Skocz do zawartości

szyku

Pasjonat
  • Postów

    115
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O szyku

Osiągnięcia szyku

0

Reputacja

  1. założyłem temat ponieważ nie doszukałem się odpowiedzi , a wiele razy koledzy z forum pomogli mi kiedy nie mogłem dac sobie rady ... w dodatku do każdego odnosilem się z szacunkiem i nikogo nie obraziłem , więc proszę się mnie nie czepiac . wlasnie chyba będzie trzeba , wpierw czujnik sprawdzić, zakupić chłodniczke spalin sprawną i wtedy oczekiwać efektów .. dzięki wielkie .. [br]Dopisany: 18 Styczeń 2012, 23:05_________________________________________________
  2. zeszłej zimy ok było wszystko , tylko wtedy byla jeszcze chłodniczka spalin ...
  3. w domu mam jeszcze a4 b5 90km tdi ":P .. taa na audi na b7 w 3.0tdi trzeba z 70 tys ... narazie trzeba się bujać Tym co się ma
  4. tak wiem czujnik sprawdzic .... ps czy laiki czy nie to mnie nie interesuje , zmieniac formu nie mam zamiaru bo nie wykluczam że wrócę do audi ..
  5. na 100 % dobrze odpowietrzyli , jest tak jak było przed tym .. nie zmieniło to nic
  6. już wyłożyłem 500 na termostat i 300 płyn ... mało pomóż .. miało ...
  7. no wlasnie chłodniczka .. o nowj można zapomniec 1800 zł .. a używana max 300 tylko nie wiadomo jaki stan .. choc z tego co wiem inni i bez niej osiągają odpowiednią temperature ...
  8. no wlasnie z egr jeszcze nie próbowałem , mysle że przynajmniej tamten nie bedzie 500 zł kosztowal , choć jeśli miało by pomóż to już pędzę po niego ...
  9. dodam że jak wylącze nawiew to łątwiej go dogrzać , aaaa termosatat i odpowietrzone w aso robione ... Panowie może i kuje To samo ale bliski załamania jestem .. dlaczego ja ? heh ...
  10. układ odpowietrzony ... nie wiem czy w akcie rozpaczy nie kupie nowej chłodniczki spalin i... :wallbash: bo w zeszłym roku jeszcze była i wszystko było okej
  11. panowie ale ja szukam pomocy a nie sprzeczania się jak ma jaki silnik , prawda taka że ma łapac zawsze i tyle ... to proszę o pomoc !
  12. tak ale ostatnio po wymianie termostatu dałem na max ogrzewanie i full ciepło .. pojechałem tak i deptałem nią 200 po ekspresowej 8 km , po czym wróciłem i dół silnika byl zimny , a ona nie calkiem nagrzana .. wszystkie nawiewy na full cieplo i 32 stopnie na climatronicu , na trasie przy zwalnianiu pokazuje że temperatura spada , ale wtedy mam max 20 stopni na nim
  13. dochodzi do kreski wyznaczającej połowę między 0 a 90 stopniami ... no wlasnie w zeszłą zimę się dogrzewała biedaczka ;(
  14. na blacie to znaczy ? ... w dodatku dodam że ostatni termostat był dobry , ponieważ dół silnika był zimny kiedy to wskaznik się podnosił troszke .. dodam że mam odłączoną chłodniczke spalin i całe to dopalanie spalin czy jak sie to nazywa .. idą sobie w atmosferke ... może to miec cos wspólnego?? . z tego co wiem nie bardzo ... a może termostat egr ? [br]Dopisany: 18 Styczeń 2012, 21:48_________________________________________________ :wallbash:
  15. panowie mianowicie sprawa wygląda tak .. temperaturka na dworze chłodniejsza jak to w zimie , a auta jak nie idzie tak nie idzie dogrzać. Mianowicie po miejscu , jazda mieska czy jak to nazwac.. nie mogę uzyskać odpowiedniej temperatury . wskazówka nie dochodzi do pionu . na wylączonym nawiewie idze to zrobic ale bardzo ciężko ,a na wlączonym to już katastrofa ... Wymienilem termostat na nowy ori 500 zł ... nadal to samo .. Dodam że na trasie przy prędkosci 140 czy 150 spokojnie dochodzi do pionu nawet przy bardziej minusowej temperaturze .. auto bmw 520d .... :wallbash: ja chce cieplo w srodku a pomocy !
×
×
  • Dodaj nową pozycję...