Skocz do zawartości

silverserfer84

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    19
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O silverserfer84

Osiągnięcia silverserfer84

0

Reputacja

  1. Witam kolegów.Zainspirowany tym tematem postanowiłem zabrać się do czyszczenia EGR-a.Nie wiem czy był bardzo zabrudzony bo robiłem to po raz pierwszy posiłkując się tym tematem.Dodam foty to będzie można coś powiedzieć.Mam parę pytań co do tego całego EGR.Wyczyściłem go w ropie i sprayu do czyszczenia hamulców ale nie zamaczałem zbytnio tej membrany z rureczką do podpięcia wężyka,bo się bałem żebym czegoś nie uszkodził.Cy można go zamoczyć całego w ropie np i nic się nie stanie?Domniemywam że nawet po jego przeczyszczeniu dmuchając w tą rureczkę nie powinno dać się dmuchać przez nią jak przez słomkę?Kiedy dmuchałem do niej to jest wyraźny opór lecz na początku troszkę idzie.Gdy odkręciłem imbusy a zwór moczył się w ropie zabrałem się do czyszczenia nagaru ze sadzy i jakiegoś syfu,który skutecznie zmniejszał przez to przekrój.Niestety wyczyściłem tylko tam gdzie mogłem bo dalej odprowadzanie spalin zakręca w dół (nie mówię o tej cienkiej rurce z siatką) Sory za nie fachowe nazewnictwo.Bez tego zajęło mi to sporo czasu a co dopiero gdybym odkręcał cały ten (chyba żeliwny) układ odprowadzania spalin.Czy można go odkręcać i myć np w ropie,nafcie?W dziale silniki Diesla jest temat o preparatach do czyszczenia układów paliwowych i wzmianka o tym że zmniejsza zanieczyszczenia na dolocie i EGR-u może warto to sprawdzić.Po wyczyszczeniu wydaje mi się że lepiej autko wchodzi na obroty,co mogę jeszcze zrobić np które wężyki powymieniać może jakoś wyczyścić intercooler,choć nie spotkałem takiego tematu na tym super forum.Proszę o jakieś rady,na kompie już byłem i co trzeba zrobiłem ale chcę by autko miało wszystko na tip top.Nie warto oszczędzać na takiej marce.A oto foty.
  2. O i już coś wiem więcej,niema to jak pomoc fachowców.Dzięki
  3. Mam jeszcze pytanie odnośnie tej osłony plastikowej znajdującej się pod silnikiem,mam kanał więc chyba wielkiego problemu nie będzie.Na co trzeba zwrócić uwagę podczas zdejmowania tej osłony? chodzi mi śruby oraz zaczepy,chciałem wiedzieć by niczego nie urwać.Jeśli ktoś miał by jakieś rady,będę wdzięczny.Pozdrawiam i dziękuję.
  4. Dziękuję za odpowiedź do sklepu mam 12 km w poniedziałek wymienię bo jeśli z powodu tego innego wkładu coś by się stało z silnikiem to bym sobie nie darował.
  5. Witam serdecznie.Chciałem znaleźć coś podobnego ale nie udało mi się.Mianowicie wymieniam olej i jak każe przykazanie od razu filtr.Moje pytanie dotyczy jego oznaczenia,założony obecnie filtr jest oznaczony nr W940/25 a ja zamiast sprawdzić wcześniej zakupiłem filtr z oznaczeniem W940/44 Czy ten który kupiłem muszę oddać bo nie będzie pasował?Wiem głupie pytanie ale proszę o odpowiedź bo nie chcę zostać ze spuszczonym olejem a po filtr zapitalać na autobus Z góry dziękuję kolegą za pomoc.
  6. Witam serdecznie.Pierwszy raz pojechałem ze swym skarbem na komputer bo autko zachowywało się tak jakby jechało się pod górę z czterema pasażerami (brak mocy) Skontrolowano mi turbo,ciśnienie do turbiny(nawet ciut za duże)ale turbina jest ok.Po diagnozie wyszło:aktywny stan błędu czujnika temperatury turbo ssania oraz błąd którego nie mają w swej bazie o numerze 527 Powiedziano mi że to prawdopodobnie przepływomierz padł ale nie czy ten czujnik tam się właśnie znajduję? czy jeśli był by problem np z zaworem sterowania turbiny to myślę że było by to jasno pokazane prawda?Proszę kolegów o jakieś wskazówki i dziękuję z góry
  7. Witam,ja ma tak że oba węże mam ciepłe nawet bardzo temperatura 90 st. a powietrze zimne.Po odpięciu wężyka prawego przy podszybiu na pracującym silniku płyn ostro leci natomiast w zbiorniczku tym małym wężykiem od góry nie dopiero jak dam mu w palnik coś leci.Boję się używać detergentów do płukania nagrzewnicy ale spróbuję wodą z kranu pod lekkim ciśnieniem.Płukać ją??czy lepiej wymienić tą nagrzewnicę?? Właśnie dziś przepłukałem nagrzewnicę,oraz przedmuchałem ją sprężonym powietrzem,woda pod ciśnieniem wypłukała troszkę rdzawego brudu i śmieci,ale wiem już że była też zapowietrzona.Świadczyły o tym bugotania podczas zapalania i chwile po odpaleniu.Po odpowietrzeniu przez dziurkę na lewym wężu zaczęło grzać i to tak jak jeszcze nie grzał nigdy.Poczekałem jak osiągnie 90 st. i jeszcze raz odpowietrzyłem,było mnóstwo powietrza dolałem płynu poczekałem jeszcze czy nic się nie zagotuje czasem jutro go przewietrzę gdzieś dalej,na razie jest spoko.Informacje zawarte na tym forum bardzo mi pomogły,dobrze że takie jest,pozdrawiam.
  8. silverserfer84

