Witam
Juz od jakiegoś czasu miałem ciezko z kreceniem kierownicy, ale sobie tlumaczylem tym ze to szerokie opony 235X45X17 i ze to sport A4 B6 1.9tdi 130koni SPORT.
Ostatnio wymienilem cale przednie zawieszenie 4 wahacze gorne, 4 dolne laczniki i koncowki drazkow kierownicy bez amortyzatorow. Po tym wszytskim ustawilem zbieżność. Zanim wymienilem zawieszenie mialem dziwne metaliczne klikniecia przy zatrzymywaniu samochodu i ruszaniu. Po wymienie zawieszenia to stukanie zaczelo sie bardziej nasilac i jak by sie zredukowalo bardziej wspomaganie kierownicy. Po skreceniu na skrzyzowaniu kierownica nie wraca do pozycji wyprostowanych kol musze ja samodzielnie prostowac. W chwili zaczecia prostowania czuje duzy opor ale po jakies sekundzie jakies wspomaganie zaczyna dzialac.
Mechanicy jedni mowia ze to maglownica a inni ze papa wspomagania.
Wczoraj wymienilem ile moglem spuszcajac ze zbiorniczka plyn wspomagania na zielony z serwisu VW.( nic nie pomoglo)
Dzisiaj podnioslem przod samochodu do gory i zaczelem krecic kolami recznie bez wlaczonego silnika i nic nie zdzialalem.
Po wlaczeniu silnika z wielkim wysilkiem przekrecilem troszeczke kola. I wydaje mi sie ze na podniesianym samochodzie wspomaganie na kierownicy podobnie dzialao jak byl samochod sal na ziemi.
Cos o tym sadzicie Panowie?
Dziekuje za opinie i pomoc. Mam nadzieje ze sie uda szybko rozwiazac problem.