Skocz do zawartości

fillippo2

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O fillippo2

  1. fillippo2

    nie odpala AFN 1997

    Wszystko rozwiązane. Dzięki za pomoc. Poprawiłem połączenia nie fabrycznego alarmu (zakładał jakiś kowal chyba?), poprawiłem styki przekaźnika 219 (znajduje się przy eku). Kasacja błędów, odpał z zaworem załączonym awaryjnie (12V z aku) i przepięcie na wiązkę. Chula jak talala. Parę uwag do wymiany zawora n109, przeczytałem gdzieś że trzeba wyjąć pompę wtryskową co jest nie prawdą wystarczy płąski klucz 24mm torx i imbus. Odkręcamy trzymanie wiązki elektrycznej na pompie, odchylamy kable i odkręcamy i przykręcamy zawór. Zamiennikiem dla boscha jest fae koszt ok 70zł. I pamiętajcie panowie po wymianie zaworu musimy pochechłać, aby odpowietrzyć układ. Jak zapali, jedziemy na kursa trochę deptając i będzie w porządku. Dzięki wszystkim za pomoc.
  2. fillippo2

    nie odpala AFN 1997

    Nie ma żadnych błędów. Wszystko gaśnie prawidłowo. Jest problem tylko z zaworem, znika zasilanie po 5 sek. Na krótko odpala w trybie awaryjnym.
  3. fillippo2

    nie odpala AFN 1997

    Zawór n109 jest nowy, ponadto na używanym Boschu sytuacja się nie zmienia. Kontrolka świec żarowych zapala się i gaśnie normalnie. Na zaworze pojawia się 12v na 5 sekund i zanika. Na 77 pilnie eku z którego zawór dostaje zasilanie jest to samo, więc okablowanie jest sprawne. Przekaźnik 219 jest sprawny. Zapina się po przekręceniu stacyjki i rozłącza po wyłączeniu zapłonu. ---------- Post dopisany at 12:01 ---------- Poprzedni post napisany at 11:59 ---------- Immobilaizer gaśnie po kilku sekundach nie mruga. Zachowuje się normalnie, jak zawsze do tej pory.
  4. fillippo2

    nie odpala AFN 1997

    Panowie mam następujący problem. Zacznę od początku. Fura nie chciała odpalić, więc wymieniłem świece żarowe, ale problem nie ustąpił. Wymieniłem więc zawór n109. I zaobserwowałem, że zawór cyka. Po sprawdzeniu miernikiem na zaworze pojawia się zasilanie na jakieś pięć sekund i znika. Kontrolki na desce gasną prawidłowo. Dodam że po połączeniu na krótko z aku zawór się otwiera i uruchamiam auto w trybie awaryjnym. Po podpięciu vcdsa i skanowaniu błędów spowodowanych rozpinaniem wtyczek oraz ich skasowaniu, nadal nie odpala. Nowe błedy się nie pokazują. Proszę o sugestie, bo skończyły mi się pomysły. Sprawdziłem wszystko tak mi się wydaje. W awaryjnym odpala. Sorki, że może zaczynam nowy temat, niektórzy zaczną krzyczeć na temat szukajki. Ale ile można szukać. Po 7 dniach czytania różnych forów i stron poprostu wolę zapytać wprost. Obruszonych z góry przepraszam.
  5. Witam wszystkich
×
×
  • Dodaj nową pozycję...