpisujemy wartosć 15, zatwierdzamy OK, wyłaczamy vaga i wyłaczamy zapłon - po chwili urządzenie pownni beepnąć jak się uśpi, po ok 1mnucie włączamy zapłon, urządzenie powinno beepnąć - tzn że wybudziło się, możliwe że od razu w obszarze RDS pojawią ci się informacje np CLT i OILT To instrukcja od Kowiego
  12. Napisałem do niego A co jeżeli zmianił bym komórki? Tylko jak i na jakie?
  13. Tak zaleca producent Vfiz i u kowiego działa bo ma wpisane 7 cyfr. Dwie pierwsze to zera. Nie wiem co jest nie tak
  14. Pany mam problem u mnie w zegarami w polu recode jest tylko 5 cyfr a potrzebuje zmienić na 7 (dopisać 2 zera z przodu) żeby vfiz wyświetlał mi informacje w RDS. Co może być nie tak? Przy zmianę na 7 cyfr wywala błąd
×
×
  • Dodaj nową pozycję...