Skocz do zawartości

marti776

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O marti776

  1. Ja natomiast nie mam w moim wozie wskazań temperatury na liczniku od początku, pewnie zaślepka lub też spalone coś.Ciekawe jak u innych
  2. Mi też nie grały przednie i vagiem elekronik nic nie stwierdził. Dałem radio do pijaczka i za piwo mi zrobił, było coś z lutami, w każdym razie wina radia. Czasami może ci też wtyczka nie łączyć, też tak miałem z początku.
  3. Napewno masz h4. Ja mam takie, i brat ma takie mimo, że mam klosze boscha, a on valeo. Jak jesteś niepewny to wyjmij żarówe, sekunda roboty. A ciekawe co to za żarówki z efektem xenona- 100watowe do starych kloszy na allegro za 30 zł, wie kto coś o tym?
  4. Duże też prawdopodobieństwo, że po nocce cofa się paliwo do baku- częsty przypadek po pierwszych przymrozkach, kiedy to przewody sztywnieją, lub zaworek w pompie przepuszcza.Wtedy to trzeba pokręcić silnikiem rano żeby paliwa pociągło.Gdy paliwa dojdzie, świece już nie grzeją- silnik odpala,nierówno chodzi, niedost.sprężona dawka powoduje dymienie itp.(moje przypuszczenia) Proponuje załóż przeźroczyty przewód(pompa, a filter paliwa) i zaobserwuj rano. Jak bedzie pusto to załóż zawór jednostronny. Ponadtoniepokoji mnie ta druda dolegliwość. To może być rozrusznik,jak nie bendix to elektromagnez lub styk wypalony. To skutki nadmiernego kręcenia. Nasze bryki przecież palą na dotyk, zwłaszcza jak silnik ciepły powinien sprawny motor pyknąć od razu. Ponadto napisz po wszystkim co było. Pozdrawiam
  5. Witam wszystkichklubowiczów. Jestem Marcin. Liczę na to, że będe mógł skorzystać z informacji, a sam służe pomocą z racji doświadczenia użytkowania a4 1.9tdi. :
×
×
  • Dodaj nową pozycję...