Czowa 0 Posted December 9, 2014 Share Posted December 9, 2014 Witam. Prosze o podpowiedzi. Auto nie dmucha tyle co wcześniej. Tu logi z dnia dzisiejszego. http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/73a3fafc3f69267d.html Tu prace wykonane po kolei przez ostatni tydzień 1.Wymieniona przepływka na Magneti Marelli tydzień temu - auto cieło doładowanie po 4.500 tys. (wszystko ładnie było widać na zegarze w słupku) teraz nie tnie i kręci do końca. 2.Nowa oryginalna guma dolotu filtr -->> turbo. 3.Po odpięciu węża N75 -->> WG auto pompuje 0,7 bara 4.WG- dźwignia pracuje i nie uchodzi ciśnienie. 5.Nowy oryginalny N75 - dziś po jego założeniu zaczeło dobijać do 0,4 bara - widać po logach, wcześniej na starym max to 0,25. 6.Turbina po regeneracji jakieś 4 lata temu (pękła ośka i dostala nowy środek, wiatraczki krzywdy nie zrobiły ) Po tych operacjach, podczas dzisiejszych logów wywaliło 1 czy 2 razy błąd. 17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation P1557 - 35-00 - -17965 - Ciśnienie turbosprężarki (TC) - przekroczona granica > podłączenie węża Czy możliwe że po włożeniu nowego N75 wywalilo ten błąd - auto sie zdziwiło że teraz coś tam więcej dmucha ? Jest za zimno na dalsze testy i autko idzie do warsztatu w piątek. Jakieś pomysły na najbliższe 2 dni, chętnie sprawdzę ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dev 1,464 Posted December 9, 2014 Share Posted December 9, 2014 Szczelność robił ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Łukasz13 200 Posted December 9, 2014 Share Posted December 9, 2014 Przepływkę załóż ogr. bosch bo ta sie nie nadaje, po drugie musisz zajrzec do turbiny bo albo jest popekana albo klapka wg jest niedomknieta. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Czowa 0 Posted December 9, 2014 Author Share Posted December 9, 2014 Szczelności nie robiłem i nie zrobię bo zimno i pewnie zrobi to już mechanik. Odpuściłem sobie to po tym, jak sprawdziłem wzrokowo i wymieniłem gumę filtr -->> turbo bo miała pęknięcie przy turbo i jak auto dmuchało w całym zakresie 0,7 po odpięciu gruszki. Turbo i przepływkę jak widzę też sprawdzi mechanik, bo to nie warunki ( w lato sam ja wyciągałem ) Dzięki. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now