Skocz do zawartości

gacekmen1

Pasjonat
  • Postów

    86
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O gacekmen1

Informacje

  • Imię
    Marcin
  • Miasto
    Poznań

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2006
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia gacekmen1

0

Reputacja

  1. Witam Potrzebuje kupić sobie autko do jazdy codziennej jak i do przewozu w weekendu swojego motoru ( crossa ) na tor żeby pojezdzić Myślę nad Peugeot Partner , Volkswagen Caddy, Fiat Doblo , chce również aby miał silnik conajmniej 100 konny i najlepiej diesel... Czy ktoś sie orientuje do którego zmieszczę moto ? do którego napewno nie ? jakie silniki w tych autach sie nie psują ? ewentualnie propozycje jeszcze jakiegoś modelu ? Chce też żeby to auto w miare wyglądała abym nie musiał parkować w lesie ze wstydu... Chce przeznaczyć na zakup do 16tysięcy
  2. Na stanie mieli tylko Moog'a i to kupiłem , zobaczymy ile wytrzyma
  3. no tak ale silni 1.9 lub 2.0 to różnice tylko z wyglądu, niestety nie dam narazie za jedną końcówkę 150zł Pomoże mi ktoś wybrać mniejsze zło Ruville w dobrej cenie 62zł za sztuke i chyba na te sie zdecyduje albo meyle Pytanie które panowie, które ?
  4. Wiem napewno że łącznik stabilizatora wygląda chyba inaczej, ale czy końcówka drążka ? teraz już nie wiem jaki zamówić , lemforder odpada to oczywiste że jest najlepszy, ale cena też nawyższa , szukam 2szt. w cenie do 100zł i chce wybrać najlepszą z najgorszych firm
  5. Dokładnie w zadek, jeszcze możecie mi doradzić jakie końcówki , najlepiej na allegro to zamówie i bede miec komplet, tylko w rozsadnej cenie
  6. Witam Mam okazję kupić oryginalne idealne zawieszenie z rozbitej a4 b7, do swojej a4 b6 , moje pytanie czy te zawieszenia są identyczne ? Mam wszystko poza końcówkami drążka kierownicy, na allegro widzę od 18zł za szt do nawet 200zł :/ , jakie polecacie ? Jakość = cena , przyznam że wolałbym coś ze średniej półki niż z najwyższej A4 b6 sedan 2001r.
  7. Witam Mój intercooler umarł, a węże ciągle się psują i szukanie nieszczelności już mnie drażni ( może czas zmienić silnik na większy a nie katować 1.9 :/ ) Czy ktoś wstawiał do swojej a4 b6 AWX może intercooler z Iveco Daily 2.3/2.8 ? bo czytałem że jest taka możliwość Chce wstawić ten intercooler i mam pytanie, gdzie moge dorobić do niego metalowe rury zamiast tych zwykłych węży które pękają interesuje mnie coś takiego Zajmuje się ktoś z forum hmm jak to nazwać ? wyginaniem rur ? czy jest ktoś w stanie zrobić oczywiście nie za darmo Chce po prostu zrobić to tak aby już więcej nie szukać nieszczelności i mieć spokój, w ciagu 3lat wymieniłem kilka węży i jeden intercooler i teraz znowu coś padło bo gwizdze pod maską
  8. VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Tutaj są stare logi gdy odebrałem turbo z regeneracji i w tym smamym logu niżej z dzisiaj po próbie regulacji sztangi przez "niby dobrego mechanika" :/ te drugie są jak napisał lukraj7 od 1k obr. pełen but, 4 bieg, nie doszedłem do 4 tysięcy obrotów, chyba bym musiał na autostrade jechać żeby do tylu się rozpędzić
  9. dużo dałeś za te byle jakie pompki ? może do czasu kiedy masz te i masz czym dojezdzac do pracy to warto stare wysłać do regeneracji o ile się jeszcze nadają
