
KUBAS07
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
10 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O KUBAS07

Informacje
-
Imię
Kuba
-
Miasto
Łódzkie
Auto
-
Model
A4 B7
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2008
-
Silnik
1.8 T
-
Kod silnika
BFB
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB+LPG
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Rozwiazanie dla potomnych. Kolega DEV mial czesciowo rację. Problemem jest komunikacja którą zakłoca sterownik LPG. Po odpieciu bezpiecznika od LPG brak ww. komunikatu i wszystko działa. Jeszcze muszę tylko zobaczyc o co chodzi bo przydałoby się mieć i diagnoze sterownika i LPG jednocześnie choćby do prawidłowego ustawienia, ale plus że już wiem co to powoduje.
-
Problem zapachu benzyny trwa juz z pół roku ale najpierw to było tylko to wiec obstawiałem gdzieś mały wyciek wiec sprawdziłem wszystkie złaczki i okolice wtryskiwaczy ale było sucho. Wymieniłem oringi we wtryskiwaczach na inne( niestety nie nowe)ale nie przyniosło to dużego rezultatu. Nie mniej podczas jazdy problemu nie ma bo nie czuć z nawiewów, problem jest dopiero przy postoju wiec olałem i jezdziłem dalej. Teraz przy chłodniejszych porankach doszedł problem wypadania zaplonów po odpaleniu wiec wymieniłem świece co też nie pomogło. Wczoraj przy kontroli oleju i dolewaniu poczułem zapach z korka oleju i juz kompletnie nie wiem co może być przyczyną ani gdzie szukać rozwiązania. Jakieś sugestie?
-
Logi zrobie nie mniej myśle że dużo nie wniosą. Auto jezdzi na LPG wiec dochodzi kwestia regulacji chociaż wcześniej wszystko było ok. Jak patrzyłem w korektach długoterminowych było za bogato chyba -15%. Gdyby padł któryś wtrysk w sensie niedomykał się i lał mimo tego że pracuje na LPG obstawiam że wypadałby zapłon na jednym cylindrze i kolor jednej świecy byłby inny,a tutaj równo wszystkie są czarne. Do tego ten zapach benzyny po towarciu korka oleju. Nie miał nikt podobnego problemu?
-
Panowie mam problem z moim autem( A4 1.8T BFB + LPG) po chipie czuć benzyną w aucie i wypadanie zapłonów na zimnym. Wymienione świece bo wczesniej obstawiłem że to one moga być przyczyną wypadania. Na nowych mam wrazenie że jest jeszcze gorzej a świece są czarne wiec zbyt bogato. Ponadto czuć zapach benzyny z nawiewów (wciekow przy silniku nie widzę) a teraz zauważyłem że po odkreceniu korka oleju też czuć benzyną jakby dostawała się do oleju. Gdzie szukać przyczyny ? Uszkodzone wtryski benzyny? Uszkodzony filtr/regulator paliwa? Silnik do remontu? Poszukałem po internetach i przyczyn może być wiele. Miał ktoś podobny przyadek i podpowie od czego najlepiej zacząć? Dodam że oleju nie przybywa, rzadki nie jest więc tak jakby zapch dosatwał się jakoś podciśnieniem?
-
Czyli co obie wersje programu nie maja tego pliku i dlatego ten błąd? Nie wiem czy dobrze pamiętam ale coś mi się kojarzy że na tej wersji 17.x jakiś czas temu normlanie działało ale już pewny nie jestem.
-
Witam, Jak w temacie mam problem z diagnostyką Q5 2011 rok sprowadzona z Kanady. Miałem wersję VCDS 17. podczas daignostyki silnika wyskakuje komunikat o braku danych ASAM. Kupiłem nowszy kabel bo obstawiałem brak danych dla tego sterownika i kupiłem wersję 23.3 i jak widać nadal to samo. Ma ktoś pomysł o co chodzi ? Jak to można ogarnąć?
-
1.8T BFB Bład ESP świecąca się kontrolka ESP - brak połaczenia CAN
KUBAS07 opublikował(a) temat w Audi A4 B6/B7
Witam, Od jakiegoś czasu mam problem z świecącą się kontrolką ESP. Przy próbie diagnostyki wyskakuje komunikat że nie może połaczyć się ze sterownikiem ESP. Tak wiem że ten komunikuje się po CAN, a mi podczas testu programu CAnNwyskakuje jako "niegotowy". Pytanie czy nie mam komunikacji CAN bo uszkodzony jest sterownik ESP, czy w zwiazku z tym że nie mam komunikacji CAN nie moge się połaczyć ze sterownikiem? Ma ktoś Schemat sieci CAN? Albo jakieś inne pomysły jak podejść do diagnostyki tego problemu ? Jeszcze Wcześniej miałem problem z kierownicą multifunkcyjną i tempomatem - obstawiałem taśme albo moduł kierownicy ale te po rozłożeniu i ponownym złożeniu wróciły do normlanej pracy . Problem ESP został. -
Montaż i działanie układu samopoziomowania w B7 Xenon Bixenon skretny nie skrętne Lampy
KUBAS07 odpowiedział(a) na mk4 temat w Audi A4 B6/B7
Ponawiam pytanie. Ma ktoś może zachowane te wszystkie zdjęcia i schematy z pierwszej strony? jestem na etapie zmiany zwykłych lamp na Bix skretny oczywiscie samopoziomowaniem i przydałyby mi się te informacje. -
Nie bardzo rozumiem co ma olej do instalacji LPG. Nie mniej ja jeżdżę na Valvo od 5 lat na 3 autach i złego słowa powiedzieć nie mogę, a wręcz polecam.
-
BFB ok 200KM FWD 10/11 LPG skrzynia 5 BFB ok 250 KM Quattro średnio ok 11 LPG skrzynia 6 chociaż tak naprawdę wszytko zależy od kół i stylu jazdy . U mnie miedzy zimowymi 16 a letnimi 18 jest różnica ok 1 litra także widoczna. Ale powiem szczerze jak słyszę o wynikach 15 wzwyż to albo ktoś jeździ non stop 180+ albo jeździ tylko do 3 biegu.