Skocz do zawartości

kris_91

Pasjonat
  • Postów

    593
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

115

3 obserwujących

O kris_91

Informacje

  • Imię
    Krzyś
  • Miasto
    K-K

Auto

  • Model
    A4 B9
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2016
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    DETA
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    S-Tronic
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Sciagasz plastik pod klapka i 2 śrubki na torx
  2. Prawie 3 lata nic nie odchodzi
  3. Jak ktoś chce wyłączyć samą grzałkę. Moduł A5 Bajt 11 Bit 7 odznaczyć
  4. Udało się ogarnąć direct TPMS.
  5. Szczerze nie wiem sam. Poklikałem parę razy zapamiętaj cisnienie podczas jazdy ale nic. Jechałem dalej i nagle wyskoczyły ciśnienia na mmi
  6. No mam używany sterownik do TPMS może dlatego tak jest?
  7. Ustawienia w nastawach? Wyskakuje ze trzeba będzie robić parametryzacje. A wprowadzałeś w nowe w adaptacjach?
  8. Pojeździłem trochę z 15km. I wywaliło ten błąd. Teraz po skasowaniu wraca po kilku metrach. Na liczniku niema bledu tylko w DTC. Czujniki w kołach mam już 2 lata ale to raczej nie ich wina.
  9. Taki błąd wskakuje po chwili. Log-WAUZZZF47GA040430.txt
  10. Can High pod kanapa wtyczka t54. Wypiąłem z pinu 12 ale jest pomarańczowo szary a nie cały szary. A can low ma kolor pomarańczowo brazowy wypiąłem z pinu 30. Więc dobrze jest na moje. Komunikacja z modułem tpms jest
  11. Raczej jakbym kable can L i H pomieszał to by wywaliło blad?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...