Skocz do zawartości

TomeksWro

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    23
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O TomeksWro

Osiągnięcia TomeksWro

0

Reputacja

  1. Witam, trochę pogrzebałem przy aucie ale bez większych rezultatów. Wyczyściłem zbiornik i zalałem czystej 95. Odczyt kodów błedów przed kasowaniem: -Sonda lambda obwód (strona1 czujnik 1) brak osprzętu/ nie zwiazany ze sprzetem- blad sporadyczny -Sterowanie przepustnicy brak osprzętu/ nie zwiazany ze sprzetem- blad sporadyczny -Regulacja wolnych obrotów- ustawienie pierwotne przepustnicy brak osprzętu/ nie zwiazany ze sprzetem -Jednostka sterujaca przepustnicy J338 Nie osiagalna wartosc kontrolna Po wykasowaniu błędów momentalnie pojawia sie komunikat: Sterowanie przepustnicy brak osprzętu/ nie zwiazany ze sprzetem Regulacja wolnych obrotów- ustawienie pierwotne przepustnicy brak osprzętu/ nie zwiazany ze sprzetem Moim zdaniem błędy nie sa na tyle poważne żeby były główną przyczyną tego typu problemów, na chwile obecną auto nie odpala, słychać jedynie jak silnik raz na jakiś czas załapie(pojedyńcze strzały). Świece po wykreceniu sa cale zalane i czarne
  2. Witam mam pewien problem z którym nie potrafie sobie poradzić, na wstępie napiszę że jestem dumnym posiadaczem audi a4 b5 1.8 ADR+ LPG, Otóż wszystko zaczęło się jakiś miesiąc temu. Naprawiajac auto znajomemu wykręciłem świece z audicy i na chwile podłączyłem ją do innego silnika. W między czasie na prośbę znajomego spuściłem benzyne z silnika wysokoprężnego i zalałem ową mieszankę do swojego samochodu, gdyż zapewniał mnie że w baku znajdują się same oktan, Tego dnia silnik przestał noemalnie pracować, wydaje mi się że zmiana nastąpiła juz po kombinacji ze świecami. Następnego dnia z rana miałem bardzo duże problemy z uruchomieniem silnika, motor nie trzymał wolnych obrotów, wskazówka od obrotomierza latała jak szalona, słyszałem również chatakterystyczne dzwięki spod maski. Moim skromnym zdaniem powietrze cofało się do obudowy filtra a on wraz z całą obudową uderzał w metalową osłonę dzielącą filtr od gorącego silnika. Powiedziałem dobra trzeba to posprawdzać bo coś jest nie tak. Doszedłem do wniosku że problematyczny jest moduł zapłonowu wraz z cewkami, gdyż nie dawał iskry na jedną ze świec, wymieniłem owe dziadostwo. Kultura pracy delikatnie sie poprawiła. Motor lepiej zachowywał się na biegu jałowym ale wciąż słychać było charakterystyczny dzwięk spod silnika jakby któryś cylinder nie pracował poprawnie, dodam że objawy miały miejsce na benzynie jak i na gazie. Następnym krokiem była wymiana świec na nowe, jednak i to nic nie dało, silnik dalej spalał mieszankę zostawiając czarny osad na elektronach świec. Dodam jeszcze wracająć raz do domu, zatrzymałem się na światłach i silnik zaczął świrować wskazówka od obrotomierza skakała od 500 do 3000 obrotów. Na chwilę obecną auto nie trzyma wolnych obrotów a uruchomienie silnika graniczy z cudem. Bardzo proszę rzucić swierzym okiem na mój problem, gdyż mi już opadają ręce, a silnik dalej gra mi na nerwach. Zapomniałem napisać że komputer diagnostyczny widzi jedynie błąd regulacji wolnych obrotów
  3. Witam mam pytanie czy montaż komputera pokładowego będzie wielkim problemem i czy jest to w ogóle możliwe. Dodam że mam audi a4 b5 z 97 roku 1.8 oznaczenie silnika adr
  4. Co muszę zdemontawać żeby dostać się do tej odmy?
  5. Witam mam mały problem z czyszczeniem przepustnicy. Do roboty zabrałem się dzisiaj, zdemontowałem ją wraz z rurą od powietrza. Kompletnie nie wiem z czym połączyć jeden przewód wychodzący z ostatniej części rury powietrza przy przepustnicy. Poniżej zdjęcie ukazujący owy przewód. Bardzo proszę o radę http://ifotos.pl/zobacz/IMG201201_rrewhhn.jpg/
  6. Witam, przymierzam się do wymiany oryginalnych głośników, jakiś czas temu zmieniłem fabryczne radio na sony cdx gt300s, odtwarzacz zamontowałem za pomocą adaptera. Wszystkie głosniki grają prawidłowo lecz nie jestem zadowolony z jakości dzwieku. Przy średniej głośności słychać charakterystyczne "syczenie". Dodam że głosniki zasilane są poprzez fabryczny wzmacniacz , zamontowany w bagazniku. Nie wiem jaka mocą dysponuje ta skrzynka i które głosniki zasila. Dlatego mam do was pytanie, jakie głosniki powinienem dobrac do samochodu na przód środek i tył dodam że zależy mi na jakości dzwięku przy dosyć głośnej muzyce, skrzynka basowa będzie napedzana przez dodatkowy wzmacniacz podłączony czinczami do radia. Proszę o pomoc przy wyborze głośników Ps. Odkręciłem dzisiaj boczek z prawych tylnich drzwi, mieści się tam malutki głosnik przykręcony do blaszki, która jest przymontowana do drzwi
  7. Witam mam pytanie którędy najlepiej poprowadzić kable od wzmacniacza, głównie chodzi mi o przewód zasilający z akumulatora do bagażnika
  8. Glosniki z tylu sa firmy bose w ktorym miejscu masz ta zaslepke?
  9. Rozumiem że jak wymontuje fabryczne radio to po kostkach dojde jaki mam system, tak?. Mam kolejny problem z przeprowadzeniem przewodu zasilającego z aku do bagaznika jaka droge wy wybraliscie?
  10. Czy taki adapter bedzie dobry? http://allegro.pl/interfejs-do-oryginal-systemu-hi-fi-bose-audi-vw-i1888859885.html
  11. Mam głośniki bossa, skrzynke podłącze przez niefabryczny wzmacniacz chinchami takze z tym nie bedzie problemów, nie wiem jedynie jaki kupić adapter żeby zagrały wszystkie glosniki na niefabrycznym radiu
×
×
  • Dodaj nową pozycję...