SowaBezOka
Pasjonat-
Postów
540 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O SowaBezOka
Informacje
-
Imię
Sowa
-
Miasto
FKR
Auto
-
Model
80 B3
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
1998
-
Silnik
1.2 TFSI
-
Kod silnika
1B
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB+LPG
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
A4 B7 2.0 TDi BLB - raz jeździ dobrze, raz zamula i puszcza czarną chmurę
SowaBezOka opublikował(a) temat w Audi A4 B6/B7
W czym tu upatrywać problem?? Audik przeważnie jeździ dobrze, a czasem zamula. Wbijam lub redukuje (przeważnie problem występuje po wjeździe na skrzyżowanie czy też przy zahamowaniu i redukcji na niższy bieg) i autko traci moc - cisne gaz w podłogę, a obroty nie rosną. Często pomaga gdy po pompuje pedalem gazu i ustaje problem, a gdy trzymam wciśnięty pedał gazu to powoli wchodzi na obroty i tak jakby się przepycha i puszcza sporą chmurę przez wydech i odzyskuje moc. Poniżej wklejam logi. Grupa 003, exhaust gas tutaj coś nie tak po mojemu. Przez co to może być? EGR się zacina? Zaślepić go? Czy może przepustnica klap kolektora - V157 może coś tu psuć? VCDS Logs Viewer - VAGLOGS VAGLOGS.COM VAGLOGS is a fast and easy to use application for displaying, storing, managing and sharing VCDS / VAG-COM logs. -
Pomoc w identyfikacji kodu silnika 2.0 TDi 16V
SowaBezOka odpowiedział(a) na SowaBezOka temat w 2.0TDI
Z C6 bardziej. Nie potrzebnie ktoś tylko obie wiązki pociął.... 🙄 -
Pomoc w identyfikacji kodu silnika 2.0 TDi 16V
SowaBezOka odpowiedział(a) na SowaBezOka temat w 2.0TDI
Szukałem. Nie ma nigdzie. -
Pomoc w identyfikacji kodu silnika 2.0 TDi 16V
SowaBezOka odpowiedział(a) na SowaBezOka temat w 2.0TDI
z tego co widzę, to turbo w BRE w C6 nie miało elektronicznego czujnika podciśnienia. -
Mam następujący problem. Trafiło do mnie auto po zmianie silnika. Oryginalnie siedział 2.0 TDi BLB, który wyleciał. W jego miejsce trafił podobny silnik - też 2.0 16V (kompletny - wraz z turbosprężarką i osprzętem), ale z tego co widzę jest kilka różnic: - turbospręzarka posiada elektroniczny czujnik podcisnienia - przepływomierz jest na wtyczkę 4 pinową (a przynajmniej w tej wiązce nie ma wtyczki 5pinowej...) Oryginalna wiązka została pocięta, ale nie ma i nie było w niej wtyczki do turbosprężarki, a oryginalny przeplywomierz jest na kostkę 5 pinową. Posiadam wiązkę od tego nowego silnika stąd mam porównanie. Jest wtyczka na czujnik na gruszce od turbosprężarki no i nie ma kostki 5 pinowej co można by podpiąc pod przepływomierz. Na wiązce niestety nie czytelny jest kod OE wiązki. Jedynie 4F2 odczytałem. I tez się zastanawiam czy to nie przypadkiem silnik z C6... Chciałbym rozwikłać tą zagadkę i kupić odpowiednią wiązkę oraz sterownik. Pomoże ktoś?? [+] W etce widzę, że wiązki 4F2... są z C6, a 8E1 czy 8E2 są z A4 B6/B7.... To już jakaś podpowiedź jest Wiadamo, że 2.0 16V z C6 i z czujnikiem podcisnienia na turbinie.
