Dejzor

Pasjonat
  • Zawartość

    53
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Komentarze sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Reputacja

0

O Dejzor

    Informacje

    • Imię
      Dawid
    • Lokalizacja
      Małopolska

    Auto

    • Model
      A4 B5
    • Nadwozie
      Sedan
    • Rocznik
      1998
    • Silnik
      1.9 TDI
    • Napęd
      FWD
    • Skrzynia
      Manual
    • Paliwo
      ON
    1. Witam Wszystkich. Poszukuje namiary na dobrego fachowca od pomp wtryskowych w małopolsce lub śląsku. Jestem z okolic Chrzanowa, ale mogę dojechać w rejon +/- 40km od krakowa i +/- 40km od Katowic. Zaczęła mi cieknąć pompa i to dosyć ostro po 2 tygodniowym postoju samochodu. Po odpaleniu pod samochodem robi sie kałuża i cieknie jak z kranu, spod tej trójkątnej śrubki na samej górze pompy. Poszukuje fachowca który kompleksowo zrobi mi tą pompę bo ma juz swoje nalatane i wczesniej juz sie pociła tu i tam i nie skasuje za to jak za zboże. Najlepiej gdyby ktoś wiedział z własnego doświadczenia gdzie dobrze i za ile robią takie rzeczy. Bede wdzięczny za każdą odpowiedź. Nie zależy mi aż tak bardzo na czasie gdyż wyjezdzam za granice co jakis czas i auto bedzie stało, wiec przez ten czas spokojnie ktos by mi mógł je podstawić do serwisu. W gre wchodzi też kupienie sprawdzonej używki, lecz wolałbym zregenerować swoją. Z góry dzieki.
    2. Dejzor

      Wlasnie tez tak mysle, bo za uzywke trzeba dac kolo 300, wiec wolałbym zregenerowac... Dzieki za info, przedzwonie do nich jutro
    3. Witam... Mam pytanie, gdzie dobrze i w przystępnej cenie regenerują maglownice w Małopolsce albo na Śląsku? Interesują mnie okolice Chrzanów, Oświęcim, Jaworzno, Kraków i ew Katowice. W kazdym razie nie dalej niz 50km od Chrzanowa Interesuje mnie, żeby nie skasowali za to jak za zboże, bo i tak przymierzam sie do zmiany samochodu w w okresie do 1,5 roku. Nie musi być z wymianą, moge sobie zdemontować i założyć sam, no chyba, że będzie w przystępnej cenie to szkoda sie bawić Interesują mnie opinie osób które korzystały z danego warsztatu i mogą polecić. Przy okazji, podczas wymiany magla należy przepłukać pompe wspomagania, czy lepiej ją wymienić? Słyszałem, że opiłki w pompie potrafią uszkodzic nowy magiel, a nie znam tematu dokładnie. Dodam iż pompa nie daje oznak zużycia. Z góry dzięki
    4. Dejzor

      A ja natomiast polecał bym Ci lemfordera - wymienisz raz i masz spokój do konca aż sprzedasz auto. Jest z tym troche zabawy i moim zdaniem lepiej zainwestować te 80zł więcej za szt, niż potem znowu wymieniać np po 2 latach. Jest to stosunkowo rzadka operacja dlatego można sie poświęcić. Nie twierdze że febi to zła firma, ale poczytaj na internecie albo wątki na ten temat na forum. Wiekszość jest zdania, że lepiej raz a dobrze czyli lem. Wybór jednak należy do Ciebie - zrobisz jak bedziesz uważał
    5. Dejzor

      Szarpanie powodują dopiero mocno zużyte przeguby i na mój gust gdyby były aż tak zużyte że by szarpały, to na skręconych kołach wczesniej by stukały(szczególnie na wstecznym biegu). Spidan to dobra firma ale wszystko sie może zdarzyć. Ja kiedys Metelli wymieniałem po miesiącu bo zaczal stukać. Ps. Szarpanie może mieć różne przyczyny, od zawieszenia, przez dwumas, a nawet nieszczelność ukł podcisnienia lub niesprawny n75. Skoro twierdzisz ze to przegub powoduje szarpanie to nie czekaj tylko reklamuj.
    6. Dejzor

      W takim razie to cos innego niz u niego, bo u niego podczas jazdy w miarę rośnięcia obrotów wycie narastało. Stawiam na skrzynie, ale niech wypowie sie jakiś spec..
    7. Dejzor

