Skocz do zawartości

Majkel_1981

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Majkel_1981

Osiągnięcia Majkel_1981

0

Reputacja

  1. Jeżeli pompa vacu działa to rozumiem, że ta w zbiorniku również musi działać. Jest dobre ciśnienie na PD przy próbie odpalenia auta. Regulacja polegała na przykręceniu imbusa do oporu i cofnięcie o 180 stopni, później blokowanie nakrętką.
  2. Niestety, jest jeszcze gorzej. Chłopaki wsadzili pompowtryski po regeneracji, nowy filtr paliwa i świece jednak autko nie odpaliło. Zbiornik paliwa okazał się być magazynem oleju silnikowego - wypompowali 30 litrów czarnej ropy. Nie wiem jakim cudem poprzez stare (uszkodzone ) oringi na pompowtryskach olej silnikowy trafia do baku ? Mniejsza o to - faktem jest, że po wlaniu świeżego paliwa autko kręci ale nie pali nawet z pomocą samostartu. Warsztat tłumaczy to "uszkodzeniem" pompek podczas regeneracji - nie chce mi się wierzyć, że za 1400zł ktoś mógł mi zepsuć pompki ;-) Daję jeszcze dwa dni i zamawiam kolejną lawetę i odwiedzam kolejnego "specjalistę"
  3. Pewnie, dam znać za kilka dni. Zapala się czasem samoczynnie ESP ?
  4. Przy tego typu wibracjach wymieniłem koło dwumasowe - pomogło.
  5. Witam serdecznie, Pozwolę się podłączyć do wątku jakoże problem i mnie dotyczy ( mam nadzieję, że już niedługo ) Otóż szarpanie ( kiedyś delikatne, teraz bardzo nieprzyjemne ) w zakresie 1.700-2.100 obr/min przy silniku 2,0Tdi. Zaczęło się jakiś rok temu. Od tego czasu wymieniłem praktycznie wszystko turbina, egr, dwumasa i sprzęgło, rozrząd, przepływka - problem "szarpania" nadal występował. W końcu postanowiłem wyciągnąć i zregenerować pompowtryski. Oddałem do serwisu diesla, dziś odebrałem... były w opłakanym stanie ( miały prawo - 220.000 km ). Mam nadzieję że to rozwiąże problem. Prezentuję zdjęcia pompowtryskiwaczy po regeneracji.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...