Skocz do zawartości

audifan

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    19
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O audifan

  1. Wielkie dzieki za info :th:
  2. Witam, Gdzie można znaleźć wykresy mocy silników taki jak ten: pozdrawiam
  3. Poprawili... dołożyli siódmą tarczkę w sprzęgle, ale jak się nie będzie wymieniać oleju w odpowiednim terminie to też zacznie szarpać. Obecnie jest juz chyba trzecia generacja tej skrzyni, która ma 8 biegów w trybie pseudo-ręcznym.
  4. A dokładniej to wymień olej metodą dynamiczną i filtr.
  5. Jak na razie wszystko OK, może troszkę dynamiczniej działa.
  6. Ja zapłaciłem jakieś 7000 PLN Ponoć uszkodzona była frontowa część skrzyni, tzn. chyba sprzęgło, latały zębatki, luzy. W Czernicy po moich opisach cenili się na 2500-4000 PLN ale termin dopiero na 8 lutego, a mi na czasie zależało trochę. A tak wymieniał olej serwis w Rzeszowie, przy dokręcaniu gwint przekręcili.
  7. naprawili mi w ASB PALKA i jak na razie wszystko OK Co do serwisu, to widać że mają pojęcie o tym co robią - tym bardziej że naprawili skrzynię w kilka godzin.
  8. Na razie tylko ASB Palka (~7k zł) i raczej poszukuje dobrych serwisów z tamtego rejonu Polski.
  9. BTW ASB Palka oferuje na Allegro dużo skrzyń http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=5764561 mają nawet komplet naprawczy do Multitronica
  10. Mimo wszystko więcej znalazłem pochlebnych opinii dla zakładu pana Sopy SSerwis, ale niestety mają urlop do 28.01.2008 r. :wallbash:
  11. czyli nie serwisowałeś u nich?
  12. Są niby ok, ale cena 7k trochę odstrasza i dają rzekomo 6 miechów gwarancji.
  13. Jaki polecacie serwis aby naprawić tą skrzynie biegów? ASB Pałka czy SSerwis czy jakiś inny?
  14. A4 1.9TDI 90 000 km 2003 -> stoi :|
  15. Więc możliwe jest to że przez to skrzynia nie funkcjonuje poprawnie? Zna ktoś jakiś dobry zakład w okolicach Rzeszowa, który by się zajął tym w jakichś ludzkich pieniądzach? ---------------------------- Podpiąłem pod VAG'a dzisiaj i nowe błędy się znalazły: ---MODUŁ 2---SKRZYNIA BIEGÓW----------- 18151 - Clutch Slip Monitoring: Signal too Large P1743 - 35-10 - - - Intermittent te były wcześniej, ale znowu się pojawiły: ---MODUŁ 46---MODUŁ KOMFORTU---------- 01616 - Signal Wire to Interior Monitor 49-10 - No Communications - Intermittent 01562 - Right Rear Door 61-00 - Won't De-Safe Błędy dało się skasować i nie pojawiły się odrazu ponownie, prócz błędu 01562.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...