Skocz do zawartości

Falcone

Pasjonat
  • Postów

    172
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Falcone

Informacje

  • Imię
    Tomek
  • Miasto
    Mielec

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2004
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    BFB
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

1265 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Falcone

3

Reputacja

  1. Witam, Proszę o pomoce w analizie logów, auto z lpg ale narazie logi robione tylko na pb, nowe świece, po wymianie łańcuszka rozrządu, filtr paliwa wymieniony 5 miesięcy temu, na zegarach 397 tys. Martwi mnie uboga mieszanka szczególnie 1400-2400 rpm, no i wypadanie zapłonów. 2+33 3+20 115+118 statyczne 2+33
  2. bledow brak, jesli ta funkcja jest zablokowna to znaczy ze nawet jakby sie w aso wpieli swoim komputerem to tez tego nie odpala?
  3. Witam, musze wymienic pompe ABS i z tego co sprawdzilem nie moge uruchomic sekwencji odpowietrzenia ABS przez VCDS wersja 1.2. Jakies rady? To wina sterownika pompy czy VCDS? Jak mozna sobie z tym poradzic?
  4. Witam, jestem w trakcie renegeracji zacisku. W zestawie naprawczym jest dziwny oring który nie wiem gdzie powinien być, podczas rozbierania zacisku nie znalazłem nic podobnego, możecie coś podpowiedzieć?
  5. albo do wymiany jak będzie jakiś problem na mechnizmie regulacji ręcznego, nie widzę żeby gdzie były dostępne zamienniki tego?
  6. Witam, skończyły mi się klocki prawy tył, 288mm, problem w tym że przejechały może 15k km, do tego z lewej strony jest jeszcze 3/4 klocka. Z tego co dziś na szybko sprawdziłem: -klocki w jarzmie pracowały bez większych oporów -prowadnice zacisku ok -tłoczek wkręca się ok, ale co jakiś czas przy obrocie czuć dziwne tarcie, jakby ten gwint na którym pracuje tłoczek się zacierał - czy to możliwe?? -mechanizm ręcznego nie odbija do końca, załączam foto, jest ok 1mm przerwy do elementu który go blokuje, bez problem da się do dopchnąć palce ale od razu sam wraca, czy to jakiś problem? będę wdzięczny za wszelkie sugestie co z tym zrobić
  7. Falcone

    Napinacz paska rozrzadu

    Witam, jestem po wymianie rozrzadu z napinaczem mechanicznym, napinacz napiety zgodnie z intrukcja, znaki sie pokrywaja, kilka obrotow walem i dalej jest wszystko ok, po odpaleniu silnik, dalej ok, natomist po zgaszeniu napinacz sie rozjezdza po ponowym uruchomieniu silnika napinacz ustawia sie poprawnie, tak ma byc?
  8. Masz jakieś przykładowe foto? Nie mogą nic znaleźć w sieci
  9. Witam, Znalazłem błotnik w stanie do założenia, bez rdzy. Sprzedawca twierdzi że to oryginał. Jak poznać czy to ori? Powinien mieć jakieś numery, oznaczenia? Nie chce kupić używanego chińczyka ?
  10. Falcone

    Temperatura silnika

    Jeszcze idzie znaleźć behr za 220, musisz mieć pecha żeby mieć problemy z tym producentem
  11. Falcone

    Temperatura silnika

    Dla 1.8t avi bfb bex 100 st to normalna temperatura. Nie bez powodu termostat kosztuje 200pln..
  12. Falcone

    Turbina do regeneracji?

    U mnie jak dławilo przy dodawanie gazu to się okazało że zawór dv był padnięty. Warto sprawdzić, to zajmie 10 min
  13. W końcu miałem czas żeby się zabrać za auto no i tak: -uszkodzony wężyk od N75 do turbiny -nieszczelny ezekator -DV przepuszczał całkowicie - wymieniony na używkę bo akurat znajomy miał za grosze sprawną sztukę -paliwo na jałowym biegu 4 bar - akurat nie miałem dłuższego wężyka żeby sprawdzić podczas jazdy :/ Poniżej nowe logi, wygląda na to że czasy wtrysku się polepszyły no i turbo chyba trochę lepiej - ale czy już akceptowalnie? Wygląda że przepływomierz za mało pokazuje no i wypadanie zapłonów. http://vaglogi.pl/log-003_020_ZkPLGM.html http://vaglogi.pl/log-002_033_d25JJ.html http://vaglogi.pl/log-115_118_0B7E7.html Jakieś dalsze sugestie? Nowe świece już jadą. @Łukasz13 proszę, czy mógłbyś rzucić okiem? Z góry dzięki!
  14. ok, czyli zajmę się sprawdzeniem ciśnienia paliwa, a odnośnie doładowania co może być przyczyną? samo turbo, nieszczelność, n75 ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...