Skocz do zawartości

bartallo

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    18
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O bartallo

Osiągnięcia bartallo

0

Reputacja

  1. bartallo

    silnik zamula...

    witam. mam problem z moim 2.8. ALG Q, a w sumie dwa problemy... 1. silnik nie pali na wszystkie gary. przynajmniej takie odnosze wrazenie.. ruszanie jest strasznie ospale i z pedalem gazu wcisnietym prawie do polowy... w czasie jazdy jedzie ale na pedal gazu nie reaguje prawie wcale, a na pewno przyspiesza nie jak 2.8 a 1.6.. najlepsze jest to ze czasami sie odmuli i jedzie normalnie ale za chwile znowu zamula i nie ma na to reguly. nie jest to wina gazu poniewaz na kompie skasowane bledy i jezdzone tylko na benzynie i dalej to samo... komp tez nic nie pokazuje. myslicie ze moze to byc wina świec, przedmuchow na dolocie badz przepustnicy? albo jeszcze czegos innego bo nie mam pojecia. 2. problem polega na tym ze rok temu zmienialem pompe wspomagania i znowu zaczyna buczec i zaczyna ciezko chodzic kierownica i znowu musze wymienic. plyn sprawdzany i zawsze jest.
  2. witam. mam taki objaw ze caly czas cos wyje mi pod maska i bez dodawania gazu strasznie ciezko chodzi kierownica (jakby w ogole wpomagania nie bylo), a jak dodam gazu kierownica chodzi lepiej ale wyje caly czas.... plyn jest. czy to wina pompy wspomagania? druga sprawa czy jest ktos w stanie podac mi ori numery pompy wspomagania do mojego modelu? A4 b5 2.8 97' ALG 193km dziekuje za pomoc.
  3. dzieki za fachowa odpowiedz:)
  4. Witam. mam problem i moze ktos by mi powiedzial od czego zaczac poszukiwania. problem polega na tym ze klima ladnie pieknie dzialala. nastepnie przyszedl wypadek losowy ktory zmusil mnie do wymiany chlodnicy klimy. po tym zabiegu klima nie dziala i sprezarka sie nie zalacza. normalnie pali sie kontrolka w ksztalcie sniezynki ale ani zimnego powietrza ani dzwieku dzialajacej klimy. czy przy wymianie chlodnicy mogl wyleciec caly czynnik i dlatego ze jest pusto to klima sie nie wlacza? czy kod klimatronica pokaze mi przyczyne? pomozcie bo goraco.
  5. w jakim sklepie?;p juz tez myslalem zeby dac zwykly wezyk jakis plastikowy albo gumowy..
  6. witam. mam a4 b5 2.8 i mam pekniety wezyk ktory idzie z filtra do pompy powietrza wtornego. nigdzie nie moge odstac tego wezyka a w serwisie chca 180zl. pytanie. czy ktos posiada taki wezyk plastikowy albo czy moge zaslepic dziure po wezyku i jezdzic bez nigo bez zadnych konsekwencji?? kod tego wezyka to :078 133 817 E ---------- Post dopisany at 22:35 ---------- Poprzedni post napisany at 12:17 ---------- nikt nic nie wie na ten temat?
  7. Witam. prowadze rozmowy z czlowiekiem ktory bylby w stanie cos takiego zrobic, robil juz elementy do innych samochodow i wszyscy byli zadowoleni z jakosci wykonania i spasowania. chce zlozyc zamowienie u niego na klapy do sedana USA A4 B5 i pytanie czy znalezli by sie chetni. laminat wiadomo lzejsze i fajnie odciaza samochod i bez rdzy na wieki. carbon, nie folia tylko tworzywo, prawdziwy carbon, ale czy laminat czy carbon bede wiedzial za pare dni. ciezko mi powiedziec o cenie bo najpierw musze znac mniej wiecej ile ludzi byloby chetnych. oczywiscie gdyby bylo zainteresowanie to poszloby zamowienie na klape do avanta, maske, badz klapy do innych A4. pisalby sie ktos na to? lista na probe zeby mozna bylo mniej wiecej zrobic kosztorys. 1. bartallo ---------- Post dopisany 08-04-2013 at 13:58 ---------- Poprzedni post napisany 07-04-2013 at 10:29 ---------- jestem po rozmowie i wiem ze potrzeba minimum 2 chetnych. cena klapy usa z laminatu to 350-400zl.
  8. gdzies juz to czytalem ;p tylko ja caly czas widze snieg za oknem... a zostaly 2 tygodnie... miejmy nadzieje ze za tydzien go nie bedzie a przez kolejny wszystko ladnie wyschnie na 21
  9. cześć czółko czołem. juz jakis czas jestem na forum ale tu sie nie przywitalem przepraszam
  10. oby sniegi puscily bo sie nie zanosi jak patrze przez okno:P
  11. bartallo

