Skocz do zawartości

KUBAS07

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O KUBAS07

Informacje

  • Imię
    Kuba
  • Miasto
    Łódzkie

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2008
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    BFB
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia KUBAS07

0

Reputacja

  1. Rozwiazanie dla potomnych. Kolega DEV mial czesciowo rację. Problemem jest komunikacja którą zakłoca sterownik LPG. Po odpieciu bezpiecznika od LPG brak ww. komunikatu i wszystko działa. Jeszcze muszę tylko zobaczyc o co chodzi bo przydałoby się mieć i diagnoze sterownika i LPG jednocześnie choćby do prawidłowego ustawienia, ale plus że już wiem co to powoduje.
  2. Problem zapachu benzyny trwa juz z pół roku ale najpierw to było tylko to wiec obstawiałem gdzieś mały wyciek wiec sprawdziłem wszystkie złaczki i okolice wtryskiwaczy ale było sucho. Wymieniłem oringi we wtryskiwaczach na inne( niestety nie nowe)ale nie przyniosło to dużego rezultatu. Nie mniej podczas jazdy problemu nie ma bo nie czuć z nawiewów, problem jest dopiero przy postoju wiec olałem i jezdziłem dalej. Teraz przy chłodniejszych porankach doszedł problem wypadania zaplonów po odpaleniu wiec wymieniłem świece co też nie pomogło. Wczoraj przy kontroli oleju i dolewaniu poczułem zapach z korka oleju i juz kompletnie nie wiem co może być przyczyną ani gdzie szukać rozwiązania. Jakieś sugestie?
  3. Logi zrobie nie mniej myśle że dużo nie wniosą. Auto jezdzi na LPG wiec dochodzi kwestia regulacji chociaż wcześniej wszystko było ok. Jak patrzyłem w korektach długoterminowych było za bogato chyba -15%. Gdyby padł któryś wtrysk w sensie niedomykał się i lał mimo tego że pracuje na LPG obstawiam że wypadałby zapłon na jednym cylindrze i kolor jednej świecy byłby inny,a tutaj równo wszystkie są czarne. Do tego ten zapach benzyny po towarciu korka oleju. Nie miał nikt podobnego problemu?
  4. Panowie mam problem z moim autem( A4 1.8T BFB + LPG) po chipie czuć benzyną w aucie i wypadanie zapłonów na zimnym. Wymienione świece bo wczesniej obstawiłem że to one moga być przyczyną wypadania. Na nowych mam wrazenie że jest jeszcze gorzej a świece są czarne wiec zbyt bogato. Ponadto czuć zapach benzyny z nawiewów (wciekow przy silniku nie widzę) a teraz zauważyłem że po odkreceniu korka oleju też czuć benzyną jakby dostawała się do oleju. Gdzie szukać przyczyny ? Uszkodzone wtryski benzyny? Uszkodzony filtr/regulator paliwa? Silnik do remontu? Poszukałem po internetach i przyczyn może być wiele. Miał ktoś podobny przyadek i podpowie od czego najlepiej zacząć? Dodam że oleju nie przybywa, rzadki nie jest więc tak jakby zapch dosatwał się jakoś podciśnieniem?
  5. Czyli co obie wersje programu nie maja tego pliku i dlatego ten błąd? Nie wiem czy dobrze pamiętam ale coś mi się kojarzy że na tej wersji 17.x jakiś czas temu normlanie działało ale już pewny nie jestem.
  6. Witam, Jak w temacie mam problem z diagnostyką Q5 2011 rok sprowadzona z Kanady. Miałem wersję VCDS 17. podczas daignostyki silnika wyskakuje komunikat o braku danych ASAM. Kupiłem nowszy kabel bo obstawiałem brak danych dla tego sterownika i kupiłem wersję 23.3 i jak widać nadal to samo. Ma ktoś pomysł o co chodzi ? Jak to można ogarnąć?
  7. Witam, Od jakiegoś czasu mam problem z świecącą się kontrolką ESP. Przy próbie diagnostyki wyskakuje komunikat że nie może połaczyć się ze sterownikiem ESP. Tak wiem że ten komunikuje się po CAN, a mi podczas testu programu CAnNwyskakuje jako "niegotowy". Pytanie czy nie mam komunikacji CAN bo uszkodzony jest sterownik ESP, czy w zwiazku z tym że nie mam komunikacji CAN nie moge się połaczyć ze sterownikiem? Ma ktoś Schemat sieci CAN? Albo jakieś inne pomysły jak podejść do diagnostyki tego problemu ? Jeszcze Wcześniej miałem problem z kierownicą multifunkcyjną i tempomatem - obstawiałem taśme albo moduł kierownicy ale te po rozłożeniu i ponownym złożeniu wróciły do normlanej pracy . Problem ESP został.
  8. Ponawiam pytanie. Ma ktoś może zachowane te wszystkie zdjęcia i schematy z pierwszej strony? jestem na etapie zmiany zwykłych lamp na Bix skretny oczywiscie samopoziomowaniem i przydałyby mi się te informacje.
  9. KUBAS07

    Volveline 10w40

    Nie bardzo rozumiem co ma olej do instalacji LPG. Nie mniej ja jeżdżę na Valvo od 5 lat na 3 autach i złego słowa powiedzieć nie mogę, a wręcz polecam.
  10. BFB ok 200KM FWD 10/11 LPG skrzynia 5 BFB ok 250 KM Quattro średnio ok 11 LPG skrzynia 6 chociaż tak naprawdę wszytko zależy od kół i stylu jazdy . U mnie miedzy zimowymi 16 a letnimi 18 jest różnica ok 1 litra także widoczna. Ale powiem szczerze jak słyszę o wynikach 15 wzwyż to albo ktoś jeździ non stop 180+ albo jeździ tylko do 3 biegu.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...