Skocz do zawartości

Ario

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    12
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Ario

Informacje

  • Imię
    Piotrek
  • Miasto
    Rzeszów

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2002
  • Silnik
    3.0 V6
  • Kod silnika
    ASN
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Tiptronic
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Ario

0

Reputacja

  1. Jaki rozmiar przód tył? WAUZZZ8E32A166220
  2. Witam byłby ktoś w stanie podać rozmiary tarcz p/t? 3.0 asn quattro 2001 VIN WAUZZZ8E32A166220
  3. Dzisiaj udało się zamówić rurę zmienił się numer katalogowy na 8e1819371P. Teoretycznie termin 5 dni. Dzięki @MaTeo85 za informację o zamienniku.
  4. Witam mam w asn łącznik 8e1819371g orientuje się ktoś czy jest możliwość stosowania jakiejś zamiennie? Bo lokalnie wszystko na zamówienie z Niemiec około 1.5tyg czekania. Ewentualnie czy na wyjściu z silnika można wsadzić zwykłą rurę o podobnej krzywiźnie bez szybko złączki i osadzić na opaskach zaciskowych?
  5. Ario

    [3.0v6] Wyciek płynu

    Przy odkręcaniu korka zbiornika nie wywala płynu poza zbiornik. Nie ma też problemu z jego odkręceniem. Na zakręconym korku słychać wrzenie płynu, przy odkręceniu korka nie ma żadnego syku powietrza i gotowanie ustaje. Dzisiaj robiłem test na upg i nie zmienił koloru. @@edit Prawdopodobnie rozpracowałem temat. Kupiłem kolejny korek który okazał się odpowiedni i przestało walić ciśnienie w zbiorniku i natychmiast wzrosło wyrzucanie płynu za silnikiem. Z racji iż mechanicy nie mają czasu w przeciągu tygodnia więc trzeba było podwinąć rękawy samemu przy napoju. Winnym okazał się prawdopodobnie łącznik nagrzewnicy z silnikiem gdzie przy silniku na śrubie pod łącznikiem ewidentnie było widać że kapie prosto z niego. Ostatecznie kupa rozbierania... V6 ciężko nawet rękę wsadzić. Jutro zamówię całą rurkę i się okaże czy tylko to robiło wyciek. Dodatkowo mam pytanko do posiadacza 3.0v6 który był by miły pokazać mi swoje podciśnienia przy grodzi bo nie wiem czy taka pętla tam powinna być(ostatnie zdjęcie)
  6. Witam mam problem w swoim b6 asn. Ostatnio stopniowo zaczęło ubywać płynu chłodzącego, robiłem dolewki i chwilę spokoju. Teraz ciepłe dni nadeszły i problem wrócił tyle że wywali zbiornik w dwa dni. Kapie tak jak by z pod zbiornika wyrównawczego + bardziej w stronę środka grodzi. Test na uszczelkę zrobiłem wyszło że wszystko okej. Wymieniłem korek na inny, też nic nie pomogło. Pompa wody razem z rozrządem wymieniona 9tys temu na hepu+ termostat również tyle że jaki już nie pamiętam. Szukam porady może ktoś mnie jakoś nakieruje na rozwiązanie. Szkoda że nie mam kamerki inspekcyjnej małej to bym sprawdził dobrze za silnikiem bo ciężko normalnie bez rozbierania cokolwiek sprawdzić. Może ktoś cierpiał na podobną bolączkę
  7. Witam koledzy mam problem ze skrzynią w audi podczas jazdy wyrzuciło tryb awaryjny skrzyni. Po dojechaniu do domu pod kompem okazało się że to problem chyba z czujnikiem pozycji biegu 17090 f125. Przerabiał ktoś z was może ten problem? Serwis mnie nie minie ale może ktoś ma jakieś informacje odnośnie kosztów czy trzeba robić kapitalny remont czy może tylko olej i czujnik?
  8. Ario

    Sprawdzenie pracy rozrządu

    Temat z mechanikiem dogadany. Miesiąc pośmigać, kontrolować vagiem odchylenia i wrazie błędu odrazu bierze się za poprawę.
  9. Ario

    Sprawdzenie pracy rozrządu

    Okej w takim razie nie zostaje nic innego jak szukać na Podkarpaciu kogoś kto jest w stanie się podjąć poprawy. Dzięki za informację
  10. Ario

    Sprawdzenie pracy rozrządu

    no to nieźle. Mechanik mówił że zrobione na znakach wsio, i jego podejrzenie pada na wariator zmiennych faz rozrządu
  11. Ario

    Sprawdzenie pracy rozrządu

    Witam jestem świeżo po wymianie rozrządu a w vagu takie wartości? Jest powód do paniki że rozrząd spartolony czy nie ma co ruszać???
  12. Manetka podłączona problem z głowy jedynie niekomfortowe to opóźnione wyświetlanie spalania. Jeszcze tylko załatwić temat małej ilości płynu i można świętować. a tak swoją drogą miał ktoś tak że po zamontowaniu fisu i pojawieniu się komunikatu o małej ilości płynu przestały działać spryski na xenony? Czy poprostu tak o sobie umarła pompka przy okazji
  13. Pewnie zajadę ale golasem szkoda podjeżdżać najpierw trzeba pakiety porobić
  14. Cześć wszystkim od paru dni jestem szczęśliwym posiadaczem a4b6 3.0v6 quattro Serdecznie pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...