Skocz do zawartości

brath100

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    23
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O brath100

Osiągnięcia brath100

0

Reputacja

  1. A jak bym wstawil komplet,komp+puszka immo+ stacyjka z kluczem oczywiscie sterownik z takim samym oznaczeniem,czy to jest na zasadzie wypiecia starego ukladu i wpiecia nowego? Chyba ze jest jakas opcja latwiejsza i mniej kosztowna.Auto juz stoi od tygodnia
  2. No wlasnie jest problem bo jedyny transponder ktory byl zostal zgubiony, i co teraz mam zrobic?[br]Dopisany: 06 Kwiecień 2010, 20:33_________________________________________________Problemu ciag dalszy,pojechalem do kumpla ktoremu mialem dopisac kluczyk z nowym transponderem,a tu lipa. W kluczyku nie bylo wczesniej transpondera i auto odpalalo,nie zostal zgubiony tak on jak twierdzil . Auto zgasil ,poszedl do sklepu ,wraca i miga immo i auto zapala na 2 sek. Podlaczylem vag tacho i puszka immo 4A0 953 234,najpierw nie chcial sie wogole polaczyc ale jakos sie udalo,niby pin odczytalo ale jakis dziwny cztery 0000,transpondera nie dalo sie zakodowac i lipa,nie wiem co dalej robic. Czy jest roznica jaki transponder tam wloze,wiadomo ze stalokodowy,wihajster podpowiedzial mi ze ma byc T5 i taki kupilem ale jak rozebralem kluczyk to w nim jest miejsce na ta szklana rurke ,czyli ma byc megamos? czy nie ma roznicy? Ale i tak mnie zastanawia dlaczego auto chodzilo bez transpondera, jaka moze byc przyczyna usterki? Jak otworzylem puszke immo to w jego gniezdzie byly cofniete dwa piny ale je dogiolem,nie wiem czy dobrze zrobilem,prosze o pomoc w tym temacie bo rece opadaja mi juz
  3. Witam,mam pytanie do was koledzy, chce dorobic sobie kluczyk do audi A4 96 rok i nie wiem jaki transponder mam kupic, czy ten z allegro jest odpowiedni ? http://www.allegro.pl/item983763774_transponder_48_crypto_chip_audi_vw_seat_skoda.html Czy moze jest tam jakis inny ,prosze o podpowiedz.Pozdrawiam
  4. A powiesz mi jak to rozpznales ze filtr jest do wymiany, na co musze zwrocic uwage. Jestem poczatkujacy w dziedzinie VAG wiec stad te pytania. Pozdrawiam
  5. Proszę o analizę logów i błędów ,chyba zapomniałem zrobic BS 011 ale jak beda potrzebne to wkleje,chcialem sie dowiedziec cos wiecej ,czy turbo ok,przepływka, katalizator, kat wtrysku jest troszke przestawiony ale czy ruszac go , wydaje mi sie ze auto troszke wiecej pali,silnik jest po wymianie rozrządu Te bledy to chyba od modulu komfortu ale jaka moze byc przyczyna, co sprawdzic. Pozdrawiam i prosze o pomoc. Oto link do logów i błędów http://img716.imageshack.us/gal.php?g=bdy.jpg Nazwa grupy na koncu kazdego linka zdjecia
  6. Od temperatury paliwa w dużej mierze uzależnione jest wyprzedzenie zapłonu... W razie uszkodzenia mogą być problemy z paleniem jak również silnik może "twardziej" pracować w związku ze zbyt wczesnym zapłonem. Sterownik silnika potrzebuje danej temp paliwa do wyznaczenia dawki, inna temperatura,inna gestosc paliwa a co za tym idzie inne dawkowanie ... [br]Dopisany: 03 Luty 2010, 12:06_________________________________________________Dzwonilem do serwisu i koszt tego czujnika to 76 zł Znlalazlem tez za 65 zl na tej stronie http://conex.auto.pl/CZUJNIK_TEMPERATURY_PALIWA_POMPY_WTRYSKOWEJ_19_DTDI-38.html ale dochodza koszty przesylki , tak ze wybor nalezy do ciebie [br]Dopisany: 03 Luty 2010, 12:26_________________________________________________Lub na alledrogo http://www.allegro.pl/item909692441_czujnik_temperatury_paliwa_uszczl_tdi_sdi_t.html
