
edguy86
Pasjonat-
Postów
33 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O edguy86

Informacje
-
Imię
?ukasz
-
Miasto
Holandia
Auto
-
Model
A4 B7
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2006
-
Silnik
2.0 TFSI
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
edguy86 obserwuje zawartość Jakie radio pioneer z nawigacja do audi a4 b7 ?
-
Witam jakie radio pioneer lub kenwood polecacie do audi a4 b7 aby działało sterowanie z kierownicy. Obecnie mam RNS-e Z góry dziekuje
-
Vaga nie mam sondy Bosch. Katalizator kupiłem z forum. Wg sprzedawcy nikt nie miał problemów z błędem po jego założeniu.
-
Witam. Wymieniłem katalizator i obie sondy lambda. Nadal pokazuje mi błąd p0420. Co mogę Jeszce sprawdzić?? Silnik 2.0 tfsi przebieg 240k paliwo tylko 98 lub lepsze
-
Witam. Posiadam Audi a4 b7 2.0 tfsi silnik BGB. Od jakiegos czasu mam problem z błędem silnika , wyskakuje co 300-500 km. Mój mechanik zeskanował silnik i wyskoczyły 2 błedy pierwszy kataliaztora P-0420 drugi uszkodzony elektrozawór turbo. Po wymianie elektrozawory jak narazie jest ok. Moje pytanie brzmi: jezeli uszkodzony był zawór turbo mogło mieć to wpływ na pracę katalizatora i czy trzeba będzie go wymienić ??
-
LEDy w miejsce świateł postojowych i dziennych - fotostory
edguy86 odpowiedział(a) na malik temat w Audi A4 B6
Świetnie to wygląda podeśle moje zdjęcie to wyszło bardzo źle .... -
LEDy w miejsce świateł postojowych i dziennych - fotostory
edguy86 odpowiedział(a) na malik temat w Audi A4 B6
Witam, właśnie zabrałem się za montaż żarówek LED zamiast zwykłych do jazdy dziennej. Takie LEDY http://allegro.pl/zarowki-audi-a4-b7-led-p21w-drl-oporniki-canbus-i5401700778.htmljednak udoskonaliłem poprzez dodanie radiatora przymocowanego do dekielka od świateł oraz rezystor o wartościach 25W 22 Ohm. Na końcach rezystorów przylutowałem końcówki żeńskie tak aby można było wszystko odpiąć. Rezystory kupiłem w TME. Kilka fotek w razie pytań służę pomocą. :)http://www.directupload.net/file/d/4117/gceag8y6_jpg.htm http://www.directupload.net/file/d/4117/t8rr2kgw_jpg.htm http://www.directupload.net/file/d/4117/3j6dgx2h_jpg.htm http://www.directupload.net/file/d/4117/3uk7n6c7_jpg.htm http://www.directupload.net/file/d/4117/y7npz9m4_jpg.htm http://www.directupload.net/file/d/4117/kijnzxwa_jpg.htm -
Ja jeszcze moge dodać od siebie aby przy wymianie sprawdzic stan pierścionków lub wymienic dla świetego spokoju sa one pod pokrywa napinacza i łańcuszka taka duża sprężyna na niej sa 3 pierścionki cos jakby ebonit lubią sie łamać koszt w Aso około 130zl, u mnie rozsypał sie jeden Robiłem to w serwisie BOSCH-a, wymienione zostały także uszczelniacze wałka rozrządu. Raczej wszystko zostało przeglądnięte dodatkowo mam gwarancję bo oni zamawiali części.
-
Po wymianie napinacza i łańcuszka oraz zaworu N80 (falujące obroty) wszystko działa jak należy. Cisza nastała.
-
Po nagrzaniu się samochodu bardzo klekocze jak diesel. Miałem wymieniać komplet wcześniej jak pisałem ale w Holandii żaden mechanik nie chcę się tego podjąć a w Audi krzyknęli ok 2000 Euro. Za tydzień do PL i tam w serwisie będę robił. W Nl w salonie audi powiedziano mi, że należy tez wymienić wariator dlatego pytam. Jednak jak przeszukałem forum i google to ta część raczej się nie psuje.
-
A czy muszę tez wymieniać wariator ??
-
Tutaj mam filmik temperatura silnika ok 60 stopni. Co sądzicie o tym silniku ??
-
A czy możecie podać film z prawidłowym działaniem silnika 2.0 tfsi ?? Za dwa tygodnie będę wymieniał łańcuszek oraz napinacz . Chciałbym później porównać.
-
06F 109 217 A 1szt. 06D 109 229 B 1szt. 06D 109 281 D 1szt. N10 196 303 3szt. 06E 127 248 1szt. 06D 109 309 C 1szt. N10 624 701 3szt. N10 691 601 1szt. 06D 103 121 B 1szt. 06F 103 483 D 1szt. 06F 103 483 E 1szt. Chyba wszystko w temacie. A czy muszę wymieniać wariator ??
-
Afroo dziękuję za odpowiedź A czy silnik trzeba wyciągać ?? Proszę o opis jak to zrobić.
-
Cześć, czy wymieniałeś już łańcuch i napinacz ? Czy muszę to wymieniać przy rozrządzie czy da się osobno ??