      Tak jak pisze kamil - nic nie powinno trzeć. Chyba że masz sporą glebę. Ja jednak nie schodził bym z profilem poniżej 50 jeśli zależy ci na komforcie. 205/55/R16 ew 205/50/R16 jesli masz glebe.
    8. Dejzor

      Tylko regenerowana. Przynajmniej wiesz co masz, posiadasz gwarancje i wymieniaja ci wszystkie uszczelki przy okazji. Potem możesz sobie zalać olej syntetyk do wspomagania i nie martwić sie, że ci sie rozszczelni magiel.
    9. Dejzor

      Amortyzatory najlepiej sprawdzić wizualnie, ale podejrzewam ze nie masz jak ew. teraz wyjac amora. Ja miałem wylany, a na stacji pokazywało że są ok. Co do gum, to jak najbardziej mogą dawać taki efekt. Tak samo 2 niejednakowo zużyte amortyzatory założone na tą samą oś.
    10. Ja miałem podobny efekt, jak nie odbijał mi ręczny... Przy hamowaniu szarpało, byłem pewien że z przodu. Sprawa raczej nietypowa i rzadko spotykana, ale w razie czego najprosciej sprawdzic zaciagajac ręczny na przyczepnej nawierzchni tak żeby koła sie nie zablokowały i przejechanie kilku metrów stopniowo go zaciagajac jeszcze mocniej. Jeśli wystapi szarpanie, przegrzane tylne tarcze, jesli nie i kola sie zablokuja, to tak jak pisza koledzy wyżej.
    11. Dejzor

      Myśle, że 2mm to jeszcze nie tragedia. Jakiej firmy te przeguby? Ważne żeby były dobrze nasmarowane i osłona żeby nie była przerwana. Jeśli nie stukają to nie szukałbym problemu na siłe
    12. Dejzor

      Kolega miał to samo w Hondzie. Winna okazała sie skrzynia. Też wymieniał sprzegło itd. Dopiero po wymianie skrzyni problem zniknal. U niego szorowało także na luzie, dopiero jak wcisnal sprzęgło to przestawało. Gdy już wrzucisz bieg i przykręcisz go do 3-4 tys obrotów jadac na tym biegu, to słychać szorowanie / wycie skrzyni?
    13. Dejzor

      Bierz tylko sachsa.. Luk też nie jest złe, w każdym razie nic innego ponad te 2 firmy, ze wskazaniem na sachsa. U nas na forum jest kolega, który pracuje w hurtowni i załatwia części w najlepszych cenach, nawet na allegro nie dostaniesz taniej, wiec jak nie masz jakiegoś fajnego dojścia to polecam kupić u niego.
    14. Dejzor

      Jak dasz na luz to też słychać? Jak delikatnie przyhamujesz to też słychać? Ciężko stwierdzić na odległość. Nie wyglada to ani na turbine, ani na łożyska. Jak otworzysz okna to jestes w stanie usłyszeć z której strony to dochodzi czy nie bardzo? Ps. Check engine Ci się wcześniej świecił, czy zaświecił jak zaczęło świszczeć?
    15. Witam. Mam pytanie z innej troche beczki. Otóż miałem kolizje, sprawca byl inny koles, byla policja, nie bylo karetki. Powrót do domu i wiadomo cały obolały od szarpnięcia. Niestety ból sie nasilił i na 2 dzien pojechałem na SOR. 2 rentgeny i diagnoza: Uraz skrętny kręgosłupa szyjnego, stłuczenie kręgosłupa lędźwiowego. Kołnierz na 3 tyg, oszczedzac sie, l4 nie ma bo studiuje, środki przeciwbólowe i inne pierdoły na recepte, skierowanie do ortopedy. Zglaszajac szkode na aucie babka pytała czy byla szkoda osobowa, powiedzialem ze karetki nie bylo ale wlasnie jade do lekarza i bede wiedzial co powie. Teraz pytanie, czy zgłaszac im od razu ze bylem na izbie, czy dopiero po zakonczonym leczeniu? Czy za takie cos w ogole cos dadzą? Nie licze na wiele, jak nie dadza to nie dadza, ale wniosek na pewno zloze, w koncu po to ubezpieczenie jest.