-
Postów
95 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O trekpio88

Informacje
-
Imię
Piotrek
-
Miasto
Rybnik
Auto
-
Model
A4 B7
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2005
-
Silnik
1.9 TDI PD
-
Kod silnika
BKE
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
https://naforum.zapodaj.net/4a02a9b17cdf.jpg.html https://naforum.zapodaj.net/a923732406ff.jpg.html https://naforum.zapodaj.net/aa66b5dd1ba5.jpg.html
-
Witam mam okazje kupic felgi, tylko nie wiem dokadnie co to za rozmiar felgi , naciągnięte są oponki Michelin Pilot Primacy 245-690 R500 ponoc na tą felge nie mozna założyc typowej rozmiarówki a są to chyba 18" lub 19" jest to możliwe?? żadnych innych informacji na oponach nie ma, rant mają zgrubny. Foto niżej. Ktoś coś na ten temat?? http://www.directupload.net/file/d/4363/52wtp7uj_jpg.htm http://www.directupload.net/file/d/4363/opww4az2_jpg.htm http://www.directupload.net/file/d/4363/xlpjyxes_jpg.htm
-
Rns-e, nie wyłącza sie i nie włącza po przekręceniu kluczyka.
trekpio88 odpowiedział(a) na trekpio88 temat w Audi A4 B6/B7
Możliwe w każdym razie wszystko gra. -
zgadza sie , czasami włącza sie tryb awaryjny i błąd górnej granicy ciśnienia doładowania, a jakie poprawne ciśnienie powinno być??
-
Rns-e, nie wyłącza sie i nie włącza po przekręceniu kluczyka.
trekpio88 odpowiedział(a) na trekpio88 temat w Audi A4 B6/B7
Po ponownym poprawnym kodowaniu byøo bez zmian, po 15 minutach wróciłem do samochodu i wszystko wróciło do normy, widocznie po kodowaniu radio musiało jakis czas odczekać. -
Rns-e, nie wyłącza sie i nie włącza po przekręceniu kluczyka.
trekpio88 opublikował(a) temat w Audi A4 B6/B7
Witam. Problem powstal po zmianie ekranu startowego na R8 teraz nie ma ekranu startowego, odrazu przechodzi na stacje i po włożeniu kluczyka i przkręceniu go radio sie nie włącza i odwrotnie nie wyłącza się. po zmianie ekranu startowego na standardowy nie ma poprawy, musze radio wyłączać i załączać na pokrętle. Jakies pomysły aby powrócic do poprzedniego stanu??? Ogarniete, do zamknięcia. -
Witam prosze o analize logów, w grupie 001,003,004 troche nieporzadku bo sa i dynamicze i statyczne. STATYCZNE: Grupa 007, 013: http://vaglog.pl/log_257312.html Grupa 018, 023: http://vaglog.pl/log_257313.html DYNAMICZNE: Grupa 008, 010, 011: http://vaglog.pl/log_257314.html Grupa 001, 003, 004: http://vaglog.pl/log_257317.html BASIC SETTINGS: Grupa 011: http://vaglog.pl/log_257315.html Grupa 003: http://vaglog.pl/log_257316.html
-
A chłodnice?
-
jak w temacie czy kompletny pas przedni belka, chłodnice podejdą z b6 do b7 silniki 1.9 ????
-
No ok ale tym testem raczej nie wyeliminuje np. Oringów na PD. Ewentualnie nieszczelności na tandemie.
-
Mam swój garaż i warunki aby trochę podłubać. Dlaczego pytasz?
-
witam dawno mnie nie było tutaj, więc teraz moge powiedziec ze problem z obrotami po wymianie czujnika temp G62 ustąpił natomiast problem z odpalaniem niestety nie.dalej te same objawy ,dalej musze szukac, chyba zaczne od pomiaru ciśnienia na pompce paliwa, zastanawiam sie czy może to również byc uszczelnienie między pompką a silnikiem ponieważ zauważyłem od dłuższego czasu że silnik jest zaoliwiony i niewiem z kąd leci ten olej a słyszalem że i takie przypadki bywały , ale czy to możliwe żeby na tym uszczelnieniu gdzies ciśninie spierd...???musze umyc silnik i obserwowac skąd to leci.
-
I tu właśnie padło dobre pytanie odnośnie paliwa w zbiorniku. O tóż gdy samochód ma plus minus pół zbiornika problem rzadko występuje.jak jest bliżej rezerwy to ciężej odpala. No a co miała by pompa do wzrastających obrotów?
-
pytanie czy pomiar ciśnienia manometrem na pompie również odpowie mi na to pytanie czy jest sprawna?? czy nie koniecznie?
-
Witam serdecznie, problem polega na tym że nie zależnie od temp zewnętrznej i warunków silnik różnie odpala. Najczęściej przy odpalaniu zimnego silnika zaskakuje tak jakby na 1 gar nie odpalał dopiero po kilku sekundach wchodzi równo na obroty, niekiedy trzeba mu nawet na pedał gazu przycisnąc bo jest w stanie zgasnąc i wtedy kręce silnikiem ponad 10 sekund żeby odpalił czasami po odpaleniu wchodzi na obroty ponad 1000, 1100 i po 10 sekundach znów schodzi do normalnych obrotów.Niedawno wyskoczył mi błąd czujnika temp. G62 wskazania za wysokie. ale po przeczyszczeniu styków czujnika błędu niema ale czy on nadal będzie dobrze wskazywał. Panowie co może byc powodem takiego zachowania silnika ?? wałek(regulacja)?? uszczelnienia?? pompki?? co reguluje obrotami silnika?? Logi zrobie jak kabelek naprawie.