Piotr. 0 Posted October 18, 2008 Share Posted October 18, 2008 Czy kktoś miał coś podobnego, a mianowicie. Dwa dni temy wymieniłem kompletny rozrząd w 2,5 TDI (150 KM). Pierwszego dnia z rana stwierdziłem po odpaleniu zimnego silnika, że obroty nieco falują, czyli ok. 900 - 950. Prze tzw. przegazowniu wszystko jest ok. Dzisiaj z rana sytuacja się powtórzyła. Po pewnym czasie wszystko dochodzi do normy. czy ktoś ma na to jakąś radę ? ew. co to może być. Link to comment Share on other sites More sharing options...
slaweq 1 Posted October 18, 2008 Share Posted October 18, 2008 U mnie czasami tez tak sie dzieje..., po chwili wszystko wraca do normy. Czy to jakis niepokojący objaw Link to comment Share on other sites More sharing options...
stray1 0 Posted October 18, 2008 Share Posted October 18, 2008 Ten typ tak ma. Link to comment Share on other sites More sharing options...
inzyniero 0 Posted October 18, 2008 Share Posted October 18, 2008 Niestety nie każdy tak ma . U mnie jest ok, obroty stoją równiutko. Piszesz, że wymieniałeś rozrząd. Czy widziałeś jak było to robione??? Na blokadach, czy na "kredkę". Podejrzewam, ze mechanik mógł się pomylić z ustawieniem wszystkiego stąd te falowanie. Najlepiej jakbyś zrobił logi. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Flyer 3 Posted October 19, 2008 Share Posted October 19, 2008 Obroty nie powinny falowac. Po calonocnym postoju silnik co najwyzej wskakuje na wyzsze obroty (u mnie max to bylo 1200 po ostrym mrozie) - i trzyma je rowno, a po chwili spadaja. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now