    Immobilizer

    Witam,u mnie też kontrolka od immo mrugała i silnik gasł,raz częściej raz rzadziej,zabrałem się za odpalenie auta tymi nie używanymi kluczykami zapasowymi,kiedy przekręciłem stacyjkę kontrolka immo zgasła.Odpaliłem bez problemu,za 6 godzin powtórzyłem operacje z kluczykami których używam na co dzień i nic sie na razie nie dzieje,może uda się nie rozkręcać,zobaczymy.Świetne forum wiele się tu dowiedziałem.Pozdrawiam wszystkich.
  9. Serdecznie dziękuję z odpowiedź
  10. Witam wszystkich,prosił bym kolegów o poradę.Mam do czynienia z dziwnym jęczeniem wydobywającym się z lewego przedniego koła tzn.okolice wahacza,jest to najbardziej słyszalne na nierównościach.Co najzabawniejsze byłem z tym na stacji diagnostycznej.Poszarpali nią i nic powiedzieli,że jestem przewrażliwiony i żebym sobie radio przygłosił Byłem u mechanika któremu zawsze swą niunię oddaję i powiedział że faktycznie słychać pojękiwania.Przesmarował sworznie lecz nie potrafił jasno określić skąd się wydobywają,ale pojękiwania są dalej.Proszę jakieś wskazówki i z góry dziękuję.
  11. Witam wszystkich,mam pytanie jak zdemontować całe seryjne boczne kierunki.Zamówiłem sobie za 60 zeta ciemne i proszę kolegów o pomoc,nie chcę niczego popsuć,a jakoś nie mogłem wyszukać podobnego tematu by poczytać coś o tym.Pozdrawiam
  12. Bardzo dziękuję koledzy za pomoc ,więc będę musiał skupić się na zacisku.
  13. Klocki z tyłu mam grube wymieniane jakoś w zeszłym roku,ale wcześniej takiego czegoś nie było.
  14. Witam wszystkich,mam problem z przegrzewającą się tarczą hamulcową przez co cała alufelga jest ciepła.Odczuwałem,że auto na lekkim wzniesieniu nie stacza się.Pomyślałem,że ręczny nie odbija.Auto na podnośnik i sprawdziłem,koło bardzo ciężko się obracało po zwolnieniu hamulca.Odkręciłem,koło nie zdejmowałem zacisku tylko szczotką oczyściłem miejsce gdzie jest sprężyna odbijająca i użyłem wd 40 do poluzowania ruchomych części od hamulca,kilka razy zaciskając i zwalniając hamulec.Aż odbijał tak jak należy.Wczoraj zrobiłem swym kochanym :audi:16 km i znów się zagrzała tarcza a co za tym idzie cała fela.Tak jak napisałem wcześniej nie zdejmowałem zacisku,czy coś się może z nim dziać??Bardzo proszę o poradę i z góry dziękuję
  15. Nie nic przy nie j nie robiłem,kupiłem ją i gość od razu mi zaznaczył że pojawiły mu się problemy z zamykaniem drzwi pasażera.Tak to żadnych problemów prócz tego z centralką nie mam.Tak jak mówisz zacznę od drzwi,jutro zdejmę boczek w drzwiach i może tam coś zobaczę.Dzięks Jocker01,zdrowych wesołych!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...