Skocz do zawartości

Czowa

Pasjonat
  • Postów

    34
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Czowa

Informacje

  • Imię
    Wojciech
  • Miasto
    Gdańsk

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2000
  • Silnik
    1.8 T
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Tiptronic
  • Paliwo
    PB

Osiągnięcia Czowa

0

Reputacja

  1. Czowa

    Niskie doładowanie. Logi.

    Szczelności nie robiłem i nie zrobię bo zimno i pewnie zrobi to już mechanik. Odpuściłem sobie to po tym, jak sprawdziłem wzrokowo i wymieniłem gumę filtr -->> turbo bo miała pęknięcie przy turbo i jak auto dmuchało w całym zakresie 0,7 po odpięciu gruszki. Turbo i przepływkę jak widzę też sprawdzi mechanik, bo to nie warunki ( w lato sam ja wyciągałem ) Dzięki.
  2. Czowa

    Niskie doładowanie. Logi.

    Witam. Prosze o podpowiedzi. Auto nie dmucha tyle co wcześniej. Tu logi z dnia dzisiejszego. http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/73a3fafc3f69267d.html Tu prace wykonane po kolei przez ostatni tydzień 1.Wymieniona przepływka na Magneti Marelli tydzień temu - auto cieło doładowanie po 4.500 tys. (wszystko ładnie było widać na zegarze w słupku) teraz nie tnie i kręci do końca. 2.Nowa oryginalna guma dolotu filtr -->> turbo. 3.Po odpięciu węża N75 -->> WG auto pompuje 0,7 bara 4.WG- dźwignia pracuje i nie uchodzi ciśnienie. 5.Nowy oryginalny N75 - dziś po jego założeniu zaczeło dobijać do 0,4 bara - widać po logach, wcześniej na starym max to 0,25. 6.Turbina po regeneracji jakieś 4 lata temu (pękła ośka i dostala nowy środek, wiatraczki krzywdy nie zrobiły ) Po tych operacjach, podczas dzisiejszych logów wywaliło 1 czy 2 razy błąd. 17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation P1557 - 35-00 - - 17965 - Ciśnienie turbosprężarki (TC) - przekroczona granica > podłączenie węża Czy możliwe że po włożeniu nowego N75 wywalilo ten błąd - auto sie zdziwiło że teraz coś tam więcej dmucha ? Jest za zimno na dalsze testy i autko idzie do warsztatu w piątek. Jakieś pomysły na najbliższe 2 dni, chętnie sprawdzę ?
  3. Czowa

