Skocz do zawartości

Piotr.

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    15
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Piotr.

Osiągnięcia Piotr.

0

Reputacja

  1. za czujnik zapłaciłem 50 zł - równe,a prodikcja jego made in italy, więc nie wiem.
  2. Panowie powiedzcie co jest. Miałem błąd na kompie z uwagi na podwyższajace się obroty sinika 1,9 tdi AHU. Mehanior powiedział że zgodnie z odczytem mam wymienić czujnik temperatury cieczy G-62. Tak zrobiłem, z ta róznica, ze przed wumiana wskażnik pokazywał tem. 90 stopni ( po nagrzaniu) po wymianie czujnika ani drgnie - pokazuje stale 60 stopni. Co jest, jakie są wasze opinie.
  3. Dzięki za podpowiedzi. Jestem nieco zdziwiony obecna mocą. Jeździłem w przeszłości i 110 KM i 150 KM, więc myśle sobie że coś może jest nie tak i jakiś defekt nastąpił.
  4. Jeszcze nie ma mrozów a moja audiczka zaczęła więcej palić. Zauważyłem również, jakby jej mocy przybyło, zbiera się jak 110 KM. Poradźcie co sprawdzać i od czego zacząć.
  5. Podczas ostatnich mrozów (autko stało przed domem) podczas zapalania, na dość już słabym akumulatorze, choć jednak zapalił, zapaliła mi się kontrolka airbagu. Mechanior po podłączeniu pod komputer powiedział, że spalony mam sensor poduszek, gdyż podczas zapalania prąd poszedł z alternatora na sensor i szlag go trafił. Obecnie jestem ( wierząc w jego wiedzę) potrzebuję sensora o nr 8D0959655J. Coś też słyszałem o naprawach sensorów, możę kilka podpowiedzi kolegów, z góry dziękuję.
  6. Czy ktoś miał coś podobnego, nie ruszałem autem dwa dni.Stało na dworze, na mrozie ( wiadomo że k. Wrocławia do 2-3 stopnie).Po odpaleniu po dwóch dnia zapaliła się kontrolka airbag i nie gaśnie.Jest to do zrobienia w domu, czy tylko vag.
  7. Czy kktoś miał coś podobnego, a mianowicie. Dwa dni temy wymieniłem kompletny rozrząd w 2,5 TDI (150 KM). Pierwszego dnia z rana stwierdziłem po odpaleniu zimnego silnika, że obroty nieco falują, czyli ok. 900 - 950. Prze tzw. przegazowniu wszystko jest ok. Dzisiaj z rana sytuacja się powtórzyła. Po pewnym czasie wszystko dochodzi do normy. czy ktoś ma na to jakąś radę ? ew. co to może być.
  8. Dzięki wszystkim za podpowiedzi
  9. Czy ktoś w warunkach domowych wymieniał wentylator klimy w silniku 2,5 TDI, jezeli tak, prosze o poradę, co kolejno mam wykonać.
  10. Mam pytanie, czy korzystanie z klimy, podczas nie załaczającego się wentylatora ( cos się z nim stało) jest na coć szkodliwe dla któregoś z podelementów klimy.
  11. U mnie było podobnie AFN 97 r. z tym, że w czasie przyspiesznia drżenie wystepowało od 1400 do 1500 obrotów i przestawało. Przyczyną była poduszka skrzyni biegów, ta pod siedzeniem pasażera. Aby ja sprawdzić poprzeba fachowca. Najlepiej jak ktoś jest w kanale i trzyma ją ręką, drugi uruchamia silnik. Wówczas moża jedynie sprawdzić, czy nie jest walnięta, nie powinna łączyć drgań z nadwoziem.Pozdrawiam.
  12. Czy może mi ktoś podpowiedzieć a mianowicie: w dniu dzisiejszym zauważyłem, że nie działaja częściowo wycieraczki w ten sposób, że czasowe i wolne nie chodzą. Szybkie zamiatanie działa bez uwag. Czy wg Was wina leży w kostce stacyjki czy przełącznikach. Dopowiem, że wydaje mi się, że kluczyk zapłonowy chodzi prawie bez oporów. Poprawiłem temat i wstawiłem prefix [spedyt]
  13. Mam problem.Od około miesiąca czasu, jadąc na każdym biegu, choć głównie jest to wyczuwalne od biegu 3 i powyżej, przy obrotach od 1400 do 1500, auto jakby wchodziło z tzw. rezonans. Powżej tych obrotów, nic już nie jest wyczuwalne. Początkowo myślałem,że być może, gdzieś dotyka wydech do nadwozia, ale wszystko jest ok. Czy ktoś miał coś podobnego w swojej audicy, 1,9 TDi, 110 KM ( 1997). Co może być tego powodem
  14. Jestem już od ponad roku wiernym czytelnikiem, w końcu postanowiłem się zarejestrować, Pozdrawiam wszystkich.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...