Podobny problem mam w b7 BRD przy zimnym silniku ok jak sie rozgrzeje obroty falują a jak złapie już temp ok 90 to chodzi równo, auto sprawdzone pod kompem zero błędów pompo wtryskiwacze sprawdzone. Jaka może być przyczyna????
Witam wiec pierwszy problem polega na falujacych obrotach na biegu jalowym w Audi a4 2006 rok BRD 168 tys. km. dokladnie wyglada to tak gdy odpale samochod zimny jest OK po przejechaniu ok 3-4 km zatrzymam sie i auto chodzi na biegu jalowym obroty silnika faluja widac to nawet na obrotomierzu i czuc jak buja buda. Problem znika gdy auto zlapie temperature nie cale 90 stopni. A drugim problemem jest smrod chyba spalin na postoju nie zawsze to czuc nie raz jak stoje w korku do kabiny wdostaje sie smrod szczypiacy w oczy.
pokrywe zaworow sprawdzilem jest ok przewody tez wygladaja dobrze najdziwniejsze jest to za na 1 i 2 biegu zbiera sie ostro od ok 2500 obr. a na 3 i 4 czuc ze ladnie przyspiesza juz od 2000 obr. a na 5 i 6 to az takiego kopa nie czuc nawet nie udaklo mi sie rozpedzic do 200km\h przed a4 jezdzilem 120d 177km i musze przyznac ze roznica w osiagach jest szokujaca na korzyść bmw
Witam od kilku dni jestem posiadaczem audi a4 b7 z 2006 roku 2.0 tdi brd przebieg 165 tys km
zdziwila mnie troche dynamika turbo wstaje ok 2700 obr. czy to normalne ?
Witam czy spotkal sie juz ktos z takim przypadkiem przy wlaczonej klimatyzacji jest OK leczy gdy wylacze klime to kompresor halasuje jak by cos obcieralo a4 2.o tdi 2006 rok