    1.8t AEB rozłącza turbo

    Mi cieło ciśnienie po przekroczeniu 5.000 obr. Po wymianie przepływki bół ustał.
  4. Niestety ten spadek jest drastyczny, jakby odcięło paliwo lub zapłon, doładowanie spada poniżej atmosferycznego. Widać to przy 5.480 obr. ale zegar w aucie pokazuje wtedy minus 2, widać za szybko zatrzymałem log. Tu mam logi z dzisiaj. 115 Engine Speed Engine Load Spec. Boost Actual Boost 740-6800 RPM 15-175% /min % mbar mbar 1680 78.2 1670.0 1100.0 1680 82.0 1670.0 1160.0 1920 86.5 1640.0 1190.0 2120 91.7 1620.0 1250.0 2360 94.7 1610.0 1310.0 2640 100.8 1590.0 1360.0 2880 106.8 1550.0 1410.0 3160 112.8 1540.0 1440.0 3480 116.5 1560.0 1480.0 3840 113.5 1570.0 1500.0 4120 115.8 1570.0 1510.0 4360 117.3 1570.0 1510.0 4680 118.8 1550.0 1530.0 2000 85.7 1620.0 1170.0 2200 93.2 1610.0 1280.0 2480 97.7 1610.0 1340.0 2760 106.0 1570.0 1410.0 3040 111.3 1540.0 1460.0 3360 118.0 1550.0 1500.0 3640 115.8 1560.0 1510.0 3960 117.3 1560.0 1530.0 1680 78.2 1670.0 1120.0 1720 81.2 1670.0 1160.0 1960 85.7 1640.0 1190.0 2160 90.2 1620.0 1250.0 2360 94.7 1600.0 1310.0 2640 100.8 1570.0 1370.0 2960 108.3 1550.0 1430.0 3240 117.3 1550.0 1490.0 3560 118.0 1560.0 1530.0 3840 116.5 1570.0 1540.0 4160 118.8 1570.0 1550.0 4440 120.3 1570.0 1560.0 4720 121.1 1550.0 1540.0 5000 121.1 1520.0 1530.0 5280 118.8 1490.0 1490.0 5480 51.9 1460.0 1050.0 003 Idle speed Air Mass In Throttle Angle 740-920 rpm 2.0-4.5 g/s 0.2-4.0% /min g/s % 1640 25.61 94.1 1840 29.94 100.0 2080 35.78 100.0 2280 41.17 100.0 2520 48.19 100.0 2800 57.08 100.0 3080 66.64 100.0 3360 76.08 100.0 3680 80.36 100.0 4000 86.97 100.0 4280 96.39 100.0 4560 103.61 100.0 4840 110.64 100.0 1960 31.81 100.0 2120 38.58 100.0 2360 43.78 100.0 2640 52.89 100.0 2920 62.17 100.0 3240 73.44 100.0 3560 79.50 100.0 3840 85.78 100.0 1680 25.69 95.7 1640 25.56 93.3 1840 30.31 100.0 2080 36.22 100.0 2280 42.17 100.0 2560 48.50 100.0 2840 59.56 100.0 3120 68.94 100.0 3440 78.06 100.0 3760 84.50 100.0 4040 91.19 100.0 4360 99.11 100.0 4640 106.61 100.0 4880 113.64 100.0 5200 118.06 100.0 5440 119.50 100.0
  5. 1.8T ale silnik ATW. Przy pełnym gazie po przekroczeniu około 5.300 obrotów. ciśnienie spada całkowicie. Logi pokazują troszkę niższe wartości przepływki w całym zakresie niż przed problemem, jak i trochę wyższe doładowanie przy tych wysokich obrotach i potem następuje jego całkowity spadek. Po puszczeniu gazu i ponownym dodaniu ciśnienie wraca i traci ponownie przy tej wartości około 5.300 obr. Problem znany panowie ?
  6. Wyczytałem na audiworld że J to wersja SPORT. Mam w niej 12 łopatek. Kojarzy ktoś ile jest w tych L i H ?
  7. Moja turbinka to 058 145 703 I lub J Mam już 2 ale 058 145 703 L i 058 145 703 H. Mogą być zamiast niej ? Ps.Kto ogarnie w trójmieście i nie będzie pruł ECU jak mi to robiono ?
  8. Yhy. K04. 2 ekipy z Gdańska nie ogarnęły wariującego Tiptronica przy robieniu programu.
  9. Turbo wyjąłem wczoraj w 2 h. Pękła ośka. Zimne kreci się w jedną a ciepłe w drugą stronę. Ogólnie grzechotka.
  10. A kat przeżył ten powiedzmy litr oleju lub więcej który ubył z silnika ? Zaślepić przewód olejowy do turbiny ? Zalać olej i przedmuchać wydech na wolnych ? Turbinki poszukam w Gdańsku jednak.
  11. Po świstało spod maski 2 dni. Dziś w pewnym momencie auto zamuliło, z wydechu biała mgła na całą ulicę. Brak oleju na miarce, a wcześniej tj. 15 minut był odpowiedni poziom. Dolot, przepustnica czysta. Rozumiem poszedł olej na ciepłą stronę i w wydech ?
  12. Witam. Miałem przez jakiś czas te błędy. 16825 - EVAP Emission Control Sys: Incorrect Flow 17521 - Oxygen (Lambda) Sensor: B1 S1: Internal Resistance too High P1113 - 35-10 - - - Intermittent 16795 - Secondary Air Injection System: Incorrect Flow Detected P0411 - 35-00 - - 17544 - Fuel Trim: Bank 1 (Add): System too Lean P1136 - 35-00 - - Znalazłem urwany wężyk między zaworem pod kolektorem ssącym N112 a combivalve czy tam EGR jak kto zwie. Znalazłem dziurkę w zaworku zwrotnym na filtrze powietrza przy N80. Tym na fotce - http://i123.photobucket.com/albums/o315/absolutegtr/PIC-0063.jpg Poprawiłem szczelność wszystkich tych ekologicznych wężyków. Było to wczoraj. Dziś zrobiłem trasę 200 km, wszystko ładnie, auto grzeje jak zawsze. Turbo dmucha swoje na zegarze. Dolot czysty przed przepustnicą. Brak błędów na vagu 2 dzień. Ale po usunięciu usterek auto lekko kopci na biało na wolnych z wydechu. Czy dopala wszystko z EGRa i z filtra węglowego co się zebrało przez powiedzmy 2000 km ?
  13. Mógł uszkodzić się magnes w żaluzyjce, która jest dookoła lewarka. Tu fota - http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/83559967d04faac6.html Miałem ten sam problem. Żaluzyjka w ASO 90 pln. Jak to ona padła, to magnesik który jest luzem włóż jak w starej żaluzyjce.
  14. Wiem że prawie każda A4 z US ma przełączanie w kierze. W europejskich raczej rzadkość. Sprawuje się idealnie na krętych drogach. Czy to góry czy słowackiego w Gdańsku W mojej niuni jest i chwalę.
  15. Nie mam nic w podsufitce. Kilka dni temu w okolicy u mnie zaczęła parkować taka sama A4 z USA. Ma te same haczyki i nic więcej. :gwizdanie: Haczyki maja ślady użytkowania, są lekko podrapane. :gwizdanie:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...