Skocz do zawartości

Marc!n

Pasjonat
  • Postów

    602
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Marc!n

Informacje

  • Imię
    Marcin
  • Miasto
    Podkarpacie

Auto

  • Model
    BMW
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2004
  • Silnik
    Inny
  • Napęd
    RWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Marc!n

0

Reputacja

  1. http://www.turbospec.pl/index.php/lokalizacja.html turbo sam sprawdzisz jak zaopatrzysz się w wskaźnik z czujniekiem reszta to wiadomo.. wycieki, luzy na wirniku i na wg, ustawienie sztangi
  2. Dobre to to a do tego rs4 w garażu mówisz może kiedyś jak na spocie zobaczę to powrócę do OOOO . Pozdro.
  3. do odgrzybiania są pianki za parę zł.. chciałem odgrzybić w warsztacie to majster powiedział że to samo sam mogę zrobić nie wnikałem w temat, albo to prawda i nie trzeba do tego żadnego sprzętu i warsztaty kasują 3x więcej niż powinni za piankę albo majster miał grszy dzień i nie chciało mu sie robić
  4. jak ogarniesz temat to podrzuć więcej info, cenę takiego moda z częsciami itd, przyda się na przyszłość i może bedzie więcej Q na naszych drogach
  5. http://a4-klub.pl/index.php?/topic/321249-przyciemnianie-szyb/
  6. na podkarpaciu również polecam Gregora (sprawdzone na własnej skórze) Kraków i okolice - digitun, dynosoft.
  7. ja w b5 taki moduł podpinałem w kable w skrzynce bezpieczników, wszystko w jednym miejscu, niewidoczne, na szybkozłączkach najmniej inwazyjne po demontażu zero śladu.
  8. Marc!n

    Bmw e38

    7 na a4? Toż to byłny mega krok w tył. Fakt auta z tamtych lat mają charakter.. nie tak jak obecne plastikowe zabawki które muszą się zepsuć w określonym czasie Dobre jest teraz to, że takie auta podobne jak a8 czy mesia s kupują ludzie którzy chcą im przywrócić dawne życie a że dodatkowo jest dobre koło, gleba i świetnie ogarnięty lakier
  9. ja dpfu nie mam fabrycznie dla tego wrzuciłem zwykły kawałek rury nierdzewki przeciągnięty filcem.. nawet wolę jak to jest ładnie okopcone Podzieli się ktoś wiedzą na temat zwiększenia mocy? Wiem, że wtryski od 35d, turbo hybryda, fmic oczywiście ale co ze sprzęgłem i dwumasą? I jak takie 350+ i w qurwe Nm znosi reszta układu napędowego? Chwilowo betoniarka 2500km ode mnie
  10. Lakier titangrau i faktycznie ciężko go utrzymać w czystości.. Czerń w tej budzie jest obłędna ale trochę tego jeździ a szaraków jest mało, no i lepiej u nas widać piękno m-pakietu Ja też robię niewielkie przebiegi aż się czasem zastanawiam po co mi diesel na szczęście wtedy wystarczy się przejechać i wszystko jasne Na razie takie foto, aparat kiepski i fotografem nie jestem. Na porządną sesję jeszcze przyjdzie czas.
  11. filtr powietrza i przy okazji odma już wymienione, do filtra paliwa trzeba trochę osłon ściągnąć a na razie kiepsko z czasem. Będzie nieplanowany wydatek na przednie tarcze bo obecne nie dały rady przy moim stylu jazdy Mała modyfikacja nerek, chrom mi jakoś nie pasował.
  12. Dzięki chłopaki za dobre słowo Widzę, że Skovroon też ma sporą wiedzę na temat tego modelu to będzie się gdzie poratować Najważniejsze już ogarnięte.. klapki zaślepione przez poprzedniego właściciela i kolektor też ponoć wymieniony na żeliwo ale to do weryfikacji bo pewności nie mam. Dziś auto dostało nowy olej i filtr (Motul 5w40), wkrótce zmienię filtr paliwa i powietrza. Postaram się w tym miesiącu o jakąś witaminkę z wiadomych względów
  13. oglądałem takie "igły" po 30-35 i musiałem zwiększyć budżet, chyba, że odpuścisz 3.0d to będzie nieco większe pole manewru. Taka jedna za 35 była nawet po gradzie, bez m-paka i skóry dobrze, że niedaleko... Zobacz ile kosztują w szwabi, holandii.. to będziesz miał lepszy pogląd niż nasz chory rynek.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...