-
2.5 TDi AKE - błąd 00550 - regulacja kąta początku wtrysku
SowaBezOka odpowiedział(a) na SowaBezOka temat w 2.5TDI
Chciałbym podziękować wszystkim zainteresowanym tematem za pomoc. Dla potomnych sprostuje, że miernikiem nie ma co sprawdzać tak jak to ja zrobiłem wcześniej. Po polutowaniu nowych przewodów, zamontowałem spowrotem pompę i Audi żyje w końcu. Kat ustawiłem na (-1.2 -1.6). -
2.5 TDi AKE - błąd 00550 - regulacja kąta początku wtrysku
SowaBezOka odpowiedział(a) na SowaBezOka temat w 2.5TDI
Panowie. Pompa zdemontowana. Ktoś juz grzebał przy tych przewodach, ale niestety nieudolnie. I oba przewody łączyły się małym drucikiem, dodatkowo brak izolacji sprawiał, ze stykał się przewód z obudową pompy wtryskowej (więc miernik mi dobrze wcześniej pokazywal) ? Na próbę polutuję nowe kable i zamontuje tą pompę spowrotem. -
2.5 TDi AKE - błąd 00550 - regulacja kąta początku wtrysku
SowaBezOka odpowiedział(a) na SowaBezOka temat w 2.5TDI
@Muskel1 kat ustawiony. Lata między 1.6 a 2 atdc Sprawdzam miernikiem przewody te co są na pompie wtryskowej i każdy przewód ma przejście do minusa (masy). tak ma być?? -
2.5 TDi AKE - błąd 00550 - regulacja kąta początku wtrysku
SowaBezOka odpowiedział(a) na SowaBezOka temat w 2.5TDI
@Muskel1 mam nowe logi. Kąt ustawiłem na około -1 (BS) https://vaglogs.com/log/004-Zatrzymany-Zatrzymany-3e04ab73-3911-4839-9748-823553b33cef (MS) https://vaglogs.com/log/004-Zatrzymany-Zatrzymany-1cf7e146-dbe2-4dfe-9d41-8dcfbbcae970 (MS - podczas jazdy) https://vaglogs.com/log/004-Zatrzymany-Zatrzymany-eadf62dd-ab37-4a36-be22-9f6d2a670ade Idzie cos wywnioskowac?? -
2.5 TDi AKE - błąd 00550 - regulacja kąta początku wtrysku
SowaBezOka odpowiedział(a) na SowaBezOka temat w 2.5TDI
Ma to takie znaczenie ? -
2.5 TDi AKE - błąd 00550 - regulacja kąta początku wtrysku
SowaBezOka odpowiedział(a) na SowaBezOka temat w 2.5TDI
@Muskel1 dorzucam jeszcze pare logow, moze idzie cos wiecej po nich odczytac?? https://vaglogs.com/log/004-Zatrzymany-Zatrzymany-8b27b3d3-8535-4acf-8555-634e5ec7ece6 (BS) https://vaglogs.com/log/000-Zatrzymany-Zatrzymany-347e147e-5ea3-4a5d-9ee6-17d85b8b79f6 (BS) https://vaglogs.com/log/004-007-Zatrzymany-4ebf387d-58bc-414f-9420-893b5306a436 (MS) https://vaglogs.com/log/000-Zatrzymany-Zatrzymany-3b197324-7bc7-43f5-a9e3-b22243c52511 (MS) https://vaglogs.com/log/000-001-004-2ffaf274-8c40-45a9-9198-b40f2ae8d30d (MS) -
2.5 TDi AKE - błąd 00550 - regulacja kąta początku wtrysku
SowaBezOka odpowiedział(a) na SowaBezOka temat w 2.5TDI
@Muskel1- męczę przeglądarkę. a to, ze nie zmienia się wartość kata pomiędzy wczesnym i późnym to nie wróży złe jeśli chodzi o pompę?? -
2.5 TDi AKE - błąd 00550 - regulacja kąta początku wtrysku
SowaBezOka odpowiedział(a) na SowaBezOka temat w 2.5TDI
@Muskel1 - dopiero zgłębiam wiedzę nt. napraw 2.5 TDi. Podpowiedz jakie logi wykonać jeszcze, aby wiedzieć co robić i na czym stoję (tzn czy pompa do wymiany czy tylko regulacj). -
2.5 TDi AKE - błąd 00550 - regulacja kąta początku wtrysku
SowaBezOka odpowiedział(a) na SowaBezOka temat w 2.5TDI
@Muskel1 - a ten log co wyslalem w pierwszym poście to nie jest wartosc kąta wtrysku? -
Zmagam się z problemem w w 2.5 TDi. Wymienilem wałki, wtrysk sterujący i pozostał problem z pompą wtryskową. Na VAGu wywała błąd: 00550 - Regulacja kąta początku wtrysku 17-10 - Różnica regulacji - Sporadyczny Poniżej logi z nastawów podstawowych https://vaglogs.com/log/004-Zatrzymany-Zatrzymany-a2a68016-a001-4b45-96d0-e9e6b6e5f856 Co tu jeszcze do zrobienia jest, aby nie kopcil, mial moc i nie bylo tego bledu? C