    klapa USA B5 Sedan

    witam. mam pytanie. czy znacie, albo czy ktoś kto posiada klapę USA moglby mi podac wymiary blendy USA? bo chcialbym przerobic swoja. mile widziane zdjecie z wymiarami. z gory dzieki.
  12. hymm cewka w sumie byla wymieniana ale na nowa moze nie taka mi dali... pomysle nad tym dzieki.
  13. po wymianie przepustnicy wyskakuje błąd jakiś od przepustnicy ale myślę, że to od tego że numery przepustnicy się różnią literą na końcu i nie można go skasować dlatego jeszcze muszę włożyć z powrotem starą przepustnice po za tym od czasu do czasu wyskakiwał błąd sondy lambda i immo.
  14. Witam. wiem ze już parę wątków na ten temat jest ale jakoś nie mogę znaleźć rozwiązania. problem polega na tym, że nie wiem czy to wina gazu czy benzyny. zacznę od falowania. zaczyna się już delikatnie na zimnym silniku delikatnie przez chwile, na postoju na WYŁĄCZONYM gazie chodzi w równo ale raz na pół minuty na minute zarzuci obrotami do 1,2 tyś i się uspokoi... na gazie wygląda to o wiele gorzej. dojeżdżanie do świateł, czy inne sytuacje które wymagają wciśnięcia sprzęgła najczęściej kończą się zgaśnięciem. chyba, że dojeżdżam na 2 biegu do świateł i jadę na samym biegu bez gazu to po wciśnięciu sprzęgła uda się dojechać. tak naprawdę wszystko zaczęło się po wymianie listew gazu bo w poprzednich jeden wtrysk nie działał wiec wymieniłem wszystkie. teraz miałem KME. na początku były dziwne teorie, że to wina rozrządu- po wymianie nic (i tak miałem wymienić na szczęście), wyczyściłem przepustnice- też nic, kupiłem używaną przepustnice, założyłem- nic.... tez podjechałem do innego gazownika, który wymienił mi dysze bo twierdził, że są za duże- też nic i powiedział że wtryski są dojechane i trzeba je wymienić. pojechałem do pierwszego gazownika mu o tym powiedzieć. sprawdził dysze, powiedział, że on wsadził 2,4 a ten drugi zmienił na 2,3, a podobno różnice w jeździe czuć dopiero po 0,4 więc twierdzi, że nic tym nie zmienił. ale powiedział, że w ramach gwarancji założy mi jeszcze raz wtryski nowe. też KME bo doszliśmy do wniosku, że może poprzednie były wadliwe. w poniedziałek jadę do niego na ustawienie mapy bo dał mi parę dni na ułożenie się wtrysków. wiecie co może być nie tak jak i to zawiedzie? myślałem nad przepływomierzem??? bo skoro na ciepłym silniku na benzynie też lubi zarzucić obrotami to chyba nie jest wina instalacji? instalacja to wtryski KME, reduktor KME red 1. , sterownik KME DIEGO.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...