Skocz do zawartości

ugibuggy

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O ugibuggy

  1. Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/ugibuggy_71186.html Grupy: 011,011 - http://vaglog.rtnet.pl/ugibuggy_71187.html
  2. Wymieniłem turbo na regenerowane, połowa oleju poszła w dolot... LAG jeszce większy, 2.2-2.5 pierdolnięcie i leci... Wg mnie katalizator cały w oleju..?? Zobaczcie na logi: Grupy: 010 - http://vaglog.rtnet.pl/ugibuggy_70213.html Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/ugibuggy_70214.html [br]Dopisany: 19 Styczeń 2012, 15:36_________________________________________________Wyciąłem katalizator, sztanga chodzi płynnie i serwis turbo gdzie regenerowałem mówi, ze jest wszytko jest dobrze wyregulowane. Co moze być przyczyną takiego laga?
  3. Dziękuje wszystkim za odpowiedz. Przymierzałem sie do zrobienia logów na serii, ale spadł pierwszy konkretny snieg a razem z nim padło turbo (wrażenia z jazdy bezcenne). Dymi, jeździ, nie doładowuje.... Znalazłem już turbinę regenerowana we Wrocławiu, robią ponoć doważanie na 180k obr. z certyfikatem za 1029zł. Moze polecacie jakieś sprawdzone zaklady zeby ja wymienić? Co trzeba zrobić w takim przypadku przy wymianie? Jesli jeżdzi to oleju i filtru chyba nie musze teraz wymieniać?
  4. Witam, auto to a4 b6 avant 2002 1.9tdi AVF quattro. Samochód z Włoch, jeżdżone 1,5roku w PL, jestem 3 właścicielem od niedawna. Turbo ma lagi(nie ciągnie od niskich obrotów i przy zmianie biegów na wyższy trzeba poczekać ok. 1sek aż zacznie ładować,widać to na logach ale nie wiem czy to konkretnie wina turba czy czegoś innego). Poprzedni właściciel mówił ze kazali mu wymienić zawór(dokładnie nie pamiętam jaki, ale myślę ze chodziło mu o N75). Oprócz tego, wg mnie, nie zagłębiając się w logi, bo większości nie rozumiem, wszystko ok z samochodem. Łapie drgania przy 1500rpm +-100rpm(tylko taki zakres) cos w stylu rezonansu, powinienem się tym przejmować? Pytanie co z tym turbo zrobić? Regeneracja to 1200-1400zł z tego co na allegro patrzyłem a nowa turbawka 2100, to sam nie wiem czy nie lepiej nowa kupić. Ogólnie wydaje mi się, ze auto ma nowy soft bo coś za dobrze leci - bez lagów miało by mniej niż seryjne 10,4s. Z tych logów co wrzuciłem da się to odczytać, czy mam coś dorzucić? Jeszcze taki błąd sczytałem: 1 Fault Found: 17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation P1557 - 35-00 - - Dynamiczne: Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/ugibuggy_64990.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/ugibuggy_64991.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/ugibuggy_64992.html Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/ugibuggy_64993.html Grupy: 010 - http://vaglog.rtnet.pl/ugibuggy_64994.html Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/ugibuggy_64996.html Grupy: 011,011 - http://vaglog.rtnet.pl/ugibuggy_64998.html Statyczne: Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/ugibuggy_65010.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/ugibuggy_65011.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/ugibuggy_65012.html Grupy: 007 - http://vaglog.rtnet.pl/ugibuggy_65017.html Grupy: 013 - http://vaglog.rtnet.pl/ugibuggy_65013.html Grupy: 023 - http://vaglog.rtnet.pl/ugibuggy_65014.html Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/ugibuggy_65015.html Grupy: 018 - http://vaglog.rtnet.pl/ugibuggy_65016.html To moje pierwsze w życiu logi więc dziękuję za wyrozumiałość i z góry dziękuje za odpowiedzi i sugestie. Pozdrawiam, Łukasz. P.s Nie udało mi się znaleźć opcji żeby sprawdzić stan licznika, kiedyś czytałem ze da się sprawdzić czas pracy silnika i z tego wyliczyć oryginalny przebieg. Jak to zrobić w VAG COM albo innym programie? Na liczniku mam 197k, jakoś maławo
  5. Witam serdecznie wszystkich! Mam nadzieje ze wiele wniosę i tyle samo albo więcej wyniosę Q power !!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...