Skocz do zawartości

wordeg

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O wordeg

  1. Też podejrzewam pierwszą i czwartą pompkę, ale na trzeciej są również dość wysokie BIP-y. Tylko czy ma to coś wspólnego z ciężkim paleniem rano ??? Silnik za pierwszym strzałem załapuje ale nie odpala, a później trzeba go kręcić i kręcić i ..... i zaczyna załapywać aż w końcu załapie. Myślałem że to problem z paliwem i wymieniłem pompę wysokiego ciśnienia na głowicy. Trzy dni było ok. Ale problem powrócił. Nie wiem czy brać się za pompowtryski, czy jest inna przyczyna.
  2. Na rozrządzie jest zrobione około 8 tyś.km. Korekcje na pompowtryskach nie wyglądają źle ale BPI-y są wysokie
  3. Koledzy proszę o analizę logów. Auto ciężko odpala oraz czasami podszarpuje. Nie ma żadnych błędów. Inne odczyty w normie oprócz pompowtrysków. Czy pompowtryski są do wymiany ??? Log (2 - 004,013,023)
  4. Witam wszystkich. To moja kolejna przygoda z Audi a pierwsza jako użytkownika tego forum. Audi jest Audi.... :> Pierwsza była 80 model B3 z 1987 roku 1.8 benzynka 75kM silnik RU, później A4 B5 1.8 125kM z 1997 roku, następnie A4 B5 1.9TDI 110kM z 1999 roku aż wreszcie teraz A4 B6 1.9TDI 100kM z 2003 roku. W międzyczasie pojawiło się kilka innych aut z Grupy Volkswagen-Audi (VW Scirocco, VW Golf I, VW Golf IV, VW Passat B5 FL). Pozdrawiam i witam wszystkich na forum. Tomek
×
×
  • Dodaj nową pozycję...