  10. Profil uzupełniłem, mechanik twierdził że wyczyścił wszystko i sam mówił że trzeba turbine olejem smarować przed uruchomieniem, nie będe pisać kto bo to miejscowy grzebalucha, co do auta cały dolot rozkrecony wszystko sprawdzone i szczelne, dzwonilem do tej firmy od turbiny i grzecznie powiedzialem ze nie wiem co sie dzieje bo na starej audi miala kopa a po wymianie ma muła, i ze to moze byc wina auta ale czy jest mozliwosc i mieli przypadki ze zle cos ustawili lub zregenerowali, to pan ze spokojem stwierdził że jest tak czasami że turbine trzeba wyregulowac juz zamontowana na aucie, "wydluzyc popychacz" nawiasem mowiac ja myslalem ze trzeba skrocic zeby wczesniej wstawala, ale nie wazne. Teraz zastanawiam sie gdzie moge zaprowadzic zeby znowu nie odebrac lipy ;(
  11. Zrobiłem BS, podczas logów nakręciłem telefonem zachowanie 011- Log (0 - 011) i 003 - Log (0 - 003) Ps. Sztanga od Turbiny się rusza, ale silnik chodzi tak samo. Co do egr nie rusza się podczas BS 003, z wężyka który dochodzi do plastikowej gruszki brak cisnienia, a wężyk który dochodzi do stalowej gruszki lekko zaciąga powietrze Koledzy z forum RATUJCIE Waśnie założyłem nowiutki oryginalny N75 i dalej to samo :/ wielki muł Intercooler załatany i dalej to samo, jutro mechanik... napisze za jakis czas co bylo o ile dojde do tego ---------- Post dopisany at 19:56 ---------- Poprzedni post napisany at 13:52 ---------- Panowie tak się zdenerowałem że rozkręciłem calutki dolot ! wszystkie rury,węże i co zobaczyłem :/ Intercooler z wielką dziurą nie znam się ale na chłopski rozum to jest przyczyną wielkiego muła mojego autka i pewnie dlatego też szybko się grzało, dziękuje wszystkim za pomoc i rady, temat uważam za zamknięty no ewentualnie za kilka dni moge jeszcze dopisać jak się autko zachowa na nowym intercoolerze ale myślę że bedzie dobrze Pozdrawiam Intercooler zrobiony 100% szeczlnosci w całym układzie i dalej muł , oddałem do mechanika , jak zrobi to napisze co było
  12. Chyba właśnie tak zrobie :/ czy olej mógłby tak szybko cos uszkodzic ? albo tak zamulic auto ?
  13. N75 pewnie dobre bo działał do ostatniej minuty życia starej turbo, po wymianie odrazu brak mocy, wykręcam turbo i odsyłam, ciekawe jak będą się bronić przed przyjęciem jej na gwarancje
  14. Właśnie sprawdziłem węże podciśnienia wszystkie ok, dobrze założone bez dziurek i przetarć, węże od IC wpięte i szczelne, ta Turbawka była regenrowana w Danmar-bis i coś czuje że jeśli odrypali lipe to i tak bede miec problemy z gwarancja juz nie wspmne o kosztach mechanika ktory znowu mnie skasuje za zmiane turbiny
  15. Właśnie sprawdzałem wężyki podciśnienia czy nie są przetarte, wszystko wydaje sie być ok, sprawdziłem węże ten od turbiny i ten od intercoolera dłuższy na górze i krótki na dole, wydają się być ok, "zawór albo turbinka ma zapieczone łopatki..." który zawór ? turbina chyba nie jest zapieczona skoro była regenerowana i odrazu po założeniu taki efekt, egr nie jest zaślepiony. Jeszcze jutro raz zdejme wszystkie węże i dokładnie sprawdze czy nie mają dziury, jeśli wszystko ok nie zostaje mi nic innego jak mechanik i odesłać turbinę choć wątpie że istnieje takie coś jak gwarancja turbiny pewnie "coś" wymyślą moge wykonać jeszcze jakieś logi które by pomogły w dojściu do przyczyny ? próbuje sprawdzic wszystkie opcje zanim mechanik znowu mnie skasuje za wykrecenie turbiny Ps. czyta to jakiś mechanik z Lubuskiego kto ma czas tym się zająć ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...