Skocz do zawartości

Kristof24

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O Kristof24

  1. dzieki mam nadzieje ze dwumas wytrzyma...narazie cisza...nic sie z nim niedzieje...a przebieg 176 tys km...autentik normalnie
  2. Klapa to aż taki problem? U mnie wyleciała sama od siebie jak wymontowałem EGR - pusciły zgrzewy...
  3. Hej. Dziś troche dłubałem przy moim AWX i zaślepiłem EGR'a, a więc: Zaślepka na EGR'ze - grubość 1,5mm: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/c38bd145efea725c.html Zaślepka na kolektorze wylotowym - grubość 3mm: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/4d21b60a8c3624c6.html Widok z dalsza: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/c9355b11d7729b27.html Uszczelnienie dwóch zaworów (wcześniej usunąłem całe to plastikowe ramie sterujące pracą klapy): http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/0279c6f1a2ae95df.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/8b325a54458b004b.html Zaślepienie przewodów podciśnienia (nit i śruba o podobnej grubości plus zaciski): http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/7e8d4e71f2675528.html Tak wygląda EGR po czyszczeniu i usunięciu klapy - świeże powietrze w komorze silnika: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/bbca5205a27da304.html Chłopaki dajcie znać czy wszystko okey zrobiłem (całość uszczelniona silikonem max 350 stopni firmy K2). - może mam jeszcze coś zrobić, o czymś zapomniałem... Rurka łącząca EGR i wylot wymontowana of cors A jeśli mogłem komuś pomóc to się ciesze Jutro przegonie moją niunie... POZDRO I DZIEKI ZA POMOC
  4. OK, biore się za odłączenie EGR'a...wyrzuce rurkę między zaworem a wylotem, założe zaślepki i zaslepie przewody do EGR/a...dam znac jak poszło...
  5. Dzieki za link...mam tu na myśli klape gaszącą (klapa jest na ośce w EGRze...u mnie z tej oski się zerwała). Poprostu klape wyciągnąć?....a nie wstawiać jakiejś blachy między EGR, a rurą dolotu (EGR będzie otwarty cały czas?) Bo na pewno wstawie blaszke między EGR, a kolektorem wydechowym: http://allegro.pl/zestaw-zaslep-3-1-5-mm-egr-tdi-vw-audi-skoda-seat-i2248745032.html Pozdr.
  6. Tak miałem na myśli zawór EGR - przepustnice z klapą gaszącą dzieki wielkie za info... Ok wstawie blaszki i zobaczymy jaki będzie rezultat. Generalnie w ten sposób wyłączam EGR i cały z nim związany układ...tak?
  7. Cześć/ Witam! Moja Audiczka A4 B6 1.9 TDI 131KM AWX cierpi na dolegliwość braku mocy. Problem tkwił w zaworze EGR (dokłądnie zerwana klapa zamykająca zawór - wyleciała jak go demontowałem) - co z tym zrobić? Wymienić zawór? i potem zaslepić? Jeśli wyjmę klape to co się stanie? Czy może tą klapę dospawać? Macie jakieś pomysły proszę o info...jakieś linki...jak zaślepić itp. Albo kupić używkę EGR i niezaslepiac? Pozdrawiam i dzieki z gory
  8. WITAM, OD TYGODNIA JESTEM SZCZĘŚLIWYM POSIADACZEM AUDI A4 B6 2002r. 1.9TDI 131KM AVANT CZARNA PEREŁKA! W MARCE BYŁEM ZAKOCHANY OD ZAWSZE, A TERAZ JESTEM POSIADACZEM!!! MAM NADZIEJE, ŻE WIELE SIĘ DOWIEM I NAUCZĘ, A TAKŻE PODZIELĘ ...JAK NA RAZIE JESZCZE MAŁĄ WIEDZĄ Pozdrawiam wszystkich! :>
×
×
  • Dodaj nową pozycję...