Skocz do zawartości

mario6565

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O mario6565

  1. Właściwie jesteśmy już zdecydowani na wymianę kompletu na nowy z silniczkiem i klapą
  2. dokładnie powiedział , że silniczek klapy , przepustnica napisałem ja
  3. Witam , kolega był na diagnostyce , gość podłączył komputer i powiedział że to na 99% przepustnica , co wy na to >>??
  4. Jeżeli bład z doładowaniem , to czemu po ruszeniu wężami błąd znika i po przejechaniu sie rano znów się zapala ??
  5. a domyślacie się czegoś może ??? bo komp dopiero po niedzieli
  6. Witam , mój kolega kupił a3 z silnikiem 2.0tdi 140km Do zakupu przekonał się po kilku jazdach moją a4 z identycznym silnikiem Pojeździł miesiąc , i zaświeciła mu się kontrolką Check engine . Przyjechał do mnie , wjechał na kanał , po ściągnięciu osłony dolnej silnika zauważyłem że wąż od intercoolera wypadł ze spinki , poprawiłem , wcisnąłem spinkę . Po odpaleniu silnika kontrolka zgasła . kilka razy przy gazowałem na biegu jałowym , jazda próbna . WSZYSTKO OK Następnego dnia rano gdy ją odpalił okazało się że znowu kontrolka się zapaliła . Pomyślałem że to znowu ten wąż ponownie wjechałem na kanał , ale węże były ok , jednak zauważyłem , że wąż nie leży idealnie w miejscu łaczenia gumowego węża z turbiną , okazało się że opaska odwrotnie założona , poprawiłem znowu odpaliłem bład zniknął. teraz kolega znowu do mnie zadzwonił że znowu się kontrolka świeci , jednak wszystko jest na swoim miejscu . Macie jakieś pomysły ?? co to może być , nie był podłaczany jeszcze pod kompa ,a nie wiem czy to konieczne , jeżeli tak to będzie musiał do kogoś odjechać .
  7. Przesiadam się z a3 2.0tdi 140km Na a4 < mam adzieję że na lepsze
×
×
  • Dodaj nową pozycję...