Skocz do zawartości

shad0vv

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    19
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O shad0vv

Informacje

  • Imię
    Szymon
  • Miasto
    Szczecin

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Cabriolet
  • Rok produkcji
    2003
  • Silnik
    2.4 V6
  • Kod silnika
    BDV
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Multitronic
  • Paliwo
    PB

Osiągnięcia shad0vv

0

Reputacja

  1. Witam, mam problem z licznikiem. Zacznę od początku: zagotował mi się płyn chłodniczy, do tej pory z licznikiem było wszystko OK. Zostawiłem autko na jakieś 2 godziny żeby ostygło. Po tych 2 godzinach chciałem odpalić i od tej pory przestał działać licznik tzn wskazówki od prędkości i obrotów po przekręceniu kluczyka idą od razu na maxa. Licznik kilometrów się wyzerował. Po ponownym przekręceniu kluczyka stojąc w miejscu licznik kilometrów nalicza kilometry;/ Wariują też wskazówki od paliwa i temperatury. Czasem pokazują pół zbiornika paliwa a raz 1/4. Temperatura podobnie na zimnym silniku 95 stopni. Teraz przebieg sam zmienił się na mile i dalej nalicza przy włączonym zapłonie i wyświetla się DEF. Zastanawiam się czy jakichś kabli nie zalało... Czy to ten procesor padł i to tylko zbieg okoliczności z tym zagotowaniem płynu. Możecie coś doradzić? Pozdrawiam
  2. Witam, również mam problem z licznikiem. Zacznę od początku: zagotował mi się płyn chłodniczy, do tej pory z licznikiem było wszystko OK. Zostawiłem autko na jakieś 2 godziny żeby ostygło. Po tych 2 godzinach chciałem odpalić i od tej pory przestał działać licznik tzn wskazówki od prędkości i obrotów po przekręceniu kluczyka idą od razu na maxa. Licznik kilometrów się wyzerował. Po ponownym przekręceniu kluczyka stojąc w miejscu licznik kilometrów nalicza kilometry;/ Wariują też wskazówki od paliwa i temperatury. Czasem pokazują pół zbiornika paliwa a raz 1/4. Temperatura podobnie na zimnym silniku 95 stopni. Teraz przebieg sam zmienił się na mile i dalej nalicza przy włączonym zapłonie. Zastanawiam się czy jakichś kabli nie zalało... Czy to ten procesor padł i to tylko zbieg okoliczności i tym zagotowaniem płynu. Możecie coś doradzić? Pozdrawiam
  3. Witam, nie wiem czy mam dobrze ustawiony rozrząd. Dolny znak się zgadza a u góry nie mam pokrywy i nie wiem jak powinien być ustawiony na górnym kole. Jeśli na dole jest ustawiony na znakach to górny ustawiony jest pionowo. Dodam, że silnik chodzi nie równo i wyskakuje mi błąd czujnika halla.
  4. Czy złe ustawienie zapłonu ma coś do czujnika halla?
  5. Doczytałem już Dzięki za pomoc. Jak będzie wszystko działać dam znać :>
  6. Mam nadzieję że to było to. Tam się płyn wlewa czy olej i gdzie dokładnie? No i jaki
  7. Wałkiem kręciłem, druga osoba trzymała i nie dało rady utrzymać. Skrzynia na moje oko dobra :>
  8. Źle to opisałem Chodzi o łapę sprzęgła. Dokładnie coś takiego: http://allegro.pl/lapa-sprzegla-vw-passat-audi-a4-skoda-i1855254787.html
  9. Tam gdzie jest miejsce na tą kulkę z tym zabezpieczeniem to było to u góry. Obrócone o 180 stopni.
  10. No właśnie nie jedzie. Rozebrałem skrzynie dziś ale to inny dział. Jutro sprawdzę ten czujnik.
  11. No to tak: wyjąłem skrzynie i wszystko niby ok. Tarcie o którym pisałem spowodowane było złym złożeniem wysprzęglika, tzn był odwrotnie wsadzony ale to chyba nie jest główny powód?
  12. Czyli ten czujnik halla może być powodem, że autko nie jeździ? Ja tu już skrzynie rozebrałem a okaże się czujnik
×
×
  • Dodaj nową pozycję...