  7. U mnie tak, wszystko posprawdzalem i jest uwalony na 100% nawet wykresu w TDI Timing nie zrobie bo nie ma temp paliwa (jest ale -5,4 czy -5,6 nie pamietam dokladnie) jutro dzwonie do serwisu spytac ile kaski kosztuje, to jest ten w pompie paliwa przykrecany na dwa torxy. Jak sie zorientuje ile kosztuje to dam ci znac co i jak. PZDR
  8. Zrobilem tylko logi statyczne bo bylo bardzo slisko i dalem rady zrobic na razie dynamicznych,temperatura silnika przy ktorej robilem logi niestety jest troszke za niska ale nie dalem rady uzyskac wyzszej (chyba termostat do wymaiany), moze da rade narazie cos okreslic z tego co zrobilem. Dynamiczne zrobie jutro i wkleje od razu. Przy robieniu log dla BS 004 nie zmienialo mi sie w drugiej komorce na late,caly czas ta sama wartosc wiec zrobilem tak jak bylo. Nie moglem zrobic tez logow dla grup 014 i 018 bo gdy w nie weszlem to wyskoczylo mi ze cos tam "not" i napisy byly w kolorze brazowym i przechodzily przez wszytskie komorki. A oto link do logow: http://img18.imageshack.us/gal.php?g=bs000.jpg Dzisiaj zrobilem dynamiczne logi,wydaje mi sie ze zrobilem je dobrze ,a jesli nie to poprosze o jakies wskazówki. Oto link do logów dynamicznych http://img168.imageshack.us/g/gr000.jpg/ Prosze o analize,pozdrawiam i z góry dziękuje.
  9. Witam,mam pytanie ,czy przerabiał ktos moze temat podlaczenia zewnetrznego zrodla dzwieku w chorusie I wedlug tej instrukcji ( pozycja numer 5 ) http://a3-club.net/forum/archive/index.php/t-1731.html bo nie wiem czy ma sens zaczynac taka przerobke.Prosze o opinie w/w temacie PZDR
  10. Jak kupilem auto to juz tak bylo,co bym musial zrobic zeby swiatla sie nie palily po przekreceniu kluczyka,moze mi pomozecie,jakis schemat albo wskazowka.Prosze o pomoc[br]Dopisany: 05 Grudzień 2008, 12:47_________________________________________________Witam,problem z świecącymi lampami rozwiązany . Posprawdzałem parę spraw i okazało się że poprzedni właściciel niemiec pomostkował wszytstkie przewody od oświetlenia.Przy zdjętym przełączniku świateł oświetlenie działało . Pozdejmowałem mostki, zaizolowałem pomierzyłem i wszystko gra.
  11. Witam,mam pytanie do was bo nie wiem czy to jest normalne zachowanie, a mianowicie przekręcając kluczyk w stacyjce najpierw zapalaja sie swiatła mijania a gdy przekrece silnikiem to na moment odpalenia gasna i gdy juz silnik chodzi to znow swieca oczywiscie bez włączania ich manetka.Czy to jest normalne ze przed odpaleniem świecą,wiadomo ze teraz przy nizszych temperaturach lepiej jakby nie swiecily przed odpaleniem. To sie dzieje w audi a4 1,9 TDI 1999 r po lifcie.Prosze o waszą opinie na ten temat.Pzdr
  12. ok,dzieki za pomoc,rozpoczynam VAGowanie
  13. Witam,mam mały problem bo nie wiem co jest.Jadąc powyżej 140 km/h cos zaczyna sie dziac a mianowicie: sygnal dzwiekowy 3x i zaczyna migac kontrolka od układu hamulcowego. Chodzi o audi a4 avant rocznik 99 po lifcie.Jak sądzicie co moze byc przyczyna?Pzdr
  14. Problem rozwiazany,tylko nie wiadomo co sie stalo.Złożylem caly silnik ,odpowietrzylem i chyba jakis cud bo odpalil bez zadnego problemu. Nie wiem co moglo pomoc,przeczyscilem IC wszystkie przewody,nowy filtr powietrza,zlozylem i gra,ale i tak musze popiac pod VAGa zeby zobaczyc co tam siedzi.Prze jakis czas po zlozeniu migala mi kontrolka od swiec ale juz zgasla.Na razie jezdzi,oby jak najdluzej
×
×
  • Dodaj nową pozycję...