Skocz do zawartości

SowaBezOka

Pasjonat
  • Postów

    540
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O SowaBezOka

Informacje

  • Imię
    Sowa
  • Miasto
    FKR

Auto

  • Model
    80 B3
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1998
  • Silnik
    1.2 TFSI
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. W czym tu upatrywać problem?? Audik przeważnie jeździ dobrze, a czasem zamula. Wbijam lub redukuje (przeważnie problem występuje po wjeździe na skrzyżowanie czy też przy zahamowaniu i redukcji na niższy bieg) i autko traci moc - cisne gaz w podłogę, a obroty nie rosną. Często pomaga gdy po pompuje pedalem gazu i ustaje problem, a gdy trzymam wciśnięty pedał gazu to powoli wchodzi na obroty i tak jakby się przepycha i puszcza sporą chmurę przez wydech i odzyskuje moc. Poniżej wklejam logi. Grupa 003, exhaust gas tutaj coś nie tak po mojemu. Przez co to może być? EGR się zacina? Zaślepić go? Czy może przepustnica klap kolektora - V157 może coś tu psuć? VCDS Logs Viewer - VAGLOGS VAGLOGS.COM VAGLOGS is a fast and easy to use application for displaying, storing, managing and sharing VCDS / VAG-COM logs.
  2. Z C6 bardziej. Nie potrzebnie ktoś tylko obie wiązki pociął.... 🙄
  3. Szukałem. Nie ma nigdzie.
  4. z tego co widzę, to turbo w BRE w C6 nie miało elektronicznego czujnika podciśnienia.
  5. Mam następujący problem. Trafiło do mnie auto po zmianie silnika. Oryginalnie siedział 2.0 TDi BLB, który wyleciał. W jego miejsce trafił podobny silnik - też 2.0 16V (kompletny - wraz z turbosprężarką i osprzętem), ale z tego co widzę jest kilka różnic: - turbospręzarka posiada elektroniczny czujnik podcisnienia - przepływomierz jest na wtyczkę 4 pinową (a przynajmniej w tej wiązce nie ma wtyczki 5pinowej...) Oryginalna wiązka została pocięta, ale nie ma i nie było w niej wtyczki do turbosprężarki, a oryginalny przeplywomierz jest na kostkę 5 pinową. Posiadam wiązkę od tego nowego silnika stąd mam porównanie. Jest wtyczka na czujnik na gruszce od turbosprężarki no i nie ma kostki 5 pinowej co można by podpiąc pod przepływomierz. Na wiązce niestety nie czytelny jest kod OE wiązki. Jedynie 4F2 odczytałem. I tez się zastanawiam czy to nie przypadkiem silnik z C6... Chciałbym rozwikłać tą zagadkę i kupić odpowiednią wiązkę oraz sterownik. Pomoże ktoś?? [+] W etce widzę, że wiązki 4F2... są z C6, a 8E1 czy 8E2 są z A4 B6/B7.... To już jakaś podpowiedź jest Wiadamo, że 2.0 16V z C6 i z czujnikiem podcisnienia na turbinie.
  6. Chciałbym podziękować wszystkim zainteresowanym tematem za pomoc. Dla potomnych sprostuje, że miernikiem nie ma co sprawdzać tak jak to ja zrobiłem wcześniej. Po polutowaniu nowych przewodów, zamontowałem spowrotem pompę i Audi żyje w końcu. Kat ustawiłem na (-1.2 -1.6).
  7. Panowie. Pompa zdemontowana. Ktoś juz grzebał przy tych przewodach, ale niestety nieudolnie. I oba przewody łączyły się małym drucikiem, dodatkowo brak izolacji sprawiał, ze stykał się przewód z obudową pompy wtryskowej (więc miernik mi dobrze wcześniej pokazywal) ? Na próbę polutuję nowe kable i zamontuje tą pompę spowrotem.
  8. @Muskel1 kat ustawiony. Lata między 1.6 a 2 atdc Sprawdzam miernikiem przewody te co są na pompie wtryskowej i każdy przewód ma przejście do minusa (masy). tak ma być??
  9. @Muskel1 mam nowe logi. Kąt ustawiłem na około -1 (BS) https://vaglogs.com/log/004-Zatrzymany-Zatrzymany-3e04ab73-3911-4839-9748-823553b33cef (MS) https://vaglogs.com/log/004-Zatrzymany-Zatrzymany-1cf7e146-dbe2-4dfe-9d41-8dcfbbcae970 (MS - podczas jazdy) https://vaglogs.com/log/004-Zatrzymany-Zatrzymany-eadf62dd-ab37-4a36-be22-9f6d2a670ade Idzie cos wywnioskowac??
  10. @Muskel1 dorzucam jeszcze pare logow, moze idzie cos wiecej po nich odczytac?? https://vaglogs.com/log/004-Zatrzymany-Zatrzymany-8b27b3d3-8535-4acf-8555-634e5ec7ece6 (BS) https://vaglogs.com/log/000-Zatrzymany-Zatrzymany-347e147e-5ea3-4a5d-9ee6-17d85b8b79f6 (BS) https://vaglogs.com/log/004-007-Zatrzymany-4ebf387d-58bc-414f-9420-893b5306a436 (MS) https://vaglogs.com/log/000-Zatrzymany-Zatrzymany-3b197324-7bc7-43f5-a9e3-b22243c52511 (MS) https://vaglogs.com/log/000-001-004-2ffaf274-8c40-45a9-9198-b40f2ae8d30d (MS)
  11. @Muskel1- męczę przeglądarkę. a to, ze nie zmienia się wartość kata pomiędzy wczesnym i późnym to nie wróży złe jeśli chodzi o pompę??
  12. @Muskel1 - dopiero zgłębiam wiedzę nt. napraw 2.5 TDi. Podpowiedz jakie logi wykonać jeszcze, aby wiedzieć co robić i na czym stoję (tzn czy pompa do wymiany czy tylko regulacj).
  13. @Muskel1 - a ten log co wyslalem w pierwszym poście to nie jest wartosc kąta wtrysku?
  14. Zmagam się z problemem w w 2.5 TDi. Wymienilem wałki, wtrysk sterujący i pozostał problem z pompą wtryskową. Na VAGu wywała błąd: 00550 - Regulacja kąta początku wtrysku 17-10 - Różnica regulacji - Sporadyczny Poniżej logi z nastawów podstawowych https://vaglogs.com/log/004-Zatrzymany-Zatrzymany-a2a68016-a001-4b45-96d0-e9e6b6e5f856 Co tu jeszcze do zrobienia jest, aby nie kopcil, mial moc i nie bylo tego bledu? C
×
×
  • Dodaj nową pozycję...